Inhoan suihkussa käyntiä.
En ole käynyt 1.5vk suihkussa koska vihaan sitä enkä edes ehdi. Yllättävä kyllä en ole likainen ednkä haise.
Löytyy muita suihkua vihaavia?
Kommentit (63)
Ite käyn joka 3-4 päivä ja shampoota en käytä koska ne on myrkkyä ja vesi vanhin voitehista!! Ihme vouhotusta tuommonen läträäminen ja sitten ihmetellään miks iho on kuiva...
Minäkin olen aina ihmetellyt sitä, että monet pitävät suihkua jonakin nautonnollisena luksushetkenä. Minulle sekä suihkussa käynti ja sen jälkeinen olotila ovat vastenmielisiä, ja välttelenkin suihkussa käyntiä viimeiseen asti. Kainalot ja alapään pesen erikseen päivittäin, ja tarvittaessa käyn pikasuihkussa kastelematta tukkaa. Tukan peseminen ja märkä tukka ovat jotain aivan kamalaa, ja viihdyn suihkussa harvemmin viittä minuuttia kauempaa.
Minulla on ihana infrapunalämpöpussi, johon pujahdan suihkun jälkeen. Lämpiää max 60 asteeseen. Aah....
Mä vihaan käydä suihkussa myös! Lähinnä vain hiusten takia, sillä suihkun jälkeen niiden kuivaaminen muotoon käy työstä. Mulla vielä rasvoittuu hiukset tosi nopeasti ja asun etelässä, niin kesä aikaan hikoilen ihan hirveästi. Kuivashampoo pidentää pesuväliä päivällä, mutta eipä se paljoo lohduta... Voikun olisin mies tosi lyhyillä hiuksilla, en välittäisi ollenkaan :D
Minäkin inhoan suihkussa käymistä. Käyn kyllä joka ilta, ja pesen tukankin joka ilta. En oikeastaan (omasta mielestäni) haise millekään vaikka en kävisikään suihkussa, mutta sänkyyn en voisi mennä likaisilla hiuksilla.
Suihkussa on ärsyttävää kun on märkä ja iho kuivaa ja sitä kiristää jos ei rasvaa ja tukka on pahadti eikä sitä jaksaisi laittaa... Ja kyllä, käytän suihkuöljyä.
Minä tykkään suihkusta ja varsinkin sen jälkeisestä puhtauden tunteesta, mutta silti joudun joka ilta patistelemaan itseäni sinne. Outoa...
Otan niin kuumia suihkuja, että lämpenen luita ja ytimiä myöten. Kylppäri on suihkun jälkeen täynnä höyryä ja olo on kuin saunassa käynyt. Ei palele. Muuten kyllä palelen kotona usein, menen suihkuun nimenomaan lämmittelemään. Hiukset tosin kastelen/pesen harvoin, koska inhoan märkää tukkaa.
Minäkään en tykkää käydä suihkussa, en kylmyyden takia, vaan sen takia että siellä on älyttömän tylsistyttävää. Aina tismalleen samat rutiinit (hiusten pesu, huuhtelu, hoitoaine päähän, vartalon pesu, huuhtelu, hoitoainetta huuhtelu). Käyn suihkussa joka päivä, muuten olo on likainen.
Olette sekaisin... minä rakastan suihkua. Jos ihoni ei kuivuisi korpuksi ja kuivuus aiheuttaisi finnejä, olisin suihkussa koko ajan. Illan kohokohta on salkkarit ja suihku. Ah.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:13"]
Rakastan suihkussakäyntiä vaikka sieltä poistuessa tuleekin kylmä. Käyn joka ilta! Btw, takuulla haiset ja olet likainen, oma nokka kun turtuu
[/quote]
No voi kai sitä ihminen peseytyä muutenkin kuin suihkussa. Vai miten luulet ihmisten huolehtineen hygieniastaan aikana, jolloin läheskään kaikilla ei ollut suihkua. Kotonani ei ollut nuoruudessani edes vesijohtoa ja siitä huolimatta meillä ei kuljettu paskaisena ja haisevana.
Minkälaisissa igluissa te oikein asutte, jos suihkussa/kylppärissä on noin kylmä, että palelee? Yleensä esim. kerrostalojen kylppärissä on aivan älyttömän lämmintä, minusta jopa liian kuuma, eikä meillä kyllä palella omakotitalossakaan. Paras tässä ketjussa oleva peruste olla käymättä suihkussa on kyllä se, että se on tylsää. Voi taivas, pitääkö kaiken elämässä olla jännittävää ja täynnä yllätyksiä? Siivoaminenkin on tylsää, mutta teen sitä silti joka viikko. Samoin puuro joka aamu on tylsää, mutta sitäkin syön...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:38"]
Rakastan suihkussakäyntiä vaikka sieltä poistuessa tuleekin kylmä. Käyn joka ilta! Btw, takuulla haiset ja olet likainen, oma nokka kun turtuu
[/quote]
No voi kai sitä ihminen peseytyä muutenkin kuin suihkussa. Vai miten luulet ihmisten huolehtineen hygieniastaan aikana, jolloin läheskään kaikilla ei ollut suihkua. Kotonani ei ollut nuoruudessani edes vesijohtoa ja siitä huolimatta meillä ei kuljettu paskaisena ja haisevana.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta kerrotko, että miten voi peseytyä ilman vettä? Tietysti nykyään voi käyttää savetteja tms. mutta niitä ei ollut ennen. Fakta on muuten se, että ennen kyllä käytiin saunassa ja pesulla, jos oltiin tehty esim. peltotöitä. Paitsi tietysti jotkut metsäläiset eivät käyneet ja haisivat. Esim. ukkini kertoi, että kyllä noitä paskaisia lapsia oli koulussa joissakin perheissä ennen vanhaan ja niin likaisia huusholleja, ettei niissä kehdannut edes kahvia juoda. Ihan samalla tavalla ne viikon paskat haisi ennenkin vanhaan.
Ällöttää ihmiset, jotka ei peseydy.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta kerrotko, että miten voi peseytyä ilman vettä? Tietysti nykyään voi käyttää savetteja tms. mutta niitä ei ollut ennen. Fakta on muuten se, että ennen kyllä käytiin saunassa ja pesulla, jos oltiin tehty esim. peltotöitä. Paitsi tietysti jotkut metsäläiset eivät käyneet ja haisivat. Esim. ukkini kertoi, että kyllä noitä paskaisia lapsia oli koulussa joissakin perheissä ennen vanhaan ja niin likaisia huusholleja, ettei niissä kehdannut edes kahvia juoda. Ihan samalla tavalla ne viikon paskat haisi ennenkin vanhaan.
[/quote] Kyllä <3
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:49"]Ite käyn joka 3-4 päivä ja shampoota en käytä koska ne on myrkkyä ja vesi vanhin voitehista!! Ihme vouhotusta tuommonen läträäminen ja sitten ihmetellään miks iho on kuiva...
[/quote]
Et taida tehdä yhtä fyysistä työtä ku minä. Voi luoja jos ei kävis töiden jälkeen suihkussa, hyi. Lenkkeiletkö tai harrastatko muuta liikuntaa?
Mulla on kylpyamme, siellä tykkään lillua kuumassa vedessä, mutta täytyy tunnustaa,että vapaapäivinä en paljon viitsi nähdä vaivaa peseytymisen suhteen. Työpäivinä on pakko hampaat irvessä peseytyä, mutta en pidä märkänä olemisesta ja rasvailuista enkä pitkien hiusten selvittämisestä. Saunaa en omista, se olisi mukavaa.
Rakastan suihkua, en vaan saa aikaiseksi mennä sinne..
Koitapa ap joskus masturboida suihkulla, niin jo mieli muuttuu. :)