Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehesi sinut tuntemaan itsesi kauniiksi?

Vierailija
09.12.2014 |

Vai rumaksi?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeaksi.

Vierailija
22/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:54"]

Miksi te naiset ulkoistatte oman itsetuntonnekin miehille? Sekin on siis miehen vika jos ei nainen tunne itseään kauniiksi. Teistä itsestänne se lähtee, itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, on kaunista.

[/quote]

Tämä. Ämmät on sitten vittu niiii typeriä. Peili on sitä varten, että se kertoo miltä milloinkin näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:57"]

Miksi te naiset ulkoistatte oman itsetuntonnekin miehille? Sekin on siis miehen vika jos ei nainen tunne itseään kauniiksi. Teistä itsestänne se lähtee, itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, on kaunista.

[/quote]

Tämä. Ämmät on sitten vittu niiii typeriä. Peili on sitä varten, että se kertoo miltä milloinkin näyttää.

[/quote]

Te kaksi Einsteiniä voisitte tajuta sen, että ihminen ei ole saari. Jos sulle kuiskitaan toistuvasti korvaan että "olet kaunis" ai "olet ruma" vuosien ajan, on lähes mahdoton olla vaikuttumatta edes vähän.

Tietäisitte jos joku rakas olisi joskus sanonut teille jotain kaunista. Tai rumaa.

Vierailija
24/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies useinkin sanoo minua kauniiksi ja söpöksi. Tällä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä sille, saako mieheni tuntemaan itseni kauniiksi. Olen aikuinen nainen ja tiedän tarkalleen, mikä olen. Toki on mukava kuulla tuollaista palautetta, mutta itsetuntoni ja -arvostukseni seisovat ihan muulla pohjalla.

Vierailija
25/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi luulet että ulkoistamme itsetuntomme miehille?

Vierailija
26/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä♡ sanoo lähes joka päivä että miten voit näyttää aina vaan paremmalta :)

Vierailija
27/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:03"]

Kyllä mies useinkin sanoo minua kauniiksi ja söpöksi. Tällä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä sille, saako mieheni tuntemaan itseni kauniiksi. Olen aikuinen nainen ja tiedän tarkalleen, mikä olen. Toki on mukava kuulla tuollaista palautetta, mutta itsetuntoni ja -arvostukseni seisovat ihan muulla pohjalla.

[/quote]

Otsikko ei kuulu "Saako miehesi itsetuntosi kohoamaan?" Vaan otsikko on..? Luepa sieltä!

Vierailija
28/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Olen 5kg ylipainoinen ja joka paikka roikkuu koska en viitsi treenata ja mässytän suklaata, mutta mieheni on jatkuvasti pusertelemassa pyllystä ja lantiolta ja kehumassa kauniiksi ja seksikkääksi. Mies itse on luonnostaan hoikka ja saa helposti lihasta. Muutenkin aika nami :) Tiedän kyllä itsekin olevani kauniskasvoinen, mutta vartaloani mies ihailee enemmän.

Vierailija
29/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Enkä mä kyllä tuota miestäni ottanutkaan buustaamaan itsetuntoani. Tiedän olevani ihan nätti muutenkin. Mua ärsytti sellaiset miehet jotka aina ylistivät ulkonäköäni. En tiedä miksi se tuntui niin teennäiseltä. Enemmän mieheni kehuu huumorintajuani. Usein sanoo että tykkää niin huumorista ja sellaset kehut ehkäpä kolahtivat muhun enemmän kun muut eivät sellaista olleet huomanneet.

Vierailija
30/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:10"]Ei saa. Enkä mä kyllä tuota miestäni ottanutkaan buustaamaan itsetuntoani. Tiedän olevani ihan nätti muutenkin. Mua ärsytti sellaiset miehet jotka aina ylistivät ulkonäköäni. En tiedä miksi se tuntui niin teennäiseltä. Enemmän mieheni kehuu huumorintajuani. Usein sanoo että tykkää niin huumorista ja sellaset kehut ehkäpä kolahtivat muhun enemmän kun muut eivät sellaista olleet huomanneet.
[/quote]
Siis sanoo että tykkää minun huumorista.

Vierailija
31/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
32/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin.

Vierailija
33/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei pidä minua kauniina, rakastajani sen sijaan pitää ja saa minut tuntemaan itseni todella kauniiksi ja se tekee erittäin hyvää.

Vierailija
34/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo minua kauniiksi, ja uskon hänen todella tarkoittavan sitä. Itse kuitenkin tiedän, etten ole kaunis eikä minusta tule kaunista. Seksikäs olen, sen tiedän, mutta en kaunis. Siksi vähän ärsyttää kun mies lähes päivittäin sanoo minua kauniiksi. Tiedän hänellä olevan oikeus mielipiteeseensä, mutta samalla käsitän, ettei se ole oikeasti totta. Haluaisin mieluummin, että hän sanoisi minua älykkääksi tai ihanaksi, viisaaksi tai empaattiseksi tai joksikin muuksi mikä on oikeastikin totta. Sanotaan, että kauneus on katoavaista, mutta luulenpa, ettei mieheni koskaan lakkaa pitämästä minua kauniina, ei vaikka olisin kurttunaamainen 80v mummo. 

Vierailija
36/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
38/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, koska ei ole moniin vuosiin sanonut mitään positiivista :(
Olen omasta mielestäni normaali ja pidän itsestäni huolta. Muutama naisystävä välillä kehuu.
Itsetuntoni on täysin nollassa!

Vierailija
39/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:41"]Ei saa. Vieraat miehet baarissa ja exät puolestaan saa mut tunteen itseni kauniiks.
[/quote] Mulla sama. Baarissa aina useampi mies kehuu miten kaunis olen ja exät ihmettelee onko nykyinen mieheni sokea kun ei tajua miten hyvännäköinen nainen sillä on....oishan se ihan helvetin kiva kuulla nuo kehut omalta mieheltä eikä random tyypeiltä baarissa tai hitto exiltä. ...itsetunto välillä tosi huonossa jamassa vaikka toisaalta tiedän että en todellakaan ole ruma. ..

Vierailija
40/61 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, enkä ole näiden 17 vuoden aikana kuullut yhden yhtä mukavaa kommenttia ulkonäöstäni. Jos hän siis nyt alkaisi minua kehumaan, olisin todella yllättynyt ja miettisin mistä tuuli oikein puhaltaa.. Itsetuntoni on kuitenkin kohdillaan ja en ole koskaan kauneuden ylistyksiä kaivannut mieheltäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi