Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituiset syntymämerkit - viittaa entisen elämän kuolemaan?

Vierailija
09.12.2014 |

Mulla on mahassa rintojen ja navan välissä kaks syntymämerkkiä. Täsmälleen samalla linjalla vaakasuoraan, kummatki täsmälleen rintojen kohilla eli väliä 7-10cm. Toinen on halkaisijaltaan ehkä sentin ja on perhosen muotoinen, toinen ehkä puolet tosta perhosesta ja täydellinen ympyrä. 

Jos kerta syntymämerkit viittais siihen miten on edellisessä elämässä kuollut niin rupesin vaan miettimään että mihinkähän hittoon mie sit oon kuollu :D Ideoita?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sormessani syntymämerkki. Heti pienenä äiti huomasi sen ja tajusi että hänellä on samanlainen, täsmälleen samassa kohdassa. Nyt kun olemme aikuisia olemme vertailleet ja syntymämerkkimme ovat identtisiä. Ihan saman kokoisia. Creepyä.

Vierailija
22/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siihen sanot, että tietynlaiset syntymämerkit kulkee suvussa? Liittyykö sekin entisiin elämiin? Ai mutta tuollahan joku ottikin sen jo puheeksi. Selvä merkki mistäpä muustakaan kuin entisistä elämistä, tavalla tai toisella, ei sitä mikään muukaan selitä.

Vierailija
24/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isoveljellä, pikkusiskolla, pikkuveljellä - ja miun parhalla kaverilla (on minua 1,5vrk nuorempi) - on täysin samanlaiset syntymämerkit poskessa, lähellä silmää :D Kolme luomea muodostavat täydellisen kolmion ja kaikilla ihan samassa kohtaa ne luomet. Häiritsevää, minulta noita ei löydy... :D t. teini

Vierailija
25/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:52"]Minun isoveljellä, pikkusiskolla, pikkuveljellä - ja miun parhalla kaverilla (on minua 1,5vrk nuorempi) - on täysin samanlaiset syntymämerkit poskessa, lähellä silmää :D Kolme luomea muodostavat täydellisen kolmion ja kaikilla ihan samassa kohtaa ne luomet. Häiritsevää, minulta noita ei löydy... :D t. teini
[/quote]tulevat toiselta planeetalta, ks.tähtikuviot

Vierailija
26/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:52"]Minun isoveljellä, pikkusiskolla, pikkuveljellä - ja miun parhalla kaverilla (on minua 1,5vrk nuorempi) - on täysin samanlaiset syntymämerkit poskessa, lähellä silmää :D Kolme luomea muodostavat täydellisen kolmion ja kaikilla ihan samassa kohtaa ne luomet. Häiritsevää, minulta noita ei löydy... :D t. teini
[/quote]tulevat toiselta planeetalta, ks.tähtikuviot
[/quote]

Siltä välillä kyllä tuntuukin :D Mutta ihankuin olisimme kaverin kanssa vaihtuneet sairaalassa :D Minulta ei löydy oikeastaan paljoa mtn yhdennäköisyyttä mun sisarusten kanssa, mut kaverilla on samanlainen nenä jne.

Vierailija
27/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun intialaiset kaverit (jotka siis pitävät jälleensyntymää ihan normijuttuna) kertoivat, että hindulaisuudessa syntämämerkit ovat niitä kohtia, joihin kuolleen ruumiiseen on sivelty jotain pyhää (?) öljyä ennen polttohautausrituaalia. Eli syntymämerkit ei siis kerro siitä, miten on kuollut, vaan siitä, mihin sitä öljyä on laitettu. Nooh uskokoon ken tahtoo mut aika monet uskoo näin sielläpäin maailmaa.

Vierailija
28/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on syntymämerkki pepussa! :D Sellainen tosi omituinen vielä, pyöreä rinkula jonka sisällä on pienempi samanlainen.

Mihinhän minä olen kuollut, varmaan saanut jonkun perslaakin. :( Tosi kunnioitettavat juuret sielullani.

Vierailija
29/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on luomien muodostama pikku-Otava käsivarressa(teille jotka tunnette tähtikuviot, tiedätte eron iso-Otavan ja pikku-Otavan välillä). Ja sitten rintojen välissä kunnon syntymämerkki.. Joku varmaan ampunut tai jotain :D

Vierailija
30/80 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia !

Vierailija
31/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on ammuttu. Tykkäätkö gangsta-rapista?

Vierailija
32/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
33/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alaselässä vasemmalla puolella semmonen ehkä 3cmx2cm merkki.

Vierailija
34/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää. Sisäreidessä kolme epämääräistä täplää, joista yksi näytti ihan kanin tassunjäljeltä kun olin pieni :D

Vierailija
35/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:40"]Sua on ammuttu. Tykkäätkö gangsta-rapista?
[/quote]
Hmm, mä tykkään ja mulla on sisäreidessä aika iso vaalea syntymämerkki. :D

Vierailija
36/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on riiputettu lihakoukusta inkvisition kidutuskellarissa. Perhosen muotoinen on se josta koukun pää tuli ulos. Kun sinut oli nyljetty puoleenväliin, tumnustit. Sitten sinut poltettiin noitana Rouenin torilla.

Vierailija
37/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:40"]

Sua on ammuttu. Tykkäätkö gangsta-rapista?

[/quote]

En tykkää :D metalli ja rock on enemmän mieleen. 

Vierailija
38/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:41"]

Höpö höpö.

[/quote]

Mikä tässä nyt oli höpöä? 

Vierailija
39/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tälläisen näyn. Olet jäänyt vuonna 1958 Pernoon pappilassa ollessasi kärpänen, kahden kämmenen väliin ja liiskautunut kuoliaaksi. Siitä se symmetria ja perhoskuviot.

Vierailija
40/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ian Stevenson tutki näitä asioita ja kyllä, niin se näyttää olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme