Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä et voi ikinä olla tai kokea?

Vierailija
08.12.2014 |

Minä en voi ikinä olla teiniäiti, en voi ikinä olla +160 cm pitkä, en voi ikinä (periaatteessa) juoda tai polttaa laittomasti, en ikinä tule asumaan opiskelija-asuntomurjussa (koska opiskeluni ovat loppusuoralla ja olen asunut samassa, siistissä asunnossa koko tämän ajan). Mitäköhän muuta en voi ikinä olla tai kokea... Nyt ei tule muuta mieleen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu seisokki tai isku palleille.

Vierailija
42/49 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ikinä enää kokea miltä olisi tuntunut turvallinen lapsuus ilman pelkoa ja vanhemman itsemurhayrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse kokemaan teiniromanssia

Vierailija
44/49 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/49 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka vastaatte " en voi ikinä enää olla onnellinen, tasapainoinen yms. En tiedä teidän taustoja, mutta ajattelutapanne ei ainakaan edistä pääsemästä pois siitä tunnetilassa missä nyt olette. Ette ehkä nyt ole onnellisia, mutta se ei tarkoita ettette voisi enää ikinä olla. Kiitos, olen puhunut.

Vierailija
46/49 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:28"]

Ihmiset, jotka vastaatte " en voi ikinä enää olla onnellinen, tasapainoinen yms. En tiedä teidän taustoja, mutta ajattelutapanne ei ainakaan edistä pääsemästä pois siitä tunnetilassa missä nyt olette. Ette ehkä nyt ole onnellisia, mutta se ei tarkoita ettette voisi enää ikinä olla. Kiitos, olen puhunut.

[/quote]

Mä oon samaa mieltä sun kanssasi. Ihan sama mikä tilanteenne on, kaikki on mahdollista.

Te, ketkä kirjoitatte että en tule koskaan saamaan parisuhdetta, tai lapsia, tai rakkautta niin mistä te sen tiedätte? No okei, jos on yli 50 niin lapset voi olla aika mahdoton juttu, mutta parisuhde ja rakkaus ei oo minkään ikäisenä menetetty.

Miksi kuvittelette että kukaan ei rakastuisi teihin? 80-vuotiaatkin voi löytää vielä elämänsä rakkauden ja mennä naimisiin. Mun pahasti mielenterveysongelmaisella sukulaisellakin on ollut muutamia parisuhteita ja maailman lihavimmillakin ihmisillä on yleensä vaimot ja miehet. 

Vierailija
47/49 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin vielä kokea ja olla mitä vain, mitä päätän haluta! :) Olen terve ja nuori vielä. Ne pari asiaa mitä tulee mieleen on sellaisia mitä en edes halua, joten turha mainita.

Vierailija
48/49 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:28"]

[/quote]

Mä oon samaa mieltä sun kanssasi. Ihan sama mikä tilanteenne on, kaikki on mahdollista.

Te, ketkä kirjoitatte että en tule koskaan saamaan parisuhdetta, tai lapsia, tai rakkautta niin mistä te sen tiedätte? No okei, jos on yli 50 niin lapset voi olla aika mahdoton juttu, mutta parisuhde ja rakkaus ei oo minkään ikäisenä menetetty.

Miksi kuvittelette että kukaan ei rakastuisi teihin? 80-vuotiaatkin voi löytää vielä elämänsä rakkauden ja mennä naimisiin. Mun pahasti mielenterveysongelmaisella sukulaisellakin on ollut muutamia parisuhteita ja maailman lihavimmillakin ihmisillä on yleensä vaimot ja miehet. 

[/quote]

Jostain syystä joillan ihmisillä on tarve jopa netissä kerätä sääliä. Jokainen on oman onnensa seppä ja kaikki mitä aika ei ole pilannut, on mahdollista saavuttaa!

Vierailija
49/49 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi enää ikinä kokea verkkoja. paitsi jos koettaisin ostaa uudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi