Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko yhtään rokottamatonta?

Vierailija
13.10.2021 |

Millaisia ihmisiä nämä ovat?

Kommentit (215)

Vierailija
61/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. He ovat sellaisia aikuisia ihmisiä jotka ovat omasta halustaan päättäneet olla ottamatta rokotetta. Heillä kun on siihen vapaus tehdä niin. Minä en tee jostakin rokotteesta niin tärkeää, että se jotenkin saisi minut valitsemaan puoleni ja toisia pitämään vihollisina tai olemaan vastaan.

Luojan kiitos tällaisiakin ihmisiä vielä löytyy :)

Vierailija
62/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, ei ole ottanut rokotetta terveydellisistä syistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ovat normaaleja fiksuja ihmisiä.

Vierailija
64/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Korkeakoulutettuja, ihan tavallisia kolmikymppisiä tyyppejä. Ollaan vietetty pandemian ajan hiljaiseloa, eli ei rellestetä baareissa räkimässä ja muita tartuttamassa, eikä myöskään uskota mihinkään mikrosiruihin ja reptiliaaneihin.

Vierailija
65/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään akateemista rokottamatonta.

Vierailija
66/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta lestaa perheineen, jotka eivät ole rokotteita ottaneet.

Vierailija
67/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niikuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vattu Virpunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita. Kaikki ovat aivan tavallisia ihmisiä, suurin osa akateemisesti tai ylemmässä ammattikorkeakoulussa koulutettuja. Toki joukossa on muutama hieroja ja kampaajakin.

Ja vielä enemmän tunnen ystäviä, jotka ovat painostuksen alla ottaneet ensimmäisen rokotteen ja nyt sanoneet, etteivät enää ota enempää rokotteita. Itse olen maisteri ja minulla ei ole yhtään koronarokotetta. Mieheni on lääkäri, jolla on rokotukset. Hän sanoi ettei olisi ottanut niitä, ellei töissä olisi pakotettu. Odotamme lisätutkimuksia pitkäaikaisvaikutuksista.

Nyt valehtelet. Tai miehesi valehtelee. Tai et asu Suomessa. Suomessa lääkäreitä -tai ketään muutakaan - ei ole pakotettu ottamaan rokotusta.

Onhan. Ei piikkiä toki paineta ihon läpi ilman suostumusta, mutta jos ei ota, niin eipä ole enää töitäkään.

Höpsin pöpsin. Tiedän pari sairaanhoitajaa jotka eivät ole ottaneet rokotuksia mutta en yhtään lääkäriä, paitsi sen joka riehuu varastettu lääkärintakki päällään q-anon tapahtumissa.

Ja höpsin pöpsin itse.

Työskentelen vanhusten palveluasumisen parissa, ja kenkää olisi tullut jos en olisi suostunut (työnantajan järjestämään) rokotukseen.

Työnantajasi on syyllistynyt laittomuuteen. Ota yhteyttä liittoon. Minä työskentelen suuressa sairaalassa ja rokotukset ovat suositus, mutta kukaan ei voi tietää oletko rokotettu vai rokottamaton.

Vierailija
68/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mutta ovat "huonosti" kouluttautuneita tai muuten "foliohatullisia"!

Vierailija
69/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktalle ei voi muuta kuin alapeukuttaa. Totuus sattuu.

Vierailija
70/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni. Eräs ystäväni. Molemmat ihan tavallisia ihmisiä, eivät mitään salaliittoteoreetikko-höyrypäitä, vaikka sellaisena rokottamattomista puhutaan.

Ja tosiaan, eivät ole kokonaan rokottamattomia, mutta eivät ottaneet koronarokotteita. Ajattelin, että tässä puhutaan koronarokotteesta.

Vierailija
71/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni. Olen hoitaja ja sain koronan työpaikalla potilaalta. Tartutin lähipiirissä parikymmentä ihmistä mukaanlukien puoliso ja lapset. Äitini joutui teholle. Tapahtui ennen rokotteita. En silti ota rokotetta koska nyt se on sairastettu ja hoidan edelleen hengitystieinfektioita kärsiviä potilaita joilla voi olla myös korona.

Vierailija
72/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman. Yhdellä on mielisairaus. Ei ole lapsilleen antanut muitakaan rokotteita.

Toisella on mielenterveysongelmia ja näkyviä vainoharhoja.

Kolmannet ovat ulkomailta suomeen tullut hörhöperhe, missä uskotaan rokotteiden haittoihin, maskien tuhovoimaan, television tuhoavan lasten aivot ym.

Vierailija
73/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme (jos alle 12-v. lapsia ei lasketa). Yksi on moniongelmainen (alkoholismi, mielenterveysongelmat, lääkeriippuvuus y.m.) ja uskoo sekä salaliittoteorioihin että jonkinlaiseen omaan harhaiseen käsitykseen että mikään ei ole oikeasti olemassa (pandemia nyt varsinkaan). Hänestä arvasin jo ajat sitten, ettei tule ottamaan rokotetta. Sitten on kaksi muuta, jotka olin kuvitellut järkeviksi ihmisiksi, korkeakoulutetut ja hyvissä duuneissa ja vaikuttivat muutenkin kaikin puolin "normaaleilta", mutta koronan myötä heistä tuli ihan uusia puolia esiin, nimittäin molemmat tuntuvat olevan näitä salaliittoteoreetikoita. Koko pandemiahuijaus (mitään pandemiaa ei ole ainakaan toisen heistä mielestä edes olemassa) on heidän mielestään suunniteltu askel kohti maailmanhallitusta ja uskovat myös että rokotteissa on se kuuluisa mikrosiru. Oli suuri yllätys että tuttavapiirissä on tällaisia hörhöjä.

Tällaisia ovat minun tietämäni koronarokotevastaiset ihmiset. En väitä että kaikki rokottamattomat tulevat samasta muotista tai ajattelisivat samoin, vaan syitä rokottamattomuudelle on varmasti monia. Veikkaan että suurinta osaa pelottaa mahdolliset haittavaikutukset. Niin pelottaa minuakin, mutta silti otin molemmat rokotteet. Toistaiseksi ei ole ollut mitään haittavaikutuksia, muuta kuin pieni ohimenevä kipu pistoskohdassa. Toivottavasti ei tule mitään myöhemminkään.

Vierailija
74/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sairastanut, kiitos vaan. Piikkiä en ota. Ne jotka piikitetty elää kuin viimestä päivää, matkustelee, varanneet konserttilippuja, syövät ulkona. Minä en tee näistä mitään. Noilta se korona tarttuu ei minulta. Ja lääkärini mukaan minulla on paljon parempi tulevaisuus kuin piikitetyillä, joten ime siitä.

Mikäs lääkäri sinulle parempaa tulevaisuutta lupailee ilman rokotetta ja millä perusteella? Ja olen ottanut molemmat rokotteet, enkä ole käynyt ulkona syömässä, en matkustele, varaile konsertteihin lippuja tms. Ei kaikki ota rokotetta siksi, että pääsisi tapahtumiin.

Vierailija
75/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Minä valehtelin uteleville työkavereille, että olen ottanut rokotteen, sillä käyttäytyvät todella epäasiallisesti ja epäammattimaisesti yhtä julkirokottamatonta työyhteisön jäsentä kohtaan.

Naurettavaa tässä on sekin, että teemme lähes pelkästään etätyötä, eli turha puolustella tuota huonoa käytöstä jollain henkilökohtaisella riskillä.

Vierailija
76/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niikuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vattu Virpunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita. Kaikki ovat aivan tavallisia ihmisiä, suurin osa akateemisesti tai ylemmässä ammattikorkeakoulussa koulutettuja. Toki joukossa on muutama hieroja ja kampaajakin.

Ja vielä enemmän tunnen ystäviä, jotka ovat painostuksen alla ottaneet ensimmäisen rokotteen ja nyt sanoneet, etteivät enää ota enempää rokotteita. Itse olen maisteri ja minulla ei ole yhtään koronarokotetta. Mieheni on lääkäri, jolla on rokotukset. Hän sanoi ettei olisi ottanut niitä, ellei töissä olisi pakotettu. Odotamme lisätutkimuksia pitkäaikaisvaikutuksista.

Nyt valehtelet. Tai miehesi valehtelee. Tai et asu Suomessa. Suomessa lääkäreitä -tai ketään muutakaan - ei ole pakotettu ottamaan rokotusta.

Onhan. Ei piikkiä toki paineta ihon läpi ilman suostumusta, mutta jos ei ota, niin eipä ole enää töitäkään.

Höpsin pöpsin. Tiedän pari sairaanhoitajaa jotka eivät ole ottaneet rokotuksia mutta en yhtään lääkäriä, paitsi sen joka riehuu varastettu lääkärintakki päällään q-anon tapahtumissa.

Ja höpsin pöpsin itse.

Työskentelen vanhusten palveluasumisen parissa, ja kenkää olisi tullut jos en olisi suostunut (työnantajan järjestämään) rokotukseen.

Työnantajasi on syyllistynyt laittomuuteen. Ota yhteyttä liittoon. Minä työskentelen suuressa sairaalassa ja rokotukset ovat suositus, mutta kukaan ei voi tietää oletko rokotettu vai rokottamaton.

Senpä jälkeen sitä töitä vasta riittäisikin! :D

Not.

Vierailija
77/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta. Yhteistä näille on, että selailevat nettiä ja lukevat vaihtoehtopalstoja ja uskovat, että sieltä tuleva informaatio on jotenkin todempaa, kuin virallinen tiedotus.

Vierailija
78/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sh, töissä Uudellamaalla. Esimies ilmoitti että rokotus tunnin päästä ja antoi ymmärtää että on pakko. Ystäväni meni niin paniikkiin että otti rokotteen vasten tahtoaan. Kyllä näitä varmasti on terveydenhuoltoalalla paljon pakon edessä rokotettuja.

Vierailija
79/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta. Yhteistä näille on, että selailevat nettiä ja lukevat vaihtoehtopalstoja ja uskovat, että sieltä tuleva informaatio on jotenkin todempaa, kuin virallinen tiedotus.

Niinhän se onkin, koska sieltä löytyy tietoa asioiden kaikista eri puolista. Virallinen tiedotus ei kerro mitään esim. koronarokotteiden haittavaikutuksista, tai ainakin vähättelee niitä suuresti. 

Vierailija
80/215 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri mut se kuoli teholle.