Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käänteinen kysymys anaaliseksistä miehille.

Herukka85
12.10.2021 |

Elikkä,nyt kun näyttää tuo anaaliseksi olevan tapetilla,niin miten on miehet,oletteko itse valmiita myös olemaan ottavana osapuolena,saako teitä myös panna strap on:illa ja nuoletteko sen puhtaaksi leikin jälkeen?Itse en ota suoreen pyllystä suihin,mutta näyttää aika moni mies niin haluavan.Olen aina miehelleni sanonut,että kaikkea saa ehdottaa,mutta täytyy olla itse samaan myös valmis.Näin meillä,kaikkea harrastetaan ja kokeillaan,kunhan se molemmille sopii.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva saada eturauhas orkku vähän sormettamalla

Vierailija
2/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän anaaliseksistä suuresti ja olen kyllä kokeillut itse itseeni ja myös puolison kanssa erilaisia anaalivälineitä ja sormia. Ei ne pahalta tunnu, mutta eturauhaskiihotinta lukuunottamatta eivät erityisen hyvältäkään ja kun puolisokaan ei saa anaaliseksistä kiksejä kuin vastaanottajana, eipä tule harrasteltua. En minä nuolisi pepussani ollutta tappia tai dildoa enkä puolisollekaan ole kullia tunkemassa suuhun pepusta, mutta nuolen kyllä hänen pyllyään ja olisi ihana saada tuntea kieli anuksella itsekin, mutta en painosta kun hän ei sitä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni. 

Ajatus penetroitavana olemisesta kiinnostaa, vaikka en kyllä ihan yhden yön jutussa lähtisi siihen. 

Minulla ei oikeastaan ole mielipidettä anaaliseksista panijana, oikeastaan aika sama mihin reikään. 

Sitä kyllä ihmettelen kuka saa kiksejä siitä että panee strap onilla. Eihän siinä ole tuntoaistia. 

Vierailija
4/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän lapsellinen ajatus, että molempien tulisi olla valmiita jokaiseen asiaan. Maailma ei oikein toimi niin, eikä varsinkaan parisuhde. Naiset harvoin on esim yhtä aktiivisia sängyssä ja mitä siitä tulisi jos molemmat vaan menisi makaamaan selälleen? Minä en halua että strapilla jyystetään, vaikka anaaliseksiä harrastetaankin. Toisaalta toteutan naiseni vähän pervoja fantasioita ja suhteemme on kaksisuuntainen tie, missä molemmat haluaa miellyttää sitä toista ja se on pääasia. Aina saa kuitenkin sanoa ei jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut dildoa ja starppia vaimoni antamana, mutta hän ei itse suostu ottamaan pyllyyn.

Että mitenköhän tämän puolin ja toisin-asianlaita nyt olikaan. Enkä usko että ollaan ainoa pariskunta jossa vain mies on suostuvainen tuohon.

Vierailija
6/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä niinkin päin. En kyllä ole pyydellyt suikkaria pyllyjuttujen jälkeen eikä se niin kiinnostakaan. En tosin kieltänytkään imemästä, kun eräs tytsy niin halusi tehdä.

Vierailija
7/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sisään vain, tasa- arvon nimessä!

Vierailija
8/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. 

Sitä kyllä ihmettelen kuka saa kiksejä siitä että panee strap onilla. Eihän siinä ole tuntoaistia. 

Vallan tunne kiihottaa enemmän kuin mikään kosketus.

N33

Vierailija
9/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on joku sairas asioiden tasaaminen mielessä. 

Eihän parisuhde ole sellainen, että molempien täytyy pitää samoista asioista. Tyyliin jos sinä syöt banaanijäätelöä, niin minunkin pitää syödä banaanijäätelöä. En voi syödä pistaasijätskiä koska muuten sinä nautit enemmän. 

Niin että tämä ajatusmalli tässä häiritsee, ei niinkään se pannaanko ketä sinne tai tänne. En mä halua panna miestäni sträppärillä, mä en saa siitä yhtään mitään. Miksi tekisin sellaista josta en itse nauti? Mutta hui kauhistus, pidän kyllä silloin tällöin anaaliseksistä kun mies sitä tekee minulle. 

Vierailija
10/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa niin halutessaan tunkea minuun patukkaa. Vaimon pylly on ”exit only”, eikä hänellä ole kiinnostusta minunkaan pyllyyni.

ATM ei kiinnosta minua kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
11/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan perseeseen joka päivä.

Vierailija
12/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo ollut sormet ja dildo siellä. Ja saa olla jatkossakin, jos tarve tulee. Ei ole sattunut ja ihan kivalta tuntuu alueella toiminta.

Straponin nuoleminen ei kiinnosta yhtään.

M48

Vierailija
13/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. 

Ajatus penetroitavana olemisesta kiinnostaa, vaikka en kyllä ihan yhden yön jutussa lähtisi siihen. 

Minulla ei oikeastaan ole mielipidettä anaaliseksista panijana, oikeastaan aika sama mihin reikään. 

Itse saan kyllä kiksejä esim. rouvan dildottamisesta, vaikka siinä ei tuntoa olekaan.

Vierailija
14/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää panna mua sträppärillä ja ottaa myös itse kakkoseen.

Itse tulen siitä kovaa, kun mua pannaan. Mukavaa puuhaa molemmin puolin. :)

Vierailija
15/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa pepussa on käynyt vain naiset sormet, mutta kyllä sträppärikin kelpaisi, jos nainen sitä haluaisi käyttää. Suuhun en sitä ottaisi pepun jälkeen, mutten erityisesti odota, että nainenkaan ottaisi kaluni suuhun peppupanon jälkeen.

Kerran on nainen ottanut suuhun suoraan pepustaan, mutta ihan omasta aloitteestaan, eikä mulla mitään sitä vastaan ollut, kun niin halusi tehdä. Itse puolestani ihan mielelläni olen nuollut naisen likaistakin peppua eli siinä mielessä varmaan tasoissa on pysytty. :D

Vierailija
16/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvassa ovat sellaiset naiset, jotka suostuvat koskemaan miehen peppuun millään tavalla. Ei sormin, eikä dildolla.

Mutta siis ap kysymykseen. Strapon kelpais, mutta ei suuhun sen jälkeen.

Vierailija
17/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa sträppiä, mutta atm juttuja pidän kaikin puolin vastenmielisenä. 

Vierailija
18/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvassa ovat sellaiset naiset, jotka suostuvat koskemaan miehen peppuun millään tavalla. Ei sormin, eikä dildolla.

Ihan rehellisesti kysyn, että kuinka monelta naiselta olet kysynyt ja saanut kieltävän vastauksen ja millaisessa tilanteessa. 

Vierailija
19/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on joku sairas asioiden tasaaminen mielessä. 

Eihän parisuhde ole sellainen, että molempien täytyy pitää samoista asioista. Tyyliin jos sinä syöt banaanijäätelöä, niin minunkin pitää syödä banaanijäätelöä. En voi syödä pistaasijätskiä koska muuten sinä nautit enemmän. 

Niin että tämä ajatusmalli tässä häiritsee, ei niinkään se pannaanko ketä sinne tai tänne. En mä halua panna miestäni sträppärillä, mä en saa siitä yhtään mitään. Miksi tekisin sellaista josta en itse nauti? Mutta hui kauhistus, pidän kyllä silloin tällöin anaaliseksistä kun mies sitä tekee minulle. 

Juu ei tarvitse tykätä samoista asioista, mutta jos haluaa panna kakkoseen pitäisi ymmärtää myös miltä kakkoseen pantavana oleminen tuntuu. Jos pantavaa ei kiinnosta ja panoja vaan vänkää anaalia, niin on ihan hyvä kokeilla itse olla pantavana. 

Vierailija
20/26 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useastikin pantu sträpillä.

Ei ole mikään tabu nykyään.