Mitä sinä et voi ikinä olla tai kokea?
Minä en voi ikinä olla teiniäiti, en voi ikinä olla +160 cm pitkä, en voi ikinä (periaatteessa) juoda tai polttaa laittomasti, en ikinä tule asumaan opiskelija-asuntomurjussa (koska opiskeluni ovat loppusuoralla ja olen asunut samassa, siistissä asunnossa koko tämän ajan). Mitäköhän muuta en voi ikinä olla tai kokea... Nyt ei tule muuta mieleen.
Kommentit (49)
En voi ikinä kokea, miltä tuntuu olla haluttu.
En voi koskaan kokea onnellista ja ongelmatonta elämää, ilman jatkuvaa ahdistusta.
En voi ikinä enää kokea miltä tuntuu olla terve ja tasapainoinen. Onnellisuudesta en edes haaveile.
En voi ikinä kokea, miltä olisi tuntunut normaali nuoruus ilman todella hidasta murrosikää ja lihavuutta sekä niistä johtuvia itsemurhayrityksiä. Muistan vieläkin sen, kun näytti 15-kesäisenä 12-vuotiaalta ja kaverit kehuskelivat tyttöystävillä. Myöhemmin nämä "kaverit" alkoivat levittämään huhuja, että minulla on pieni penis. Noh, eihän se mikään hirveän pieni ollut, mutta kun lihavana peniksen päällä oleva rasva peitti penistä. Siitä se sitten lähti. Koko koulu kuuli ja vielä enemmän kiusatuksi jouduin. Ja eihän sellaista 150 senttistä kukaan tosissaan ottanut. Itsemurhaa yritin insuliinilla ja mmyöhemmin lääkkeillä. En onnistunut. Selvittyä tuli vaikka pahaa tekee vieläkin muistella. Tulipas pitkä teksti, mutta tuli purettua tuntoja. Kiitos.
En voi koskaan olla äiti enkä pääse kokemaan lapsen mukanaan tuomaa iloa enkä vanhemmuutta. En tule koskaan asumaan omassa talossa enkä omistamaan omaa pihaa. En tule koskaan työskentelemään unelma-ammatissani. En tule koskaan enää olemaan terve. En tule koskaan enää matkustelemaan.
En ole koskaan ollut vain yhden lapsen äiti.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:05"]En voi ikinä enää kokea miltä olisi tuntunut turvallinen lapsuus ilman pelkoa ja vanhemman itsemurhayrityksiä.
[/quote]
:(
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:13"]En voi ikinä kokea, miltä tuntuu olla haluttu.
[/quote]
Miksi et voi?!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:57"]
Miltä tuntuu seisokki tai isku palleille.
[/quote]
Tämä pätee kaikkiin naisiin. Kysyin, mitä SINÄ et voi koskaan kokea. Tai olla. Sinä henkilökohtaisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:16"]En voi ikinä kokea, miltä olisi tuntunut normaali nuoruus ilman todella hidasta murrosikää ja lihavuutta sekä niistä johtuvia itsemurhayrityksiä. Muistan vieläkin sen, kun näytti 15-kesäisenä 12-vuotiaalta ja kaverit kehuskelivat tyttöystävillä. Myöhemmin nämä "kaverit" alkoivat levittämään huhuja, että minulla on pieni penis. Noh, eihän se mikään hirveän pieni ollut, mutta kun lihavana peniksen päällä oleva rasva peitti penistä. Siitä se sitten lähti. Koko koulu kuuli ja vielä enemmän kiusatuksi jouduin. Ja eihän sellaista 150 senttistä kukaan tosissaan ottanut. Itsemurhaa yritin insuliinilla ja mmyöhemmin lääkkeillä. En onnistunut. Selvittyä tuli vaikka pahaa tekee vieläkin muistella. Tulipas pitkä teksti, mutta tuli purettua tuntoja. Kiitos.
[/quote]
:( Toivon että voit nykyään hyvin.
En voi ikinä kokea miltä tuntuu elää normaalia nuoruutta täysi-ikäisyyden kynnyksellä, baareja jne.
En voi ikinä olla lapseton ja huoleton aikuinen, en matkustella pitkin maailmaa, en velaton,
En voi kokea olevani : mies, eläin, eri rotuinen ihminen, matemaattisesti älykäs, riittävä, kaiken anteeksiantava, notkea...
Sosiaalinen, aidosti kaikkien kanssa viihtyvä ja mistä tahansa keskustelevaan kykenevä.
En voi kokea miltä tuntuu suudella ihmistä johon olen ihastunut - juuri tätä nimenomaista henkilöä. Hyväksyn tunteeni mutta en petä ja riko perhettäni vaan yritän unohtaa tuon ihastukseni.
En ole koskaan kokenut tarvetta kokea äitiyttä.
t. steriloitu vela
En voi ryhtyä akrobaatiksi tai kilpavoimistelijaksi. En voi olla malli, koska en ole tarpeeksi kaunis ja pitkä.
En voi ikinä kokea olevani älykäs, alani huippu.
En voi ikinä kokea alatiesynnytystä.