Tunnetko yhtään rokottamatonta?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on vastuu kanssaeläjistä? Entä jos sairastutte rokottamattomat, pitääkö yhteiskunnan tarjota hoidot ihan tehoa myöten? Kuitenkin oma valinta....
Jauha tuota samaa esim. lihavuudesta, tupakoinnista, päihteistä sairastuneille. Miten se rokottamaton on yhtäkkiä niin erityisasemassa noihin muihin nähden?
Koska lihavointi, tupakointi, päihteidenköyttö ei tartu muihin! Siksi!
Varmaan aika monella joku rokotus kun niitä jo vauvasta laitetaan. Eihän noita yleensä puhuta.
Rokottamattomat ovat vaan parempia.
Tiedän useasta sosiaaliluokasta rokottamattomia jos tässä nyt tarkoitetaan kuuluisaa koekoronarokotusta jossa koko ihmiskunta on koekaniinina.
Tunnen useita. Erilaisia ja eri-ikäisiä.
Ei taida olla mitään yhteistä tekijää näillä, joukossa niin korkeasti kuin matalasti koulutettujakin. Hoito-, ravintola- ja talousalalla sekä eläkkeellä mm.
Vain yksi tuntemani ns. kiihkoilee asian suhteen, loput suhtautuu asiaan normaalisti ja järkevästi tekemättä koko hommasta liian suurta numeroa. Käsittääkseni kaikki näistä noudattaa maski ym. suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on paljon koulutettuja, fiksuina itseään pitäviä, jotka eivät ole koronarokotetta ottaneet. Miten minusta tuntuu, että siellä elämänkoululaiset kulkutautimyönteiset trollaavat, jotta saataisiin kuva, mimmosia rokotekielteiset ovat. Ei mene läpi...😆😆
Ai oletko sä jotenkin fiksumpi tai tasokkaampi kun olet ottanut rokotteen? Mä en ole ottanut koska mä sairastin jo koronan ennen kuin rokotteita oli saatavilla, eikä se tautina tuntunut siltä että sen takia pitäis rokote ottaa. Oon nyt seurannut sivusta että pakotetaanko se ottamaan ei taudin vaan selkeästi sen vuoksi ettei jää yhteiskunnan ulkopuolelle. Ja myös se että on vähän ihmeellistä että sairastaneelta, jolle koronaa vastaan riittää yksi rokote antamaan saman suojan kuin sairastamattomalle kaksi rokotetta, vaaditaan passiin ylimääräinen annos myrkkyä, jolla ei ole mitään merkitystä itse koronan kanssa. Sama asia kuin kahdesti rokotetulle kaksi rokotetta poistaisi koronan mutta voidaanhan passiin vaatia vaikka 7 rokotetta. M33v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on paljon koulutettuja, fiksuina itseään pitäviä, jotka eivät ole koronarokotetta ottaneet. Miten minusta tuntuu, että siellä elämänkoululaiset kulkutautimyönteiset trollaavat, jotta saataisiin kuva, mimmosia rokotekielteiset ovat. Ei mene läpi...😆😆
Ai oletko sä jotenkin fiksumpi tai tasokkaampi kun olet ottanut rokotteen? Mä en ole ottanut koska mä sairastin jo koronan ennen kuin rokotteita oli saatavilla, eikä se tautina tuntunut siltä että sen takia pitäis rokote ottaa. Oon nyt seurannut sivusta että pakotetaanko se ottamaan ei taudin vaan selkeästi sen vuoksi ettei jää yhteiskunnan ulkopuolelle. Ja myös se että on vähän ihmeellistä että sairastaneelta, jolle koronaa vastaan riittää yksi rokote antamaan saman suojan kuin sairastamattomalle kaksi rokotetta, vaaditaan passiin ylimääräinen annos myrkkyä, jolla ei ole mitään merkitystä itse koronan kanssa. Sama asia kuin kahdesti rokotetulle kaksi rokotetta poistaisi koronan mutta voidaanhan passiin vaatia vaikka 7 rokotetta. M33v
Mun tuntemat rokotetut ei ainakaan ole mitään erityisen fiksua tai koulutettua porukkaa. Lähinnä sellaisia, jotka työnsä tai terveydentilansa vuoksi on joutunut rokotteen hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on vastuu kanssaeläjistä? Entä jos sairastutte rokottamattomat, pitääkö yhteiskunnan tarjota hoidot ihan tehoa myöten? Kuitenkin oma valinta....
Jauha tuota samaa esim. lihavuudesta, tupakoinnista, päihteistä sairastuneille. Miten se rokottamaton on yhtäkkiä niin erityisasemassa noihin muihin nähden?
Koska lihavointi, tupakointi, päihteidenköyttö ei tartu muihin! Siksi!
Ei myöskään rokote.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat ovat vaan parempia.
Olen huomannut saman asenteen ympäristössäni sellaisilla henkilöillä, joilla ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa rokote.
Mm. reilusti ylipainoa, verenpainetta jne riskitekijää
En ketään 12-vuotiasta ja vanhempaa. Sukulaiset, ystävät, työkaverit kaikki on rokotettu.
Tulee olemaan mielenkiintoista (vaikkakin myös surullista) nähdä, missä ja minkälaiset ihmiset valitsivat mielummin koronan levittämisen rokotusten sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useamman. Muun muassa itseni. Millainenko olen... 29v. nainen, terve ja terveydestäni luonnollisin keinoin huolehtiva. Asun miehen, koiran ja kissan kanssa, lapsia ei ole vielä. Olen ammatiltani psykologi. Töistä tunnen mm. kaksi lääkäriä, jotka eivät ole rokotteita ottaneet. Mutta näistähän ei todellakaan ääneen huudella, sattuneesta syystä (joukkolynkkaus). Parempi olla ihan hiljaa vaan ja tehdä omalla kohdalla niinkuin parhaaksi näkee.
Täällä kans yks rokottamaton 30v psykologi. Asun miehen ja kissan kanssa. Viihdyn vapaa-ajalla kotona. Tunnen myös ainakin yhden jolla maisterin paperit yliopistosta ja ei ole ainakaan vielä rokotettu.
Sellaiset ihmiset, jotka vetävät kaikenlaisia luontaistuotteita napaansa kyseenalaistamatta niitä. Meuhkaavat muutoin somessa periaatteitaan, mutta ovat aivan hiljaa kun käyttämiään mömmöjä vedetään takaisin esim. maksavaurioita aiheuttavina. Tatuoivat itseään Bangladeshin puoskarilla ja kasvattavat langanlaihoja tummat silmänaluset omaavat lapsiaan vegaaneiksi.
Ja pitävät sitten itseään parempina ja valistuneina ja kehtaavat nimittää MUITA lampaiksi😂😂😂🙈🙈
Kaikki te, jotka odotatte parempaa tutkimustietoa koronarokotteesta.
Mitä se tieto on? Miten se eroaa nyt jo tutkitusta? Koska tutkimus valmistuu? Mitä koronarokotteen tutkimuksesta puuttuu verrattuna muihin rokotuksiin, joita olet ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki te, jotka odotatte parempaa tutkimustietoa koronarokotteesta.
Mitä se tieto on? Miten se eroaa nyt jo tutkitusta? Koska tutkimus valmistuu? Mitä koronarokotteen tutkimuksesta puuttuu verrattuna muihin rokotuksiin, joita olet ottanut?
Siihen menee aikaa noin 5-10 vuotta, kuten kaikkien muidenkin rokotteiden ja lääkkeiden kanssa.
Tähän mennessä rokotekiihkoilijat ovat unohtaneet, miten itse naureskelivat Donald trumpille alkuvuodesta 2020, kun hän lupasi, että vuoden loppuun mennessä markkinoilla on koronarokote. Taitavat olla foliohattuja kaikki!
Tunnen ainakin yhden, eli mieheni, ei suostu ottamaan rokotetta, en tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ota vaan vaikka joka viikko rokote, me muut seurataan ja nauretaan.
Minä ja kaikki ystäväni sekä sukulaiseni ovat ottaneet rokotteet, mutta tunnen yhden Jehovan todistaja perheen, jossa äiti ei halua ottaa rokotetta. Ymmärrettävää, kun ottaa huomioon, että uskoo ihan tosissaan maapallon olevan 4000 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja kaikki ystäväni sekä sukulaiseni ovat ottaneet rokotteet, mutta tunnen yhden Jehovan todistaja perheen, jossa äiti ei halua ottaa rokotetta. Ymmärrettävää, kun ottaa huomioon, että uskoo ihan tosissaan maapallon olevan 4000 vuotta vanha.
Minä tunnen paljon jehovantodistajia, ja he kaikki ovat ottaneet rokotteen.
Minä en ole sellainen. Enkä ole ottanut "rokotetta" enkä ota.
Nelivuotias lapseni ei ole rokotettu. Minulla ei ole rokotetta koska sairastin koronan keväällä, tarkoitus on kyllä ottaa kun aika tulee. Töissä on jokunen rokottamaton, heidän syitään en tiedä eikä se minulle kuulukaan.