Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katsoi rupsahtanutta vartaloani kun olin suihkussa ja sanoi

Vierailija
10.12.2014 |

"uuuh.... Saiskos tänä iltana?" Oli hymy herkässä, synnytin 2 kuukautta sitten ja vartalo on vielä muodoton tosta vatsan kohdalta.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWW.google.com

Vierailija
22/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas ketju.

Jos mies kehuu vaimoaan, niin se voi olla oikein tai väärin.Miehen pitäisi arvata, että tykkääkö vaimo siitä vai pitääkö vaimo kehua kuitenkin osoituksena jostain pahantahtoisesta piiloviestistä.

Jos mies haluaa seksiä "rupsahtaneen " vaimon kanssa, niin se voi olla oikein tai väärin. Miehen pitäisi arvata, että kokeeko vaimo oman miehensä seksuaalisen kiinnostuksen positiivisena asiana vai pitääkö vaimo seksuaalista kiinnostusta kuitenkin osoituksena jostain pahantahtoisesta käyttäytymismallista. 

Jos mies sekä kehuu täydestä sydemästä vaimoaan sekä samalla osoittaa halunsa seksuaaliseen kanssakäymiseen niin tuossahan hajoaa sekä vaimon että miehen pää. 

Vierailija
24/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmeisesti seksin tarpeessa.Sorry, mutta en kostuisi moisesta.

Vierailija
25/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepas löytäneet osa ihania miehiä...

Mun itsetunto on pilattu kun olen timmi 55 kg painava ja silti miehet löllytelleet paikkoja ja sanoneet, että tosta ja tosta vois kiinteyttää jne. Ihan paskaa tällänen elämä kun ei riitä omana itsenään kellekään.

Vierailija
26/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:17"]Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia. [/quote] Miten ihmeessä joku voi olla rakkaalleen ja lastensa äidille noin inhottava?!

[/quote]

Mies on vain rehellinen.Mistä lähtien rehellisyys on ollut pahasta?

Oikeasti, ei ketään miestä kiinnosta rupsahtanut arpinen nainen. Sitä voidaan panna mutta silmissä kuva kiinteästä ja kauniista naisesta...

[/quote]Moni menee sänkyyn rakkaudesta, eikä pelkän kuoren kanssa. Sinä et sitä varmaan koskaan pysty ymmärtämään. Sääli.Jäät paljoa vaille tässä elämässä.

Vierailija
27/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki vaan pillus sieltä kaiken rupsahtaneen keskeltä.

Vierailija
28/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:17"]Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia.
[/quote] Herrajumala sentään. Ja sinä nielet tuon kaiken? Ei muuta kuin kengänkuva tuollaiselle niljakkeelle persseeseen.

Vierailija
29/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ap ei tajua että mies heitti sen sarkasmilla sen kommentin!

Vierailija
30/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:26"]Minun mies sanoi raskauden jälkeen kaikille (minun kuulteni!), että vaimolla on nyt kamala venähtänyt maha, että ketä minä nyt panen... Minä olin 22, enkä paljoa lihonut raskauden aikana, mutta maha tietysti venyi vauvan takia. Seksielämämme loppui vauvaan, mies ei voinut enää koskea minuun. Hän alkoi pettää minua 16-vuotiaan tytön kanssa. Hän sai tytön kanssa vauvan kaksi vuotta myöhemmin ja alle vuosi siitä he erosivat, miehellä oli taas uusi. Uuden kanssa ei ole lapsia, ainakaan vielä... Kai miehet on noin kypsymättömiä, vaikka hän oli jo 30 saadessaan lapsen minun kanssani. Ja kumpaakaan lastaan hän ei tapaa. 
[/quote]Mitähän tähänkin sanoisi? Mykäksi vetää että tuollaisiakin on.

Vierailija
31/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jaksaa koko ajan huomautella painostani ja huonoista kohdista. Kilo tai pari ylimääräistä. Moni mies kadulla syö silmillään mut oma mies ei tykkää...

Vierailija
32/49 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1418205857461.html

Aiheeseen vähän liittyen. Minkälaisina miehet näkevät himoittavan vaimonsa. Ja millä tavalla naiset ajatustuhovat oman kauneutensa.

Vierailija
33/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:17"]Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia.
[/quote]

Miten ihmeessä joku voi olla rakkaalleen ja lastensa äidille noin inhottava?!

Vierailija
34/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:32"].
[/quote]

.

Vierailija
36/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:40"]

"uuuh.... Saiskos tänä iltana?" Oli hymy herkässä, synnytin 2 kuukautta sitten ja vartalo on vielä muodoton tosta vatsan kohdalta.

[/quote]

Ihana mies sulla. Juuri noin saadaan naisen itsetuntoa kohotettua ja takuulla seksiäkin heruu jopa pyytämättä. Pidä lujasti kiinni tuollaisesta aarteesta:)

Vierailija
37/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla! Oma mieheni ei ole kommentoinut mitenkään vaikka olen kiinteytynyt ja laihtunut 20 kg. No muut on kyllä huomanneet ja kyllä on kiva kuulla se ääneen.

Vierailija
38/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:41"]

www.facebook.com

[/quote]

No älkää nyt facebookiin tällaista ainakaan päivittäkö. :D

Vierailija
39/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:57"]

Ihana kuulla! Oma mieheni ei ole kommentoinut mitenkään vaikka olen kiinteytynyt ja laihtunut 20 kg. No muut on kyllä huomanneet ja kyllä on kiva kuulla se ääneen.

[/quote]

Pakko sanoa, että en minäkään uskaltaisi tuossa tilanteessa mitään sanoa! Tuntuva korvpuustihan siitä tulisi korville entisen ulkoisen olomuksen haukkumisesta.

Vierailija
40/49 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo juurikaan kehu, mutta vilpittömästi halusi seksiä vaikken mikään seksipommi olekaan :D ap