Ilman reseptiä myytävä suun kautta otettava huuliherpes-
lääke, onko kukaan kokeillut? Toimiiko? (En nyt muista lääkkeen nimeäkään).
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:51"]
Toimii! Olin todella ilahtunut kun huomasin ettei tarvii enää reseptiä. Mulla ei auta mitkään voiteet.
[/quote]
Ok, kiva juttu täyttyypä sitten ostaa lääkekaappiin odottemaan. Ymmärsin, että sitä ei käytetä ennalta ehkäisyyn vaan vasta sitten kun tuntuu ensi oireita?
Sitää saa vain 200 mg:n vahvuisena, reseptillä 500 mg ja ei tarvi napsia niitä koko päivää.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:56"]
Sitää saa vain 200 mg:n vahvuisena, reseptillä 500 mg ja ei tarvi napsia niitä koko päivää.
[/quote]
Voiskohan sitten ottaa pari 200mg pilleriä kerralla? Kauhee muistaminen tosiaan ottaa viisi eri kertaa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 09:48"]Minkä niminen se olikaan?
[/quote]
Nimi kehiin. En ole ikinä kuullutkaan. Olisipa mahtava jos toimisi hyvin. Kellään kokemuksia? Onko nopea?
Ihanaa jos tämmönen on, käyn heti ostamassa. Tosin jonkun toisen kaupungin apteekista kun nolottaa koko herpes
En tiedä mutta suun kautta otettava asikloviiri ei auta minulla, pitää olla valasikloviiriä. Se jos on reseptivapautunut niin hurraa.
radiossahan sitä nyt mainostetaan, acyrax olisiko?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:44"]En tiedä mutta suun kautta otettava asikloviiri ei auta minulla, pitää olla valasikloviiriä. Se jos on reseptivapautunut niin hurraa.
[/quote] mainoksessa taidettiin sanoa että vaikuttava aine on asikloviiri.
Itelläni iski huuliherpes useamman kerran parin kuukauden aikana joten hain ja sain lääkäriltä Valavir-kuurin (valasikloviiri). Enkä mitään ”ota kun oireet alkavat” -kuuria vaan estolääkityksen. Otan siis yhden tabletin päivässä ja tuntuu pysyvän loitolla. Onneksi on vakuutus kohdillaan niin ei jää itselleni maksettavaa kuin 10%:n omavastuu. Suosittelen, jos suinkin mahdollista.
Reseptillä halvempi. Eihän siinä ole hävettävää, jos huolehtii itsestään!
Huuliherpekseen nimenomaan käytetään Aciclovir 200 mg x 5, 5 pv.
Vyöruusuun on sitten se 800 mg tabletti tarkoitettu.
Huuliherpekseen voi käyttää myös reseptillä saatavaa Valavir 500 mg tabletteja, joita otetaan 4 tablettia aamulla ja 4 illalla, 1 päivän kestävä hoito. Hintaa hoidolle tulee 15 euroa, ja se on myös itsehoitovalmiste.
Asikloviirikuuri maksaa 12 euroa.
Miksi kukaan haluaa ostaa huuliherpeksen ja vielä vähemmän en tiennyt että niitä ihan resepteillä määrätään. (Opettele kirjoittamaan otsikot)
Suun kautta otettavan huuliherpeksen saa ottamalla suihin gambialaiselta miehellä, jolla on peniksessään aktiivinen infektio.
Reseptilääkkeillä lähtee. Kallis lääke, mutta on sen arvoista. Vuosien saatossa herpes menettää tehonsa, ja ei välttämättä tule enää aktiiviseksi.
Kohta herpekseen tulee rokote, joka tehoaa myös jo tarttuneeseen virukseen.
Toimii! Olin todella ilahtunut kun huomasin ettei tarvii enää reseptiä. Mulla ei auta mitkään voiteet.