Onko täällä ennustajaa, joka voisi kertoa mulle..
...saanko vielä tässä elämässä toivomani lapsen? Takana on kolme keskenmenoa, joista yhdessä syyksi paljastui down, ja kaksi muuta niin varhaisia ettei tutkittu. Raskaaksi en ole tullut helposti, vaan raskaudet alkaneet keskimäärin vuoden välein vaikka jatkuvasti on yritetty (mitään vikaa ei ole todettu kummassakaan kuitenkaan). Kohta minulla tulee jo ikäkin vastaan!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:59"]
Et saa, valitettavasti. :( Kohtalosi on toisenlainen.
[/quote]
Jättääkö mieheni minut hankkiakseen perheen sitten jonkun toisen kanssa vai jääkö rinnalleni?
ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:01"]
Hanki se kilpirauhaslääkitys.
[/quote]
Tutkittu, ei kuulemma ole tarvetta.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:59"]
Et saa, valitettavasti. :( Kohtalosi on toisenlainen.
[/quote]
Jättääkö mieheni minut hankkiakseen perheen sitten jonkun toisen kanssa vai jääkö rinnalleni?
ap
[/quote]Älä kysele tuollaisia, voit saada huijarilta vastauksen jota et halua mutta alat itse toteuttaa sitä, ts viet asioita siihen suuntaan että miehesi todella jättää sinut.
Saat. Lopeta yrittäminen. Ala keskittyä täysin johonkin aivan muuhun: uusi työ, opiskelu tms. äläkä kärtä mieheltäsi seksiä aina ovulaation aikana, niin, pim, tulet raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:32"]
Saat. Lopeta yrittäminen. Ala keskittyä täysin johonkin aivan muuhun: uusi työ, opiskelu tms. äläkä kärtä mieheltäsi seksiä aina ovulaation aikana, niin, pim, tulet raskaaksi.
[/quote]
Olen koko ajan keskittynytkin lähinnä muuhun enkä missään vaiheessa ole "suorittanut" lastenhankintaa. Ovulaation aikaan rakastelusta pidämme kyllä huolen, koska raskaaksi tuleminen on ollut niin hankalaa että ei ole varaa jättää kiertoja väliin. Siitä huolimatta seksistä ei ole tullut suorittamista vaan nautimme siitä ihan normaalisti. Lasta haluamme kumpikin, joten mieheltä ei tarvitse seksiä kärttää.
ap
Ei ole täällä eikä missään muuallakaan. Katsos, ennustajia ei ole olemassa. On vain arvailijoita.
up