Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (205)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itselleni ostan Veikkauksen arpakalenterin, myös partiolaisten jos tulee jossain vastaan ihan tukemisen takia. Mies haluaa itselleen satavarmasti jonkun överisuklaakalenterin ja sen hän myös saa. Vauva ei tajua kalentereiden päälle onneksi vielä.

Onneksi? Se kalentereiden ostaminen siis tuntuu pakkopullalta? Voihan ne jättää ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi sipsi kalenteri lasten toiveesta ostin ja kaksi suklaa kaleteria. Niillä mennään.

Minne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä joulukalenteri?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Keskenkasvuinen kakara VAUVApalstalla😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puurokalenterit ostin lapsille.
Nyt loppui se sokerin mättäminen.

Näissä kahdessa lauseessa on keskenään ristiriita.

• ylös 14
  • alas 6
Vierailija

Parin vuoden takaa, tein siivouskalenterin.
Paitsi oon kohta tehnyt kaikki, eikä joulukuu ole edes alkanut.

Vierailija

Elovenan puurokalenteri oli ihanan tylsä idea, joten ostin sen. Mukava laittaa aamulla luukun avattuaan tuorepuuro tekeytymään illaksi :)

Vierailija

Salaliittokalenteri missä viimeinen luukku sisältäisi koronarokotteen. Se olisi hyvä lahja näille kulkutautimyönteisille foliohatuille joista kuolema on parempi valinta kuin elämä.

Masu33

Emännälle pitäis joku keksiä, ehotuksia?

Ei krääsää ja veikkaus on boikotissa. Puurot ja teet vois olla, mut kuulostaa vähän tylsältä.

Vierailija

Ei ole varaa ostaa itselle mitään hienoa kalenteria, muuten ostaisin villalankakalenterin. Lapsille ostan ehkä kinder-kalenterit tai mitä haluavat. Lisäksi saatan tehdä jotain itse.

Viime vuonna ja tänäkin vuonna toinen lapsi olisi halunnut sipsikalenterin, mutta loppuivat kesken, on kallis, enkä halua, että joka päivä syö sipsiä, niin tein itse kalenterin, jossa muutamassa luukussa oli pieni sipsipussi tai dippi, lopuissa karkki tai hiusrenkssuja ym pientä. Viime vuonna lapsi teki minulle kalenterin, jossa oli teetä ja karkkeja.

Vierailija

Tekisi mieli ostaa se suklaapatukkakalenteri, olikohan Fazerin. On vain aika hintava ja meillä on huono rahatilanne mun ja miehen sairauslomien ja osa-aikaisten töiden takia. Teinille ostan toivomansa Haribon kalenterin.

Vierailija

Itsellä Fazerin suklaapatukkakalenteri, koululaisella Kinder- ja miehellä kirkon tornin mallinen After Eight -suklaakalenteri. Koiralle teemme taas itse herkkujoulukalenterin!

Sivut