Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käänteinen kysymys anaaliseksistä miehille.

Herukka85
12.10.2021 |

Elikkä,nyt kun näyttää tuo anaaliseksi olevan tapetilla,niin miten on miehet,oletteko itse valmiita myös olemaan ottavana osapuolena,saako teitä myös panna strap on:illa ja nuoletteko sen puhtaaksi leikin jälkeen?Itse en ota suoreen pyllystä suihin,mutta näyttää aika moni mies niin haluavan.Olen aina miehelleni sanonut,että kaikkea saa ehdottaa,mutta täytyy olla itse samaan myös valmis.Näin meillä,kaikkea harrastetaan ja kokeillaan,kunhan se molemmille sopii.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos nainen on kiinnostunut miehen pepusta. Itse tykkään saada sauvaa ja sormia peppuuni mutta kakkaista dildoa en kyllä suuhuni pistä. Mutta en odota sitä myöskään naiselta. Vaikka niitäkin löytyy jotka haluavat ottaa lauenneen kalun pepusta suuhunsa.

Vierailija
22/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ota suoreen pyllystä suihin,mutta näyttää aika moni mies niin haluavan.

En miehenä kyllä yhdy tuohon näkemykseen lainkaan. Omalta kohdalta kuulostaa jopa vastenmieliseltä.

Ja haluan myös ehdottomasti että paikat on pesty kunnolla ennen hommia. Vastenmielistä nähdä paskaa omassa kalussa. Kusileikitkin siedän tai katson, mutta paskaa en kyllä halua seksiin missään kohdassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttis tykkäsi sormettaa samalla kun otti suihin. Kivaa. Tosin olen vähän sellainen... minulla on ollut pari pariskuntaa kolmenkimppana. Molemmissa miehet panivat myös minua. Hauskaa.

Vierailija
24/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni vastaan mitä sinne tarjotaan. Sträppiäkin imen mutta vain ennen kun vaimo panee.

Vierailija
25/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseyhdynnässä suolessa oleva paska hieroo muksavasti terskaa.

Vierailija
26/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseyhdynnässä suolessa oleva paska hieroo muksavasti terskaa.

Joku taitaa oikeasti tykätä miettiä näitä tällaisia?

Mielenkiintoinen ajatusmaailma. Aatelkaa nyt. Herää aamulla. Hampaita harjatessa se iskee. Anaaliseksi, joku tekee sellastakin. Hyiyök, nytkin voi jonkun vehje olla toisen ... perseessä. Siellä se kairaa kakkaa ja suolta runtelee.

Hampaat pesty, ja eikun vauvapalstalle kirjoittamaan kun on hyvä raivo päällä. Kauheita homojakin varmaan sellaset.

Varmaan on hällä tosi hyvä mieli.