Joko joulukuun LivBox on tullut?!?
niin, joko teille on tullut joulukuun livbox?! Nyt jo 8. Pvä eikä näy...
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:47"]Olen tilannut jo pari vuotta ja kertaakaan EN OLE SAANUT pitkäaikaistilaajan lahjaa.
Nyt irtisanoin, mutt aon joa paikka töynnä naamarasvoja ja erilaisia matkapakkauksia shampoota ja hoitoainetta.
Sitäpaitsi tilaamalla erikseen saa HALVEMMALLA... todella järkevää. Säästän 16 e kuussa ja ostan sillä kunnollista kosmetiikkaa ulkomaisista nettikaupoista. 16 e saa vaika mitä
[/quote]
Mulla on ollut se kestotilaus sen pari vuotta ja oon pari kertaa saanut yllätyslahjan. Oletko tilannut pätkissä tai paketti kerrallaan?
ei oikein jaksa kiinnostaa enään koko boksi. pettymys kuukausi toisensa jälkeen.
Byhyy. Sain huonomman setin eli silmänrajauskynän ja vain yhden tuoksunäytteen. Olisin paljon mieluummin ottanut pohjustajan ja kaksi tuoksua. Tuo rajauskynä on aivan turha mun käytössä :( Oon kyllä myös laittanut myös kauneusprofiiliin, että luonnollinen meikki on kiinnostavin, mutta ei näköjään auttanut saamaan oikeaa boksia...
Suklaat oli tosi kiva juttu, mutta muuten boksi oli tosi plääh. Ainoa kiinnostava kosmetiikkatuote oli Vichyn rasva.
Jos tammikuun boksi ei ole huomattavasti parempi kuin nyt viimeisten kahden kuukauden, niin tämä jää mun ensimmäiseksi ja viimeiseksi livbox-tilaukseksi.
Laita LivBoxin tiimille viestiä, jos sait vain yhden tuoksun. Lähettävät sulle sen puuttuneen.
On tullut. Ja hyvä on kerrankin! Huulirasva, ripsiväri, kulmaväripaletti ja omenantuoksuinen saippua ja hajuvesi täysikokoisena. :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:26"]Ai kysyin et mitä tuli? Just...
[/quote]
Woiwooooi, menikö mussukan jännitys ihan pilalle nyt :S
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:21"]
On tullut. Ja hyvä on kerrankin! Huulirasva, ripsiväri, kulmaväripaletti ja omenantuoksuinen saippua ja hajuvesi täysikokoisena. :)
[/quote]
Kerro tarkemmin :) tai siis laita linkkiä??
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:53"]
Mitä vittua suklaa tekee kosmetiikkaboksissa?
[/quote]
Varmaan joulun kunniaksi ekstraa? Ei kyllä tätä sokerihiirtä haitannut yhtään, mutta toki joitakin varmasti haittaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:32"]Byhyy. Sain huonomman setin eli silmänrajauskynän ja vain yhden tuoksunäytteen. Olisin paljon mieluummin ottanut pohjustajan ja kaksi tuoksua. Tuo rajauskynä on aivan turha mun käytössä :( Oon kyllä myös laittanut myös kauneusprofiiliin, että luonnollinen meikki on kiinnostavin, mutta ei näköjään auttanut saamaan oikeaa boksia...
Suklaat oli tosi kiva juttu, mutta muuten boksi oli tosi plääh. Ainoa kiinnostava kosmetiikkatuote oli Vichyn rasva.
Jos tammikuun boksi ei ole huomattavasti parempi kuin nyt viimeisten kahden kuukauden, niin tämä jää mun ensimmäiseksi ja viimeiseksi livbox-tilaukseksi.
[/quote]
Kyllä mulla ainakin oli kaksi hajuvesinäytettä (miehelle ja naiselle), vaikka silmänrajauskynän sainkin.
kumma kun ei ole vieläkään tullut!!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:59"]
Joku nyt kertoo mitä siellä oli?
[/quote]
Googleta! ;)
http://viilankantolupa.bellablogit.fi/2014/12/10/livbox-joulukuu-2014/
http://curiousnoora.refashion.fi/2014/12/10/long-time-no-see-on-video/