Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaisitko mieluummin kulttuurista vai ruuasta?

Vierailija
14.10.2021 |

Jos saisit päättää, leikataanko mieluummin kulttuurin tuista vai säädetäänkö kansalaisille uusi terveysvero herkkuihin, niin kumman keinon valitsisit? (Tällainen valintatilanne on käytännössäkin parhaillaan hallituksella, kuten olette uutisista lukeneet.)

Leikkaisitko mieluummin kulttuurista vai ruuasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taiteen ystävä mutta kaikki taide josta pidän, on tehty jo.. Ei tää sieluton kertakäyttökulttuuri tuota enää mitään mikä tekisi vaikutuksen.

Toisaalta mun puolesta sokerin ja lihan hintoja saisi nostaa paljon. Mutta jos nämä kaksi ovat vaihtoehdot niin mun mielestä kaikki todellinen taide on tehty jo.

Vierailija
22/23 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää sanoin? Sanoin että mielestäni kaikki todellinen taide on tehty jo, eikä kertakäyttökulttuuri mielestäni tuota enää arvokasta uutta taidetta. Eli olisin valmis leikkaamaan kulttuurista.

Sanon myös että epäterveellisen ruoan, kuten sokerin ja lihan, hinta voisi olla korkeampi, ja tämä viestini hävisi heti. Sanoin myös että jos pitää valita kahdesta niin valitsen kulttuurista leikkaamisen.

Mitä väärää sanoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää sanoin? Sanoin että mielestäni kaikki todellinen taide on tehty jo, eikä kertakäyttökulttuuri mielestäni tuota enää arvokasta uutta taidetta. Eli olisin valmis leikkaamaan kulttuurista.

Sanon myös että epäterveellisen ruoan, kuten sokerin ja lihan, hinta voisi olla korkeampi, ja tämä viestini hävisi heti. Sanoin myös että jos pitää valita kahdesta niin valitsen kulttuurista leikkaamisen.

Mitä väärää sanoin?

Oho, edellinenkin viestini meni lopulta sensuurin läpi. Anteeksi toisto ja kiihtyminen, luulin että viaton mielipiteeni jäi jonnekin sensuurin kitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän