Mistä päin maailmaa tulee maailman paras ruoka?
Kommentit (316)
Mielestäni paras ruoka tulee itlaliasta, koska italialaisia ruokia ovat hyvin kuuloisia maailmassa.
Ranskasta ja Japanista. Monet suomalaiset perinneruoat ovat myös todella maistuvia jos ne on hyvin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paras ruoka tulee itlaliasta, koska italialaisia ruokia ovat hyvin kuuloisia maailmassa.
Nimenomaan kuuloista mutta itse Italiassa käyneenä siellä ei ole koskaan ollut kovin hyvää ruokaa kun olen käynyt ravintolassa syömässä. Suomestakin saa parempaa pizzaa ja pastaa.Toki voi olla itsellä myös huonoa tuuria.
Samaa mieltä. Italialaiset ovat ylpeitä ravintoloissaan, mutta tosiasiassa olen onnistunut saamaan siellä pieniä kalliita eikä niinkään erikoisia ruoka-annoksia. Kotona teen parempaa ja Suomessa saa hyviä pizzoja.
Italialaisten ns."aidot" pizzat ovat mautonta paskaa.
USA. Tiedän, että tulee saamaan alapeukkuja, mutta sieltä löytyy kaikki. Joo joo, pikaruokaa on kaikkialla, mutta niin on myös upeita meksikolaisia katuruokakojuja, täydellisiä pitsoja, herkullisia perinteisiä juhla-aterioita lisukkeineen, lihaa, mereneläviä, luomukasviksia... Ihan kaikkea. Kaikkien maailman ruokakulttuurien parhaat edustajat löytyy USAsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinoilla Diksissä söin krokotiiliä. Oikein hyvää. Kengru maistui ihan kanilta eli rotalta. Seuraavaksi aion ostaa tölkin karhunlihaa ihan vain, koska en ole sitä vielä syönyt.
Jos joku ehdottaisi vihanneksia, pahoittaisin mieleni ja maalittaisin kaikki kasvisravintolat, viheriät ja höpsterit.
Niin, myös nuo höpsterit voi maalittaa. Se on kaksiteräinen miekka. Terveisiä höpstereille.
Minun mieletäni ne Portugalilaiset hiillostetut sardiinit, joita tulee Atlantilta joka päivä ja ovat jonkinlaista halparuokaa siellä, ovat aika helekutan hyviä. Läjä lautaselle halpisravintolassa, tuuli tuivertaa tukkaa ja vot. Grillattuja perunanpuolikkaita ohessa.
Nää sardiinit on parasta.
Tulee minne? Suomeenko? Maailman parhaita ruokia ei kenties edes tuoda Suomeen.
re kirjoitti:
Tulee minne? Suomeenko? Maailman parhaita ruokia ei kenties edes tuoda Suomeen.
Mitä tarkoitat? Maailman paras ruokahan tulee Suomesta.
Aasiasta: korealainen, japanilainen, intialainen, kiinalainen, nepalilainen, ja thaimaalainen
Ehdottomasti Aasiasta. Aidot kiinalaiset ruoat on mielestäni maailman parasta ruokaa. enkä nyt puhu niistä ruuista mitä kiinalaisista ravintoloista suomessa saa, vaan ihan pitää kiinaan asti mennä jos haluaa tietää :D
Pitäjänmäeltä.
Eräs Anne on ihan peto tekemään upean makuista ruokaa.