Mitä sinä et voi ikinä olla tai kokea?
Minä en voi ikinä olla teiniäiti, en voi ikinä olla +160 cm pitkä, en voi ikinä (periaatteessa) juoda tai polttaa laittomasti, en ikinä tule asumaan opiskelija-asuntomurjussa (koska opiskeluni ovat loppusuoralla ja olen asunut samassa, siistissä asunnossa koko tämän ajan). Mitäköhän muuta en voi ikinä olla tai kokea... Nyt ei tule muuta mieleen.
Kommentit (49)
En voi ikinä kokea olevani rakastettu.
En saa koskaan kokea parisuhdetta, seksiä, rakkautta tai äitiyttä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:42"]
En ole koskaan kokenut tarvetta kokea äitiyttä.
t. steriloitu vela
[/quote]
Joillain on kyllä ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa. Kysymys kuului: mitä sinä et ikinä tule olemaan/voi olla/voi kokea. En kysynyt, että mitä sinä et ole ikinä kokenut ja ollut.
En enää koskaan ole terve,kärsin sairaudestani lopun elämääni,en voi liikkua missään normaalisti, paitsi happinaamarin kanssa. Ei ole kivaa. T. 22v nainen
Miltä tuntisi jos mulla ois penis
En tule koskaan kokemaan, millaista on olla heteroseksuaali. On yllättävän vaikeaa olla biseksuaali, aina välillä epäilen, että olenkohan sittenkin lesbo vai voisinko kuitenkin rakastua mieheenkin (toistaiseksi ei mitään kovin hyviä kokemuksia miehistä, vaikka pari kertaa olenkin ollut kovasti ihastunut). Olisi niin paljon helpompi olla selvästi joko hetero tai lesbo :( Ikää on jo hyvin päälle 20 vuotta, ei siis mitään teiniajan identiteettikriisejä...
Näh. Minä nyt voin mitä vain. Paitsi en lentää, no paitsi lentokoneella tietysti... eipä tule mieleen mitään sellaista mitä en voisi olla tai kokea, jos tahtoisin. Jaa no balettitanssijaa minusta ei enää taida tulla, olisi pitänyt aloittaa jo kauan sitten. Eikä luullakseni kitaravirtuoosiakaan, mutta onhan tuo perusrämpyttelykin ihan ok.
En tule koskaan kokemaan, miltä tuntuu olla laiha (ja terve, koska uskon että jos joskus laihtuisin laihaksi, johtuisi se jostain sairaudesta). En ole koskaan ollut laiha. En tiedä miltä se tuntuu, ja se olisi asia jonka haluaisin kokea, mutta ei vaan motivaatio riitä.
En voi koskaan olla rasisti enkä tuomita ihmisiä.
En voi koskaan kokea, miltä tuntuu tajuta sosiaalisia vihjeitä luonnostaan. (Esim. kasvonilmeistä tunnetiloja...)
-Asperger-nuori
En voi oppia tuntemaan mummuani, joka kuoli ollessani hyvin nuori. Harmittaa!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:13"]
En voi koskaan kokea onnellista ja ongelmatonta elämää, ilman jatkuvaa ahdistusta.
[/quote]
Sama. Surullista.
Olla rakastettu, kokea parisuhdetta, olla onnellinen.
En voi ikinä kokea, millaista on olla normaalin lapsen äiti tai monen lapsen.
21: Et varmaan myöskään koskaan voi kokea, miltä tuntuu, kun ymmärtää lukemansa ja vastaa esitettyyn kysymykseen.