Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehesi sinut tuntemaan itsesi kauniiksi?

Vierailija
09.12.2014 |

Vai rumaksi?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä, olen kaunis. Ex:n kanssa olin ruma monta vuotta.

Vierailija
2/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein kumpaakaan.. Välillä kehuu ulkonäköä, muttei esim. silloin harvoin kun olen itseeni erityisesti panostanut (meikkaan hyvin niukasti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, ei ole saanut yli kuuteen vuoteen :/ Itsetunto on muutenkin huono ja siksi kärsin, ettei mies osaa arvostaa piirteitäni. Mietinkin, että varmaan joku toinen osais.

Vierailija
4/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni kauniiksi joka tapauksessa, mutta kyllä mies sitä tunnetta lisää. Katsoo, koskee, kehuu. En mä niin itsevarma ja kovapintainen ole etteikö toisen vilpitön ihailu vaikuttaisi mitenkään. Sama meillä on toisinkin päin.
-18v yhdessä ja edelleen jään välillä tuijottamaan miestä kuin ensimmäisiä kertoja tavatessa

Vierailija
5/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:00"]

Tunnen itseni kauniiksi joka tapauksessa, mutta kyllä mies sitä tunnetta lisää. Katsoo, koskee, kehuu. En mä niin itsevarma ja kovapintainen ole etteikö toisen vilpitön ihailu vaikuttaisi mitenkään. Sama meillä on toisinkin päin. -18v yhdessä ja edelleen jään välillä tuijottamaan miestä kuin ensimmäisiä kertoja tavatessa

[/quote]

Hieno homma tämä arvostuksen molemminpuolisuus. Ei sellaista miestä olekaan joka ei naisensa kehuista ilahtuisi.

Vierailija
6/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mutta ei sen tarvitsekaan. En minä ole kaunis, joten valepukkihan tuo silloin olisi.

Vierailija
7/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Mies saa mut tuntemaan itseni tyylikkääksi, elegantiksi ja klassisen kauniiksi. Sitä se mulle usein sanoo. Arvostaa sellaista vahvaa mutta naisellista naista. Tykkää kun käytän kotelomekkoja ja jakkuja. En oikeasti ole ihan niin kaunis mitä mies väittää, mutta kyllä se minuun vaikuttaa :)

Palstan miehet sitä vastoin saisivat mut tuntemaan itseni "ainakin 150-kiloiseksi siiderivalasfemakoksi joka ei saa miestä" tms jos siis välittäisin.

Vierailija
8/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Kolme vuotta sitten sanoi kun tutustuttiin että olen kaunis, en sit taida olla enää

Vierailija
9/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen 43v.nainen ja päätin yllättää mieheni tässä vähän aikaa sitten ostamalla uudet alusvaatteet stay- up sukkineen. Miehen kommentti oli " yritätkö leikkiä seksikästä". Eipä tarvitse tämän jälkeen enää yrittää, se siitä.

Vierailija
10/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Vieraat miehet baarissa ja exät puolestaan saa mut tunteen itseni kauniiks.

Vierailija
11/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:30"]

Saa. Mies saa mut tuntemaan itseni tyylikkääksi, elegantiksi ja klassisen kauniiksi. Sitä se mulle usein sanoo. Arvostaa sellaista vahvaa mutta naisellista naista. Tykkää kun käytän kotelomekkoja ja jakkuja. En oikeasti ole ihan niin kaunis mitä mies väittää, mutta kyllä se minuun vaikuttaa :)

Palstan miehet sitä vastoin saisivat mut tuntemaan itseni "ainakin 150-kiloiseksi siiderivalasfemakoksi joka ei saa miestä" tms jos siis välittäisin.

[/quote]

Miehesi kehuu sinua ja se tuntuu sinusta hyvältä. Aiheellisestikin.

Tästäpä kiitollisena niputatkin sitten yleistävästi kaikki "palstan miehet" samaan keskenkasvuisten typerysten nippuun joka näkevät sinussa vain 150-kiloisen siiderivalaan. Alamme olla ongelman ytimessä....

Vierailija
12/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:30"]

[/quote]

Miehesi kehuu sinua ja se tuntuu sinusta hyvältä. Aiheellisestikin.

Tästäpä kiitollisena niputatkin sitten yleistävästi kaikki "palstan miehet" samaan keskenkasvuisten typerysten nippuun joka näkevät sinussa vain 150-kiloisen siiderivalaan. Alamme olla ongelman ytimessä....

[/quote]

No toivottavasti olen väärässä. Mielipiteeni ja periaatteeni ovat aika epäsöpöjä ja epänaisellisia. Miehet ei ilmeisesti tykkää. Niin ja ei tässä ole mitään ongelmaa.

Vierailija
13/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kehumalla tuntemaan itseni hetkellisesti kauniiksi, itse pidän itseäni rumana.

Vierailija
14/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tuntemaan kauniimmaksi kuin olenkaan.
Kehuja saan muiltakin miehiltä, ihan niitä pyytämättä /kalastelematta.

Mikään ei ole niin ihanaa ja imartelevaa kuin oman miehen ulkonäkökehut <3
Minäkin tuijottelen miestäni edelleen näin kymmenen vuoden jälkeen.

Vierailija
15/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tuntemaan kauniiksi :)

Vierailija
16/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä / kuka ihme siihen miestä tarvitsee? 

Vierailija
17/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näkee minut kauniina, kertoo sen joka päivä. Itse en tällä hetkellä näe itseäni siitäkään huolimatta kauniina, useampi raskauskilo vielä karistamatta. Mut kyllä mä vielä joku päivä näen myös itse itseni jälleen kauniina :)

Vierailija
18/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:50"]

Miksi helvetissä / kuka ihme siihen miestä tarvitsee? 

[/quote]

Ei siihen tarvitakaan mutta kyllä se vaikuttaa jos sulle rakas ja läheinen henkilö on jotain mieltä. Varsinkin jos toimii aktiivisesti ja sanoo sen, joskus päivittäinkin.

Vierailija
19/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset ulkoistatte oman itsetuntonnekin miehille? Sekin on siis miehen vika jos ei nainen tunne itseään kauniiksi. Teistä itsestänne se lähtee, itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, on kaunista.

Vierailija
20/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa saada mies tuntemaan itsensä kauniiksi on olla kaunis ihan oikeasti.