Onko muita, joiden mies ei tykkää kosketuksesta?
Mieheni ei tykkää kosketuksesta ja häntä pitää osata koskettaa juuri oikealla tavalla. Muuten hän ärsyyntyy ja suuttuu minulle. Kosketuksen keston, pituuden ja voiman pitää olla okeanlaista. sellaista mistä hän tykkää. En voi siis hyväillä häntä niin kuin haluaisin ja paikoista joihin haluaisin häntä koskea.
Lähelläkään ei saa olla kuin tietyissä asennoissa, esim. jonkun raajan päälleen laittaminen voi ärsyynnyttää hänet raivoon asti. Välillä on kovin vaikeaa muistaa miten minun pitää käyttäytyä ettei hän suuttuisi. Yritän silti miellyttää häntä, että hän tuntisi itsensä halutuksi lähelläni.
Toisaalta tämä surettaa, koska itse tykkään koskettaa, silittää ja hyväillä. Etenkin ihmistä jota rakastan. Miehelleni läheisyys ja kosketus on kuvottavaa, pakonsanelema juttu että saisi seksiä. Välillä kyllä käy mielessä, että ehkä hän mieluummin ottaisi jonkun toisen kosketusta vastaan kuin minun.
Kommentit (46)
johtuu siitä ettei tämän miehen vanhemmat näyttäneet tunteita kotona. Voi olla ettei niitä ollutkaan.
Ehkä miehesi on vain aistiyliherkkä. Sen lisäksi hän on kyllä huonosti käyttäytyväkin. Ärsyyntyminen ei oikeuta raivostumista.
Mun (nelikymppinen) mies on tuollainen. Me ollaan keskusteltu tästä vuosikausia (yhdessä ollaan oltu 12 vuotta), ja yhdessä vaiheessa tuo oli todellinen ongelma, sillä myöskään mun mies ei osaa "ohimennen koskettaa", ottaa kainaloon, halata, silittää tms. Hän on jäänyt lapsena täysin vaille hellyyttä. Leskiäitinsä kasvatti kolmea lasta (kaksi sisarta), kävi vuorotöissä ja opiskeli. Lapsilla oli tili lähikauppaan tili, muttei juuri lämpöä ja läheisyyttä.
Provo tai ei,mutta miksi jotkut ovat tuollaisessa suhteessa,onko ihmisillä oikeasti niin huono itsetunto että luulevat etteivät saa parempaa
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei,mutta miksi jotkut ovat tuollaisessa suhteessa,onko ihmisillä oikeasti niin huono itsetunto että luulevat etteivät saa parempaa
Koska suhde voi muuten olla täydellinen kuten meillä. Mulla on ihana rakastava mies, hyvä sängyssä, huomaavainen, hemmottelee ja huolehtii, hoitaa kodin ja lapset siinä missä minäkin. Paras ystäväni aina ja ikuisesti.
Ja inhoaa kosketuksia, halauksia ja suutelemista. Niitä on tosiaan vain silloin kun ollaan sängyssä ja harrastetaan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:06"]
Miten viihde ja miesten suosimat keskustelupalstat vääristävät miesten odotuksia?
Ei mitenkään koska kaikki on nykyään feminisoitua miestenlehdistä lähtien. Se mitä moni mies haluaa kutsutaan sovinistiseksi ja sitä vihataan. Sen takia meillä on nämä naismaisimmat miehet nykyään suosiossa naisten parissa.
[/quote]
Miksi naiset haluaisivat seurustella sovinistin kanssa?