Kyllä sen taas näkee, että naisilla ei ole mitään halua olls mökillä (edes juhannuksena)
Ei siis edes yhtenä viikonloppuna vuodessa, vaikka on kaikki sähköt, vedet, vesivessat, lattialämlitykset ja parisänkykin.
Kommentit (55)
Mökillä ollaan. Pilvistä, kova tuuli ja lämpötila 10 astetta. Mutta on vihreää ja on kesä!
Kuinka monta naista sulla on? Onko edes yhtä kauaa?
Kyllä mökillä on mukavaa. t. nainen 50v
Viihdyn paremmin kotona kuin mökillä, jossa ei ole mitään mukavuuksia. En myöskään tykkää punkeista, käärmeistä, muurahaisista, hämähökeistä, hyttysistä, kärpäsistä, paarmoista tai mistään muista öttiäisistä.
Mistä sen näkee?
Et maininnut ruokaa, herkkuja, juomaa (mulla alkoholitonta), seuraa, kirjoja. Ilman noita mua ei saa mihinkään.
Pakko sinne on mennä ja uutenavuotena jonottelemaan pakkasessa taksia aamuun asti.
Perinteet vaatii
Ei ole mökkiä. Mies ei halua käydä missään. Ei edes juhannuksena.
Nyt kun on oma mökki, niin viihdyn erinomaisesti. Oma tupa, oma lupa
Miksi pitäisi olla? evVvk sun homeinen risukasas.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen näkee?
Et maininnut ruokaa, herkkuja, juomaa (mulla alkoholitonta), seuraa, kirjoja. Ilman noita mua ei saa mihinkään.
Tuosta sen näkee, jos ei ole täyspalvelu niin ei kiinnosta.
Riippuu siitä, kuka laittaa ruoan, siivoaa ja petaa pedit. Jos voin niiden sijaan lämmittää saunan, hakata halot ja leikata nurtsin, niin tulen mielelläni.
Oletko varmasti kysynyt kaikilta naisilta?
On kolme suvun mökkiä, mutta kaikki täynnä meluavia omaisia ja sukulaisia.
En jaksa niin suuria seurueita. Tarkoituksena onkin ostaa oma mökki tänä vuonna, jos vaan sopiva löytyisi.
Oho, ap ollut ahkera kun kysynyt kaikilta maailman naisilta haluavatko he olla mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen näkee?
Tuosta sen näkee, jos ei ole täyspalvelu niin ei kiinnosta.
Miksi pitäisikään?Viiden tähden hotellissa tai kotona on kivempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta naista sulla on? Onko edes yhtä kauaa?
Ei. Ne lähtee pois kun yritän tutustua cyrpä edellä.
Ap
No ota sinne mies mukaan. Löytyy varmasti äkkiä montakin halukasta (ja himokasta).
Olen hirvee kauheen vaikee nainen, kun olen Jussin mieluummin kotona kaupungissa. Joo ei kiinnosta raahautua keskelle metsää itikoiden syötäväksi.
Onneksi mies tykkää kaupunkijuhannuksista myös. Juhannus on nimenomaan parasta aikaa täällä, kun kaikki muut on muualla ja on epätyypillisen rauhaisaa!
On halua, paljonkin. Mutta ei, jos sinä olet samalla mökillä.