Myyn omaisuuteni ja aion perustaa eläinten turvakodin.
Kommentit (41)
Oho, innostuin, vaikka luulin että en ikinä katselisi ketään vanhempaa kun muutenkin vanhalta tuntuva 32-vuotias mieheni.
N20
Olispa sunlaisia miehiä enemmänkin.
<3
Kiitos teille olen pohtinut asiaa jo vuosia ja nyt on sitten aika tulla "kaapista" ulos Ei enää paskantärkeää rahan perässä juoksemista vaan loppuelämä niille joita arvostan todella paljon.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 03:54"]
Kiitos teille olen pohtinut asiaa jo vuosia ja nyt on sitten aika tulla "kaapista" ulos Ei enää paskantärkeää rahan perässä juoksemista vaan loppuelämä niille joita arvostan todella paljon.
[/quote]Ja anteeksi kaikille jotka ymmärsivät väärin tuon rahan perässä "juoksemisen" En tarkoittanut työssä käymistä mitenkään pahalla, varmasti jokainen haluaisi auttaa eläimiä enemmän jos rahat riittäisivät.
Mikä lääkitys sinulla on ?
T. M40
Millä ajattelit ylläpitää sitä? Tuloja siitä ei tule, mutta paljon menoja kyllä. Ja paljon.
no, en uskonutkaan, että oikeasti niin teet :)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 04:16"]
Millä ajattelit ylläpitää sitä? Tuloja siitä ei tule, mutta paljon menoja kyllä. Ja paljon.
no, en uskonutkaan, että oikeasti niin teet :)
[/quote]
wau !! hienoa jos teet tämän oikeasti ! varmasti lahjottajia löytyy sosiaalisenmedioiden kautta ja jotkut firmat voivat myös tukea :) wau !
Toivottavasti trolli.
Jos on totta, AP voi hyvin olla tulevaisuuden eläinsuojelutapaus. Uskon enemmän eläinsuojeluyhdistyksiin joiden työ ei ole yhden ihmisen jaksamisesta kiinni.
Saa kivittää, mutta totuus on, että hyvät aikomukset eivät takaa hyvää tulosta.
Hieno teko, jos totta! Mä voin tulla sulle ap töihin/vapaaehtoistöihin. :) T. työtön eläinrakas biologi
Etsit oikeat yhteistyökumppanit hoitamaan varojenkeruuta. Ja vapaaehtoistyövoimaa saat varmasti.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 04:57"]
Eläimet kiittävät.
[/quote]
Ei ne mitään kiitä. Eläimet eivät ole koskaan kiitollisia.
Kiitollisuus on inhimillinen tunne, ei eiläimellinen.
Kyllä tolla varmaan piparia irtoaa.
Voit ottaa nuoria naisia "työharjoitteluun" jne.
Onhan niitä parempiakin sijoituksia
Söpöä