Mies katsoi rupsahtanutta vartaloani kun olin suihkussa ja sanoi
"uuuh.... Saiskos tänä iltana?" Oli hymy herkässä, synnytin 2 kuukautta sitten ja vartalo on vielä muodoton tosta vatsan kohdalta.
Kommentit (49)
Jee! ... No saikos miehesi sinä iltana? :D
Ja nro 11. Sinulla on ylipainoa yhden aikuisen miehen verran. Miten olisi, jos karistaisit ne (sen miehen!!!) pois jaloistasi räksyttämästä? Kenenkään ei tarvitse tuollaista kuunnella omalta puolisoltaan.
Mun mies saattaisi sanoa noin seksiä halutessaan. Eli ei koskaan.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:40"]
"uuuh.... Saiskos tänä iltana?" Oli hymy herkässä, synnytin 2 kuukautta sitten ja vartalo on vielä muodoton tosta vatsan kohdalta.
[/quote] v*ÄAAS että teillä naisille on huono itsetunto "vartalo on vielä muodoton", luoja!
t. ITsekin nainen.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:40"]
[/quote] v*ÄAAS että teillä naisille on huono itsetunto "vartalo on vielä muodoton", luoja!
t. ITsekin nainen.
[/quote] En arvannut jättää tuota kuvailua pois, varsinkaan kun täällä juuri oli kuva just synnyttäneestä naisesta jolla näky sikspakki :) Olen kuitenkin itse tyytyväisempi kuin olin nuorempana. Nyt neljän lapsen jälkeen olen onnellinen, vaikka vatsa roikkuukin. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:17"]Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia. [/quote] Miten ihmeessä joku voi olla rakkaalleen ja lastensa äidille noin inhottava?!
[/quote]
Mies on vain rehellinen.Mistä lähtien rehellisyys on ollut pahasta?
Oikeasti, ei ketään miestä kiinnosta rupsahtanut arpinen nainen. Sitä voidaan panna mutta silmissä kuva kiinteästä ja kauniista naisesta...
[/quote]
Tuo ei ole rehellisyyttä, vaan ilkeyttä ja lapsellista haukkumista.
Minusta on niin ihanaa, kun mieheni kehuu minua jatkuvalla syötöllä sängyssä, jokaista paikkaa nänninipukoita myöten. Kaikki on minussa ihanaa, kauniskin olen...Ja jos on ollut viihteellä, niin puhuu läpi yön samoja asioita.
Olen 46 v, 2 lasta synnyttänyt, isot riipputissit....
Kauniisti sanottu kyllä, mutta muhun tuollainen ei vetoaisi aloitteena seksiin. Tuollainen varovainen pyytely on kauhea turn off.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:16"]Kauniisti sanottu kyllä, mutta muhun tuollainen ei vetoaisi aloitteena seksiin. Tuollainen varovainen pyytely on kauhea turn off.
[/quote] Kuinkahan sitä aloitetta sitten tekisi? Ja ei sekstailtu, vauva heräs kun muut meni nukkumaan :) 5 min ja mies oli sohvalla untenmailla. Ap
Minun mies sanoi raskauden jälkeen kaikille (minun kuulteni!), että vaimolla on nyt kamala venähtänyt maha, että ketä minä nyt panen... Minä olin 22, enkä paljoa lihonut raskauden aikana, mutta maha tietysti venyi vauvan takia. Seksielämämme loppui vauvaan, mies ei voinut enää koskea minuun. Hän alkoi pettää minua 16-vuotiaan tytön kanssa. Hän sai tytön kanssa vauvan kaksi vuotta myöhemmin ja alle vuosi siitä he erosivat, miehellä oli taas uusi. Uuden kanssa ei ole lapsia, ainakaan vielä... Kai miehet on noin kypsymättömiä, vaikka hän oli jo 30 saadessaan lapsen minun kanssani. Ja kumpaakaan lastaan hän ei tapaa.
Jos itse menisin sanomaan vaimolleni tuolla lailla, niin saisin osakseni vain halveksivan katseen ja kipakan kommentin. Mutta väliäkös tuolla - puutteessa saa elää riippumatta siitä mitä sanoo tai jättää sanomatta. Mutta hienoa, että teillä toimii.
Ajatelkaa, että samaa sanoo mun mies.
t:45v, neljän lapsen äiti ja painoa liki 150kg.
Okei, miehesi haluaa pillua, kyllä siinä irtoaa kehu jos toinenkin
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:26"]
Minun mies sanoi raskauden jälkeen kaikille (minun kuulteni!), että vaimolla on nyt kamala venähtänyt maha, että ketä minä nyt panen... Minä olin 22, enkä paljoa lihonut raskauden aikana, mutta maha tietysti venyi vauvan takia. Seksielämämme loppui vauvaan, mies ei voinut enää koskea minuun. Hän alkoi pettää minua 16-vuotiaan tytön kanssa. Hän sai tytön kanssa vauvan kaksi vuotta myöhemmin ja alle vuosi siitä he erosivat, miehellä oli taas uusi. Uuden kanssa ei ole lapsia, ainakaan vielä... Kai miehet on noin kypsymättömiä, vaikka hän oli jo 30 saadessaan lapsen minun kanssani. Ja kumpaakaan lastaan hän ei tapaa.
[/quote]
Kamala mies! Raskaus ja synnytys on naiselle aikamoinen muutos ja ikävä kyllä moni mies ei sitä tajua
Hmm huomaa kyllä mikä miehellä oli mielessä kun kehuja antoi
kyllähän se niin menee että niin nainen kuin mieskin kaskymppisenä, kolmekymppisenäkin vielä ok sen jälkeen kummatkin suomessa pääosin alkaa muistuttaa ryhävalaita toisen ulkonäön arvosteleminen törkeää säälittävämmän siitä tekee että jos itse valas arvostelee muita itse elän yksin ei tartte huolia muista tykkään siitä että vuosi vuodelta inhimillisyys vähenee itsestä en kaipaa kosketusta
No ei se kovin rupsahtanut voi olla, jos olet synnytysiässä. Helmihän sinä olet