Bensa on kohta niin kallista, ettei ole järkeä käydä töissä
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Kulkekaa köyhät kimppakyydillä tai muuttakaa lähemmäs 👍
Olethan tarkistanut, ettei hinta voi nousta? Mitä nyt kilpailutin sähkösopimuksia niin todella monessa määräaikaisessakin on pykälä, että hinta voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Rupea yrittäjäksi tai opiskele aikuiskoulutustuella joku parempi ammatti, josta jää varaa bensaan. Vai olitko yksihuoltaja vielä?
Voit saada aikuiskoulutustukea, jos
- olet ollut nykyisen työnantajan palveluksessa vähintään vuoden ennen tuettavan opiskelun alkua
Ei pätkätyöläisille. Ja olen yh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea yrittäjäksi tai opiskele aikuiskoulutustuella joku parempi ammatti, josta jää varaa bensaan. Vai olitko yksihuoltaja vielä?
Ei yrittäjäksi ryhtyminen mitään auta jos töitä ei ole tarpeeksi.
Yrittäjä luo sen työn itse.
Vierailija kirjoitti:
Kulkekaa köyhät kimppakyydillä tai muuttakaa lähemmäs 👍
Teen keikkaa ympäri kaupunkia. Miten luulet kimppakyydin tai lähemmäs muuttamisen onnistuvan? Ja kyllä, opiskelen koko ajan samalla.
Alan kohta olla ihan valmis mellakoimaan ja osoittamaan mieltäni ym. Vaikka sisällissotaan, jos keskituloisen palkansaajan kurittaminen ei ala loppua.
Vierailija kirjoitti:
Tee etätöitä, niin ei mene työmatkojen bensoihin rahaa.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- olet ollut nykyisen työnantajan palveluksessa vähintään vuoden ennen tuettavan opiskelun alkua
Ap
No niinpä tietysti olet.
Mites se lapsi kouluun pääsee?
Mää niin tiesin tän, arvasin heti, että näin tulee käymään, kun vihreät pääsi hallitukseen. Siksi vaihdoin edellisen 21-vuotiaan hyvin, mutta todella loppuun palvelleen autoni kaasuhybridiin, kun vaihdon aika oli väistämätön. Polttoainekulut tippui puoleen, eikä auto maksanut enempää kuin tavis bensavehje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No niinpä tietysti olet.
Menee kävellen.
Ap
Elämä on täynnä valintoja. Ei ole pakko asua siellä korvessa jos sieltä on pitkä matka joka paikkaan!?
Vierailija kirjoitti:
Mää niin tiesin tän, arvasin heti, että näin tulee käymään, kun vihreät pääsi hallitukseen. Siksi vaihdoin edellisen 21-vuotiaan hyvin, mutta todella loppuun palvelleen autoni kaasuhybridiin, kun vaihdon aika oli väistämätön. Polttoainekulut tippui puoleen, eikä auto maksanut enempää kuin tavis bensavehje.
Eli paljonko?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on täynnä valintoja. Ei ole pakko asua siellä korvessa jos sieltä on pitkä matka joka paikkaan!?
Ei ole pitkä matka kuin nykyiseen työpaikkaan. Määräaikaisen sopimuksen takia ei kiinnosta muuttaakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No niinpä tietysti olet.
Menee kävellen.
Ap
No niin kunnei ole vauva kiinni rinnassa, niin sit haet työkkäristä omaehtoista ja haet opiskelemaan monimuoto-toteutuksella hommaa, josta saat paremman palkan, että on varaa elättää lasta.
Ap vaan satuilee täällä. Huomaa vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein saman tossa muutama vuosi sitten. Polttoainekulut tippui, kaikki muut auton kulut sitten taas nousi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa julkiseen tai polkupyörään, niin ei mene polttoaineisiin enää rahaa.
No just. 🤣
No se ois hankala käydä jollain täyssähköautolla 120km päässä töissä, joutuis jo matkan varrella latailemaan. Kalliiksi tulee, mahtaakohan km-korvaukset nousta verotuksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No niinpä tietysti olet.
Menee kävellen.
Ap
No niin kunnei ole vauva kiinni rinnassa, niin sit haet työkkäristä omaehtoista ja haet opiskelemaan monimuoto-toteutuksella hommaa, josta saat paremman palkan, että on varaa elättää lasta.
Ei työssäkäyvä voi hakea työkkäristä yhtään mitään. Ja olen opiskellut osan yhdestä tutkinnosta jo päivärahan turvin (ja käyttänyt samalla lähes kaikki opintotukikuukaudetkin), en usko, että myönnetään useampaan tutkintoon.
Ap
Se mikä jää palautettavaa tulee kyllä omalle tilille, mutta ei sitä koko matkakuluista kertyvää summaa.