Mies katsoi rupsahtanutta vartaloani kun olin suihkussa ja sanoi
"uuuh.... Saiskos tänä iltana?" Oli hymy herkässä, synnytin 2 kuukautta sitten ja vartalo on vielä muodoton tosta vatsan kohdalta.
Kommentit (49)
Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:17"]Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia.
[/quote]
Vaiha miestä. Päässä vikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:17"]Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia.
[/quote] Ja olet sen idiootin kanssa syystä että?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:17"]
Mun mies sanoi, kun synnytyksestä oli 3 kk, että kaipaa mun entistä vartaloani ja surettaa että se meni raskaudesta pilalle (pitkät raskausarvet kaksosraskaudesta). Siitä kommentointi muuttui vuosi vuodelta tylymmäksi haukkumiseksi, vaikka laihduin takaisin raskautta edeltäviin mittoihin. Nykyisin kuulen ainoastaan olevani ruma, rupsahtanut, löysänahkainen ja riippurintainen. Ei ollut tällaista kommentointia ennen lapsia.
[/quote]
Onneksi olkoon, olet naimisissa kusipään kanssa. Älä ihmeessä eroa, ettei joku muu pahaa aavistamaton nainen joudu kärsimään.
Kiva että ihaniakin miehiä löytyy. Täältä löytyy kanssa yksi joka ei nipota jos ei kaikki paikat oo samantien kuosissa.
:) Jotenkin tuntuu vieläkin hyvältä :) :)
Mun mies samanlainen, ja se ärsyttää. En tykkää kun ulkonäköäni kehutaan, koska se on valehtelua, tiedän nimittäin olevani ruma ja ällöttävä.
Mun mies kans kommentoi useasti, että olet ihana naisellinen nainen, vaikka raskauden jäljiltä masua jäljellä.
Sitten se lisää, että tuollaisen kanssa kun pääsis pesmeltämään, ja niinhän se pääseekin ;)
Ja onni loistaa miehen kasvoilta :)))
ps. onnellinen olen minäkin!7947