Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituiset syntymämerkit - viittaa entisen elämän kuolemaan?

Vierailija
09.12.2014 |

Mulla on mahassa rintojen ja navan välissä kaks syntymämerkkiä. Täsmälleen samalla linjalla vaakasuoraan, kummatki täsmälleen rintojen kohilla eli väliä 7-10cm. Toinen on halkaisijaltaan ehkä sentin ja on perhosen muotoinen, toinen ehkä puolet tosta perhosesta ja täydellinen ympyrä. 

Jos kerta syntymämerkit viittais siihen miten on edellisessä elämässä kuollut niin rupesin vaan miettimään että mihinkähän hittoon mie sit oon kuollu :D Ideoita?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs kun minulla, veljelläni ja isälläni on selkeät syntymämerkit täsmälleen samassa kohtaa kaikilla? Ollaanko me kuuluttu samaan silli parveen?

Vierailija
42/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että sua on pistetty puukolla kun olit linnanneito :/

entä minä, toisen perskannikan alla iso ruskea täplä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 lisää niin ja esikoisellanikin.

Vierailija
44/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:52"]

mä luulen että sua on pistetty puukolla kun olit linnanneito :/ entä minä, toisen perskannikan alla iso ruskea täplä?

[/quote]

Olet kuollut ripuliin.

Vierailija
45/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:52"]Mitenkäs kun minulla, veljelläni ja isälläni on selkeät syntymämerkit täsmälleen samassa kohtaa kaikilla? Ollaanko me kuuluttu samaan silli parveen?
[/quote]näyttääkö ampumajäljeltä? jos teifät laitettiin riviin ja ammuttiin :(

Vierailija
46/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nilkassa aika sievä ja siro jälki, mistähän se kertoo..

Vierailija
47/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:39"]Mulla on mahassa rintojen ja navan välissä kaks syntymämerkkiä. Täsmälleen samalla linjalla vaakasuoraan, kummatki täsmälleen rintojen kohilla eli väliä 7-10cm. Toinen on halkaisijaltaan ehkä sentin ja on perhosen muotoinen, toinen ehkä puolet tosta perhosesta ja täydellinen ympyrä. 

Jos kerta syntymämerkit viittais siihen miten on edellisessä elämässä kuollut niin rupesin vaan miettimään että mihinkähän hittoon mie sit oon kuollu :D Ideoita?
[/quote]
Laita kuva niin tutkitaan.
Mulla on leuan alla peukalonpään kokoinen pyöreä läntti, ilmeisesti olen itseäni ampunut päähän

Vierailija
48/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:52"]Mitenkäs kun minulla, veljelläni ja isälläni on selkeät syntymämerkit täsmälleen samassa kohtaa kaikilla? Ollaanko me kuuluttu samaan silli parveen? [/quote]näyttääkö ampumajäljeltä? jos teifät laitettiin riviin ja ammuttiin :(

[/quote]

Voisi olla :( Ne sijaitsevat vasemman rinnan/rintalihaksen alareunassa. :( Mutta jännä että neljällä sukulaisella on samassa kohtaa.

Vierailija
49/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:52"]Mitenkäs kun minulla, veljelläni ja isälläni on selkeät syntymämerkit täsmälleen samassa kohtaa kaikilla? Ollaanko me kuuluttu samaan silli parveen? [/quote]näyttääkö ampumajäljeltä? jos teifät laitettiin riviin ja ammuttiin :(

[/quote]

Voisi olla :( Ne sijaitsevat vasemman rinnan/rintalihaksen alareunassa. :( Mutta jännä että neljällä sukulaisella on samassa kohtaa.
[/quote]
Joukkoteloitus?

Vierailija
50/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään syntymämerkkiä niin eikö sitten ole edellistä elämää vai onko kuollut ilman mitään kauheuksia vai mitä se meinaa?

Vierailija
51/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:54"] [quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:52"]Mitenkäs kun minulla, veljelläni ja isälläni on selkeät syntymämerkit täsmälleen samassa kohtaa kaikilla? Ollaanko me kuuluttu samaan silli parveen? [/quote]näyttääkö ampumajäljeltä? jos teifät laitettiin riviin ja ammuttiin :( [/quote] Voisi olla :( Ne sijaitsevat vasemman rinnan/rintalihaksen alareunassa. :( Mutta jännä että neljällä sukulaisella on samassa kohtaa. [/quote] Joukkoteloitus?

[/quote]

Voi olla. Jännä että ollaan tehty come back samaan sukuun. Jos ollaan oltu jotain karkureita tai jotain? Mutta oli oikeasti aika hurjaa kun esikoinen syntyi niin se tuttu syntymämerkki näkyi heti hänessä!

Vierailija
52/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:46"]Sain tälläisen näyn. Olet jäänyt vuonna 1958 Pernoon pappilassa ollessasi kärpänen, kahden kämmenen väliin ja liiskautunut kuoliaaksi. Siitä se symmetria ja perhoskuviot. [/quote] Voi huoh! Miksi tulit edes ketjuun kommentoimaan suoranaista paskaa?!

[/quote]

Kuka tälläistä paskaa muutoinkaan uskoo? Ihan samaa huuhaata ja hullujen puheita kaikki tyyni.

Vierailija
53/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:46"]Sain tälläisen näyn. Olet jäänyt vuonna 1958 Pernoon pappilassa ollessasi kärpänen, kahden kämmenen väliin ja liiskautunut kuoliaaksi. Siitä se symmetria ja perhoskuviot. [/quote] Voi huoh! Miksi tulit edes ketjuun kommentoimaan suoranaista paskaa?!

[/quote]

Mikä vika tuossa on? Musta ainakin kuullostaa ihan uskottavalta. Mullakin on hirveän epäsiistit hiukset. Luulen jääneeni aiemmassa elämässä meteoriitin alle.

Vierailija
54/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuulema syntymämerkit samoilla kohdilla kun papalla oli sodasta tulleet arvet. Pappa kuoli pari kuukautta ennen syntymääni, joten en ole häntä koskaan nähnyt.

Vierailija
55/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että aiemmassa elämässäsi Neuvostoliitossa olit viime hetkillä vaihtamassa  tammikuun pakkassäissä 1974 vuosimallin Ladan kampiakselia. Tunkki perhana petti ja lada tippui rintakehäsi päälle ja puristuit kuoliaaksi. Se pyöreä jälki on Ladan öljypropusta ja se leveämpi jälki niitä öljyroiskeita. 

Vierailija
56/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pyöreä sentti kertaa sentti läntti oikean käden ensimmäisessä rystysessä(ei siis peukalon vaan etusormen) Haluaako joku ryhtyä analysoimaan ;)

Vierailija
57/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:13"]

Luulen että aiemmassa elämässäsi Neuvostoliitossa olit viime hetkillä vaihtamassa  tammikuun pakkassäissä 1974 vuosimallin Ladan kampiakselia. Tunkki perhana petti ja lada tippui rintakehäsi päälle ja puristuit kuoliaaksi. Se pyöreä jälki on Ladan öljypropusta ja se leveämpi jälki niitä öljyroiskeita. 

[/quote]

Onko muuten 10 vai 13 milliä tuo pyöreä jälki? -71 mallisessa Ladassa oli vielä 13mm proppu. Ihan tälläisen näyn vain sain. Onko suvussasi automiehiä..? Tiedän olevani oikeilla jäljillä.

Vierailija
58/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne ei taida olla syntymämerkkejä ollenkaan, vaan ylimääräiset nännit! Jos et usko, googlaa lisätietoa! Jos väkisin haluat sotkea tähän edelliset elämät mukaan, olet varmasti ollut joku muu nisäkäs kuin ihminen ;)

Vierailija
59/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa syntymämerkki on kolme punertavaa haalea raitaa toisessa poskessa :D onko joku siis läpsäissyt mua nassuun pikkasen liian lujaa tai jtn? :D

Vierailija
60/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:14"]

Minulla on pyöreä sentti kertaa sentti läntti oikean käden ensimmäisessä rystysessä(ei siis peukalon vaan etusormen) Haluaako joku ryhtyä analysoimaan ;)

[/quote]

Otit matsia isomman kanssa ja sait kuolettavasti pataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi