Leikkaisitko mieluummin kulttuurista vai ruuasta?
Jos saisit päättää, leikataanko mieluummin kulttuurin tuista vai säädetäänkö kansalaisille uusi terveysvero herkkuihin, niin kumman keinon valitsisit? (Tällainen valintatilanne on käytännössäkin parhaillaan hallituksella, kuten olette uutisista lukeneet.)
Kommentit (23)
Mitä väärää sanoin? Sanoin että mielestäni kaikki todellinen taide on tehty jo, eikä kertakäyttökulttuuri mielestäni tuota enää arvokasta uutta taidetta. Eli olisin valmis leikkaamaan kulttuurista.
Sanon myös että epäterveellisen ruoan, kuten sokerin ja lihan, hinta voisi olla korkeampi, ja tämä viestini hävisi heti. Sanoin myös että jos pitää valita kahdesta niin valitsen kulttuurista leikkaamisen.
Mitä väärää sanoin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väärää sanoin? Sanoin että mielestäni kaikki todellinen taide on tehty jo, eikä kertakäyttökulttuuri mielestäni tuota enää arvokasta uutta taidetta. Eli olisin valmis leikkaamaan kulttuurista.
Sanon myös että epäterveellisen ruoan, kuten sokerin ja lihan, hinta voisi olla korkeampi, ja tämä viestini hävisi heti. Sanoin myös että jos pitää valita kahdesta niin valitsen kulttuurista leikkaamisen.
Mitä väärää sanoin?
Oho, edellinenkin viestini meni lopulta sensuurin läpi. Anteeksi toisto ja kiihtyminen, luulin että viaton mielipiteeni jäi jonnekin sensuurin kitaan.
Olen taiteen ystävä mutta kaikki taide josta pidän, on tehty jo.. Ei tää sieluton kertakäyttökulttuuri tuota enää mitään mikä tekisi vaikutuksen.
Toisaalta mun puolesta sokerin ja lihan hintoja saisi nostaa paljon. Mutta jos nämä kaksi ovat vaihtoehdot niin mun mielestä kaikki todellinen taide on tehty jo.