Omituiset syntymämerkit - viittaa entisen elämän kuolemaan?
Mulla on mahassa rintojen ja navan välissä kaks syntymämerkkiä. Täsmälleen samalla linjalla vaakasuoraan, kummatki täsmälleen rintojen kohilla eli väliä 7-10cm. Toinen on halkaisijaltaan ehkä sentin ja on perhosen muotoinen, toinen ehkä puolet tosta perhosesta ja täydellinen ympyrä.
Jos kerta syntymämerkit viittais siihen miten on edellisessä elämässä kuollut niin rupesin vaan miettimään että mihinkähän hittoon mie sit oon kuollu :D Ideoita?
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:13"]
Mulla on syntymämerkki pippelissä, miten oon mahtanu kuolla? Luomi siis keskellä vartta
[/quote]
Sulta on leikattu penis irti ja jätetty vuotamaan kuiviin.
Voikohan olla jotaki syvempää yhteyttä kun minulla ja äidilläni (sekä nykyisellä puolisollani) on iso luomi tismalleen samassa kohtaa kehoa?
Mulla on ruskea läntti toisessa reidessä. ??
Minulla on ranteessa suonikohjulta näyttävä paksu suoni.... olenkohan viiltänyt ranteen auki entisessä elämässä :D kaulassakin on syntymämerkki, joten luultavasti olen viiltänyt senkin auki. Molempi parempi.
Mua on kuristettu tässä elämässä ja entisessä.
Mut on hirtetty ja niska on aina kireä ja kipeä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:46"]Sain tälläisen näyn. Olet jäänyt vuonna 1958 Pernoon pappilassa ollessasi kärpänen, kahden kämmenen väliin ja liiskautunut kuoliaaksi. Siitä se symmetria ja perhoskuviot. [/quote] Voi huoh! Miksi tulit edes ketjuun kommentoimaan suoranaista paskaa?!
[/quote]
Voi ei, menikö perhonen nyt pilalle? Minua ainakin kärpäsen kuolema nauratti. Totuushan on, ettei kukaan meistä tiedä ja voidaan vain arvailla. Eikä yksikään arvaus ole toistaan huonompi, ehkä jotkut vain ovat nätimpiä ja romanttisempia kuin toiset.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:46"]Sain tälläisen näyn. Olet jäänyt vuonna 1958 Pernoon pappilassa ollessasi kärpänen, kahden kämmenen väliin ja liiskautunut kuoliaaksi. Siitä se symmetria ja perhoskuviot. [/quote] Voi huoh! Miksi tulit edes ketjuun kommentoimaan suoranaista paskaa?!
[/quote]
Voi ei, menikö perhonen nyt pilalle? Minua ainakin kärpäsen kuolema nauratti. Totuushan on, ettei kukaan meistä tiedä ja voidaan vain arvailla. Eikä yksikään arvaus ole toistaan huonompi, ehkä jotkut vain ovat nätimpiä ja romanttisempia kuin toiset.
[/quote]
Ei ollut muuten hei mun kommentti toi valitus ! -ap
Oi että kun ottaa jotkut itteensä tämän keskustelun. En mä tullut tänne sanomaan että nää syntymämerkit ihan satavarmasti on siitä että olen kuollut niihin liittyen edellisessä elämässä, tää on vaan hauskaa arvailua koko keskustelu :D Että lopettakaa nyt itteenne ottaminen, mä edes tiedä uskonko edellisiin elämiin
t. 18 vuotias AP
Miten ihmeessä se keho, mikä sulle on sun äidin ja isän siittiöstä ja munasolusta alkanut kehittyä...voisi olla jokin ihan muu juttu kuin tuosta solunjakautumisesta ja kehittymisestä johtuva fyysinen ominaisuus.
Mä en kyllä ymmärrä. Ne on elokuvissa ja sarjoissa noi mystiset jutut. Ihminen keksii mielikuvituksessa näköjään mitä vaan.
kyllä sä olet ollut solupallero...
mä mieluummin uskon äidin aivoissa tapahtuviin juttuihin,..että ne voi sikiölle ja lapselle tulla aivoihin...mieluummin kuin tollaisiin ulkoisiin merkkeihin.
Äitini oli tehnyt lumitöitä pihalla kun odotti minua loppuraskauden aikana ja lumikola oli tökännyt kiveen, jolloin hänen vatsansa oli törmännyt voimakkaasti lumikolan työntöaisaan, jonka seurauksena minulla oli syntyessä mustelma vatsassa ja tämä syntymämerkki katosi vasta joskus kun olin kouluiässä.
Äiti päivitteli joskus että onneksi ei lyönyt päätään, sillä minullahan olisi voinut sitten olla vaikka aivovamma tai nenä läjässä tms.
Ensin luulin että hän vitsailee, mutta oli kyllä ihan tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:27"]
Oi että kun ottaa jotkut itteensä tämän keskustelun. En mä tullut tänne sanomaan että nää syntymämerkit ihan satavarmasti on siitä että olen kuollut niihin liittyen edellisessä elämässä, tää on vaan hauskaa arvailua koko keskustelu :D Että lopettakaa nyt itteenne ottaminen, mä edes tiedä uskonko edellisiin elämiin
t. 18 vuotias AP
[/quote]
Voin kertoa ihan satavarmasti että syntymämerkit ei liity edelliseen elämään.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:36"]
Miten ihmeessä se keho, mikä sulle on sun äidin ja isän siittiöstä ja munasolusta alkanut kehittyä...voisi olla jokin ihan muu juttu kuin tuosta solunjakautumisesta ja kehittymisestä johtuva fyysinen ominaisuus.
Mä en kyllä ymmärrä. Ne on elokuvissa ja sarjoissa noi mystiset jutut. Ihminen keksii mielikuvituksessa näköjään mitä vaan.
kyllä sä olet ollut solupallero...
mä mieluummin uskon äidin aivoissa tapahtuviin juttuihin,..että ne voi sikiölle ja lapselle tulla aivoihin...mieluummin kuin tollaisiin ulkoisiin merkkeihin.
[/quote]
Keho onkin se kuori johon sielu asettuu ;) T. silli
Minulla ei ole mitään selkeää syntymämerkiksi luokiteltavaa kohtaa kehossani, mutta vasemmalla puolella päätä ihan hiusrajan reunassa on isompi luomi ja vastakkaisella puolella takaraivossa isompi luomi. Oisko mua sitten ammuttu niin, että luoti meni päästä läpi? :D
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:27"]
t. 18 vuotias AP
[/quote]
Voin kertoa ihan satavarmasti että syntymämerkit ei liity edelliseen elämään.
[/quote]
Oletko tutustunut Ian Stevensonin tutkimuksiin? No niin arvelinkin.
Mulla oli syntymästä pari vuotiaaksi pyöreä, punainen läntti otsassa silmien välissä. Ihan kuin intialaisten naisten kastinmerkki. Sitten se katosi itsekseen. Ilmeisesti olen saanut napin otsaan teloitustyyliin?!