Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan suihkussa käyntiä.

Vierailija
10.12.2014 |

En ole käynyt 1.5vk suihkussa koska vihaan sitä enkä edes ehdi. Yllättävä kyllä en ole likainen ednkä haise.

Löytyy muita suihkua vihaavia?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?Minulla on niin kauhea allergia tullut,ettei voi suihkussa käydä kuin keran viikossa,se sun suihkuilu on aivan liikaa,tsemppiä sulle,kerran viikossa riittää....

Vierailija
62/63 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri kävin suihkussa,kyllä se sinne meno oli vaikea mutta nyt on hyvä olo.Viikon päästä taas sama kamppailu mutta pitää tsempata itseään tuohon paskamaisen juttuun.pidän kuitenkin siitä,että olen puhdas.Olen tosi iloinen siitä,että muitakin samanlaisia suihkuinhoajia on.Tuen teitä ja tutkaa tekin minua.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin inhoan. Rakastan lämpöä ja meillä ei lattialämmitys toimi, vaan lattia on aivan jääkylmä. Ei auta, vaikka kuinka kuumalla vedella pesisi, kun jalat on aivan jäässä. Vuokraisäntä ei tee asialle mitään, kuulemma toimii moitteetta. Käyn kyllä joka päivä suihkussa, joskus voi jäädä yksi kerta välistä jos olen tosi väsynyt tai seuraava päivä on vapaapäivä. Hiukset pesen yleensä aamuisin lavuaarissa, koska ne rasvoittuvat yön aikana ja näyttävät muuten likaisilta. Sauna on, mutta ei sitä kehtaa sähkölaskun takia joka ilta lämmittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä