Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mies ei tykkää kosketuksesta?

Vierailija
11.12.2014 |

Mieheni ei tykkää kosketuksesta ja häntä pitää osata koskettaa juuri oikealla tavalla. Muuten hän ärsyyntyy ja suuttuu minulle. Kosketuksen keston, pituuden ja voiman pitää olla okeanlaista. sellaista mistä hän tykkää. En voi siis hyväillä häntä niin kuin haluaisin ja paikoista joihin haluaisin häntä koskea.

Lähelläkään ei saa olla kuin tietyissä asennoissa, esim. jonkun raajan päälleen laittaminen voi ärsyynnyttää hänet raivoon asti. Välillä on kovin vaikeaa muistaa miten minun pitää käyttäytyä ettei hän suuttuisi. Yritän silti miellyttää häntä, että hän tuntisi itsensä halutuksi lähelläni.

Toisaalta tämä surettaa, koska itse tykkään koskettaa, silittää ja hyväillä. Etenkin ihmistä jota rakastan. Miehelleni läheisyys ja kosketus on kuvottavaa, pakonsanelema juttu että saisi seksiä. Välillä kyllä käy mielessä, että ehkä hän mieluummin ottaisi jonkun toisen kosketusta vastaan kuin minun.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa sairaalta. Ei munkaan mies tykkää silittelyistä ja hiusten hiplaamisesta, mutta ei silti raivostu.

Vierailija
2/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa autistiselta. Onko mitään diagnoosia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kestäisi tuollaista miestä. Olen aika paljon miettinyt näitä läheisyysjuttuja, koska minulla on ollut lyhyitä juttuja samantapaisten hullujen kanssa. Mies varmaan vielä hyvässä lykyssä sanoo sinua sairaaksi, kun kosket "väärin". Fyysinen läheisyys on minulle niin tärkeää suhteessa, että jos se ei toimi, suhdetta ei ole tai tule.

Vierailija
4/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi- diagnoosia ei ole. Ei hän nyt suorastaan sairaaksi minua sano. Vain narsisti-paskaksi. T. ap.

Vierailija
5/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla (menneisyyden )traumoja taustalla ja ei todellakaan ola naisen syy tässä tapauksessa koska itse varmaan käyttäytyisin tuolla tavalla parisuhteessa. En pysty ottamaan hellyyttä vastaan koska en sitä saanut oikeassa iässä nuorena. Tunteita ei siis juuri ole tai en niitä osaa näyttää.

"Miehelleni läheisyys ja kosketus on kuvottavaa, pakonsanelema juttu että saisi seksiä. Välillä kyllä käy mielessä, että ehkä hän mieluummin ottaisi jonkun toisen kosketusta vastaan kuin minun"

Ehkä typerin juttu mitä olen kuullut. Että nainen voi olla typerä kun ei ymmärrä asiasta mitään ja ottaa sen aivan väärin.

Vierailija
6/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:44"]

Saattaa olla (menneisyyden )traumoja taustalla ja ei todellakaan ola naisen syy tässä tapauksessa koska itse varmaan käyttäytyisin tuolla tavalla parisuhteessa. En pysty ottamaan hellyyttä vastaan koska en sitä saanut oikeassa iässä nuorena. Tunteita ei siis juuri ole tai en niitä osaa näyttää.

"Miehelleni läheisyys ja kosketus on kuvottavaa, pakonsanelema juttu että saisi seksiä. Välillä kyllä käy mielessä, että ehkä hän mieluummin ottaisi jonkun toisen kosketusta vastaan kuin minun"

Ehkä typerin juttu mitä olen kuullut. Että nainen voi olla typerä kun ei ymmärrä asiasta mitään ja ottaa sen aivan väärin.

[/quote]

Mies voisi kertoa, mikä vaivaa. Mutta olisihan se nyt kaikille aivan liian helppoa.

Vierailija
7/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, ei tohon mitään autismia tai vakavampaa sairautta tarvita. Onko väkivaltainen tai turvaton lapsuus? Onko joutunut katsomaan vierestä minkäänlaista fyysistä läheiseen ihmiseen kohdistuvaa väkivaltaa (esim. äidin tönimistä, tuuppimista)? Usein ei tajuta että väkivalta voi olla jopa pahempaa, kun se ei kohdistu itseen vaan johonkin rakkaaseen, jota ei kykene auttamaan siinä tilanteessa.

Onko jompikumpi vanhemmista ollut räjähtelevä, nollasta sataan -tyyppinen huutaja?

Tai jos lapsuudenkotoa ei löydy syitä onko koulukiusaustaustaa, nöyryytyksiä? Varsinkin miehet kehollistavat monia menneitä tunne-elämän traumoja. Onko sun miehellä jatkuvia kipuja, selkäongelmia tms?

Eihän tuo tietysti normaalia ole ja vaatisi hoitoa ja huomiota, mutta en nyt usko että sun mies mitenkään sairas on, jos siis noin muuten kykenee empatiaan..? Vaikeehan tuollaista kyllä on varmasti kestää. Onko miehellä mitään hoitosuhdetta mihinkään?

Vierailija
8/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä typerin juttu mitä olen kuullut. Että nainen voi olla typerä kun ei ymmärrä asiasta mitään ja ottaa sen aivan väärin."

NIIJOO, AIVAN!  A.P:n syyhän se, että mies on joku sekopää. Itse taidat olla samanlainen.

Vierailija
9/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:30"]

Mieheni ei tykkää kosketuksesta ja häntä pitää osata koskettaa juuri oikealla tavalla. Muuten hän ärsyyntyy ja suuttuu minulle. Kosketuksen keston, pituuden ja voiman pitää olla okeanlaista. sellaista mistä hän tykkää. En voi siis hyväillä häntä niin kuin haluaisin ja paikoista joihin haluaisin häntä koskea.

Lähelläkään ei saa olla kuin tietyissä asennoissa, esim. jonkun raajan päälleen laittaminen voi ärsyynnyttää hänet raivoon asti. Välillä on kovin vaikeaa muistaa miten minun pitää käyttäytyä ettei hän suuttuisi. Yritän silti miellyttää häntä, että hän tuntisi itsensä halutuksi lähelläni.

Toisaalta tämä surettaa, koska itse tykkään koskettaa, silittää ja hyväillä. Etenkin ihmistä jota rakastan. Miehelleni läheisyys ja kosketus on kuvottavaa, pakonsanelema juttu että saisi seksiä. Välillä kyllä käy mielessä, että ehkä hän mieluummin ottaisi jonkun toisen kosketusta vastaan kuin minun.

[/quote]

Meillä sama juttu.

Tosin mieheni ei raivostu ikinä mistään enkä usko että kenenkään muunkaan kanssa onnistuisi paremmin, mutta vetäytyy muutamassa sekunnissa (kutittaa, hiottaa, on ahdasta jne). Ja jos hän koskettaa minua se on samanlaista kuin kissan tai koiran rapsutus - vailla intensiteettiä tai tunnetta. Kunhan rapsauttaa.

Mä kärsin tästä niin paljon!! Seksikin (vaikka sitä on viikottain) heikkenee koko ajan kun ei ole mitään hellyyttä sängyn ulkopuolella. Sitten pitäisi selvitä pelkällä esileikillä 0-100... vaikka kuinka räpläisi mun on tosi vaikea innostua enää siinä tilanteessa.

Mä olen kohta ihan valmis hakemaan hellyyden muualta - en pettäisi  enkä menisi sänkyyn mutta kun joku vain pitäisi sylissä ja lähellä!!

Vierailija
10/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:46"]

[/quote]

Mies voisi kertoa, mikä vaivaa. Mutta olisihan se nyt kaikille aivan liian helppoa.

[/quote]

Voi tsiisus, ihanko oikeasti olet sitä mieltä että ihmiset noin niinkuin ilkeyttään ovat puhumatta omista ongelmistaan ja traumoistaan?

Tohon edelliseen viestiin piti lisätä, että onko seksuaalisen hyväksikäytön mahdollisuutta? 8

Vierailija
11/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan hakeutua jonkun ammattilaisen juttusille

Vierailija
12/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:47"]

[/quote]

Meillä sama juttu.

Tosin mieheni ei raivostu ikinä mistään enkä usko että kenenkään muunkaan kanssa onnistuisi paremmin, mutta vetäytyy muutamassa sekunnissa (kutittaa, hiottaa, on ahdasta jne). Ja jos hän koskettaa minua se on samanlaista kuin kissan tai koiran rapsutus - vailla intensiteettiä tai tunnetta. Kunhan rapsauttaa.

Mä kärsin tästä niin paljon!! Seksikin (vaikka sitä on viikottain) heikkenee koko ajan kun ei ole mitään hellyyttä sängyn ulkopuolella. Sitten pitäisi selvitä pelkällä esileikillä 0-100... vaikka kuinka räpläisi mun on tosi vaikea innostua enää siinä tilanteessa.

Mä olen kohta ihan valmis hakemaan hellyyden muualta - en pettäisi  enkä menisi sänkyyn mutta kun joku vain pitäisi sylissä ja lähellä!!

[/quote]

Mihin syliä ja hellyyttä tarvitaan? Egon kohotukseen?

-mies

Vierailija
13/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin kerran miehen, joka oli jotenkin yliherkkä koskettamiselle. Muutaman kerran hän valitti miten muka kutitin häntä tahallani (en muuten kutittanut) ja suuttuikin joskus kun en osannut koskea juuri oikein, mutta sitten tajusi alkaa siedättämään itseään. Hyvin älykäs ja herkkä mies, joten siitä tuli aivan mahtava lopulta, koska tuo herkkyys auttoi häntä koskettamaan minuakin vaistonvaraisesti todella ihanasti. Kaikista tuntemistani miehistä tuolla oli kirkkaasti paras tatsi. Eli jos hänet saisi yrittämään sitä siedätystä, sulla voi olla ihan helmikin käsissäs.

Vierailija
14/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista miestä, mutta mä olen itse sellainen. En tykkää useimmista kosketuksista. En nyt tietenkään raivostu siitä, voin hymyillä ja olla niinkuin muka tykkäisin. Vatsan koskettaminen on kaikkein pahinta, en ollenkaan voi sieltää sitä. Myös korvat, kasvot, niska on ikäviä paikkoja. Paitsi hieromiseen olen ihan hulluna! Voisin olla miehen niskahierottavana vaikka aamusta iltaan. Tai jalkahieronta... oijoi! Ja eipä ole autismia minulla. Tai mistä sitä koskaan tietää. Siedän oman miehen kosketuksen kuitenkin paremmin kuin muiden, kukaan vieras ei saa koskettaa ollenkaan, yöks. Paitsi se hieroja vois olla kova sana.

Vierailija
15/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä typerin juttu mitä olen kuullut. Että nainen voi olla typerä kun ei ymmärrä asiasta mitään ja ottaa sen aivan väärin."

NIIJOO, AIVAN!  A.P:n syyhän se, että mies on joku sekopää. Itse taidat olla samanlainen.

[/quote]

Juuri tämän naisissa aolevan hulluuden takia sinkkuna oleminen on saattaa olla se parempi vaihtoehto. Aika erikoinen näkökulma sulla. Jos olen sekopää niin en ansaitsekkaan tyttöystävää ymmärsinkö oikein? Tunnekeskusko sulta räjähti?

Vierailija
16/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:47"]

[/quote]

Juuri tämän naisissa aolevan hulluuden takia sinkkuna oleminen on saattaa olla se parempi vaihtoehto. Aika erikoinen näkökulma sulla. Jos olen sekopää niin en ansaitsekkaan tyttöystävää ymmärsinkö oikein? Tunnekeskusko sulta räjähti?
[/quote]
Älä tuu tänne lässyttämään lassukka!

Vierailija
17/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te hengailette tuollaisten tyyppien kanssa? Sitten täällä kysellään että mitä pitää tehdä kun mies on yksi iso paska? Nyt vähän itsekunnioitusta mukaan tähän touhuun! Tulee väkisinkin mieleen että kummallakin osapuolella on jonkinasteista traumaa tai tunnepuolen häikkää... Toinen syytää paskaa ja toinen ottaa avosylin vastaan. 

Vierailija
18/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:46"]

[/quote]

[/quote]

Voi tsiisus, ihanko oikeasti olet sitä mieltä että ihmiset noin niinkuin ilkeyttään ovat puhumatta omista ongelmistaan ja traumoistaan?

Tohon edelliseen viestiin piti lisätä, että onko seksuaalisen hyväksikäytön mahdollisuutta? 8

[/quote]

Mun mielestäni, jos ryhtyy parisuhteeseen, vaikka ensinnäkin on siihen liian traumatisoitunut, niin voisi edes vähän miettiä puolisoa ja yrittää tehdä asialle jotakin.

Vierailija
19/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:50"]

[/quote]

Meillä sama juttu.

[/quote]

Mihin syliä ja hellyyttä tarvitaan? Egon kohotukseen?

-mies

[/quote]

No joo, tavallaan. Ihmiset ovat sosiaalisia eläimiä. Koskettaminen on toisen huomioimista, yhteisyyden vahvistamista. Sillä kerrotaan toiselle että hän on tärkeä, että me ollaan me. Koskettaminen rentouttaa, kohottaa mielialaa, kasvattaa luottamusta jne.

Minä ainakin kärsin jos en saa koskettaa rakastani tai jos en saa omalta puolisoltani hellyyttä vaikka tämä on fyysiesti läsnä. Koskettamattomuus on kuin mielenosoitus.  

Vierailija
20/46 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 08:54"]

[/quote]

[/quote]

No, miksi sinun pitäisi olla parisuhteessa, kun aiheuttaisit siinä vain toiselle pahan olon?