Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavia nuo omilla kokkauksilla elvistelijät

Vierailija
13.10.2021 |

Veikkaan, että jokainen on törmännyt näihin ja varmaan joku tätä lukeva itse taasen on tällainen elvistelijä. Jos tulee ruoka puheeksi ja sanot vaikka tehneesi eilen pizzaa, niin kokkaus-elvistelijä kysyy innokas katse silmissään, että mitä laitoit täytteeksi. Siihen vastaat, että: No, lähinnä sitä mitä nyt sattui löytymään. Tonnikalapurkki ja pakasteen pohjalta aikansa pyörinyt tarjousjauheliha. Siihen vielä sitte yksi sipuli ja purkillinen halpaa Lidlin tomaattimurskaa. Ihan hyvää tuli...
Elvistelijä aloittaa tässä kohtaa sitten oman tarinansa ja kertoo, kuinka maukasta pizzaa ja kuinka hyvistä raaka-aineista hän sen aina tekee. On oikeanlaiset kalliit kinkkujutut ja laadukkaat tietynmerkkiset tomaattipyreet. Tietynlainen hintava juusto, joka ei vahingossakaan ole Valion Arkijuustoa ym blaabatiblaa...
Minua taas ei kiinnosta laittaa ruokaan juurikaan rahaa, vaan käytän sen mielummin muuhun. Siksi näitä ainaisia kokkaus-elvistelijöitä on rasittava kuunnella, koska en heidän resepteillään tule koskaan mitään tekemään, joten sitä heidän "kannattaa kokeilla-jauhantaansa" ei kiinnosta kuullakaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä kivikaudella kirjoitti:

Sitten on näitä medium-pihvien kehujia. Hyi vit, miten alkukantaista syödä jotain puoliksi raakaa lihaa.

Poronpurijat nauttii kun edes hiukan kypsennetty.

Vierailija
22/22 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä kivikaudella kirjoitti:

Sitten on näitä medium-pihvien kehujia. Hyi vit, miten alkukantaista syödä jotain puoliksi raakaa lihaa.

Se on sinun mielipiteesi. Kyllä minä haluan pihvini mediumina. Maistuu vain niin paljon paremmalta kuin kypsäksi paistettu. En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että se olisi joku kehumisen aihe ja vielä vähemmän että se olisi alkukantaista! Kotonakin paistan mediumiksi enkä ole ketonut kenellekään. En ole tajunnut, että silläkin voisi kehuskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla