Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakaupassa vapun ostokset olivat vappukansalla perunasalaattia, makkaraa, jaljaa ja sipsiä

Vierailija
30.04.2026 |

Sain yksinäni valita tankoparsoja ja yrttejä. Joku eksynyt nuorimies oli laitettu ostamaan herkkusieniä, pyöri sen näköisenä ettei tiennyt miltä ne näyttävät. Omassa korissa oli mansikoita, oliiveja ja kylmäsavulohta sekä kypsytettyä cheddaria ja päärynöitä.

Aikalailla erottui hihnalla ostokset edellisen mätöistä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaljaa= kaljaa

Vierailija
2/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea paniikki taas kaupoissa. Kuinkakohan moni oikeasti joskus pysähtyy miettimään kuinka automaatiolla he elävät elämäänsä läpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatäti hiljaa

Vierailija
4/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
5/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäätäviä kärryllisiä näkyi Prismassa. Pullaa, limpparia, kaljaa, makkaraa ja irtokarkkeja. Yäk.

Vierailija
6/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan syödä vappuna perunasalaattia, nakkeja, munkin ja tippaleivän. Noita muita mainitsemiasi voi syödä joku muu viikonloppu. Aivan kuin syön juhannuksena uusia perunoita ja silliä, jouluna kinkkua, sekä pääsiäisenä lammasta.

Vierailija
7/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinappi unohtui! 

Vierailija
8/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli pihvit ja vihanneksia, huomiseksi lupailee +20 lämmintä ja aurinkoista. Avataan grillauskausi. Valmistan mukit itse, vappujuomaksi simaa ja vaaleanpunaista cremanttia.

Vierailija
9/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea paniikki taas kaupoissa. Kuinkakohan moni oikeasti joskus pysähtyy miettimään kuinka automaatiolla he elävät elämäänsä läpi. 

Joo, ei ole ahneudella mitäån rajaa ja sit valitetaan ettei muka varaa ruokaan kun heitetään kilokaupalla ruokaa roskiin

Vierailija
10/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit ja perunasalaatti, yök! Köyhien ruokaa koska on halpaa. Luulevat raukat että on trendikästä.

Vierailija
11/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna menee monta litraa jaljaa. Ja juhannuksena sitä jaljaa vasta meneekin.

Vierailija
12/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jäätäviä kärryllisiä näkyi Prismassa. Pullaa, limpparia, kaljaa, makkaraa ja irtokarkkeja. Yäk.

Eli ei ole suurin osa köyhiä vaikka niin väittävät, lisää rahaa ovat vaan hamuamassa,ja näkeehån sen kropistakin ettei todellakaan ole säästelty ruokaa. 

Vierailija
13/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuo AP ostokset kummoisia ole brunssiin ehkä, hyvä sää tulossa niin grilli kuumaksi huomenna sitten brunssi/piknik

Vierailija
14/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle kuulu muiden ostokset, jokainen saa ostaa mitä haluaa.

Vierailija
15/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan syödä vappuna perunasalaattia, nakkeja, munkin ja tippaleivän. Noita muita mainitsemiasi voi syödä joku muu viikonloppu. Aivan kuin syön juhannuksena uusia perunoita ja silliä, jouluna kinkkua, sekä pääsiäisenä lammasta.

Juhlapyhinäkin voi syödä järkevästi. Minä meinaan tehdä perunasalaatin itse, ja kala-rapu-voileipäkakun vapuksi. Juomana alkoholitonta Marskin maljaa.

Vierailija
16/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulle kuulu muiden ostokset, jokainen saa ostaa mitä haluaa.

Hiljaa läski.

Vierailija
17/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Mä ostin eilen. Savulohta, silliä avokadoa ja melonia yms. Karpaloita jne ja saksanpähkinöitä. Noista tulee se poseeraussaalaatti.

Loppuillasta mä vedän niitä nakkei ja pottusalaattia. Kun ovat hyviä. Kun harvoin syö ja kohtuudella. Nam... :P Hillomunkkia ja simaakin on. Kaliat jäi kauppaan kun lapsiperhe... Ja ei muutenkaan enää maistu. Amatöörin puuhastalelua 

Vierailija
18/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vapun ruokaostokset jo toissapäivänä.  Voi olla, että mies haki itselleen nakit ja perunasalaatin, kun hän ainoana niistä tykkää.

Vierailija
19/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jotenkin hassua kun paniikki iskee ihmisiin, kaupoille on mentävä! Muistan aikoinaan kun kaupat oli rajoitetummin auki niin silloin sen ymmärsi.

Vierailija
20/40 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavat  läskit taas lappamassa kärryjä kilpaa täyteen. Kuka ostaa eniten saissea -kisa kenties?

Mitä sää teit siellä kaupassa ollenkaan muuta kuin kyylämässä. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan