Minua 20 nuorempi mies haluaisi alkaa rakastajakseni?
sain viime viikolla lapseni valmentajalta kuumottavan ehdotuksen. Hän haluaisi alkaa rakastajakseni. Meillä on ikäeroa 20 vuotta. Olen itse jo melkein viidenkymmenen ja ollut naimisissa ikuisuuden. Vaikka ajatuskin tuntuu ihan mahdottomalta, olen ollut ihan sekaisin ehdotuksen jälkeen. Mies on ihan hyvän näköinen ja todella mukava ja olen joskus laskenut ystävättärillenikin leikkiä, että mielelläni kuskaan lastani harrastuksiin, kun samalla nään tämän komistuksen. Nyt sitten yllättäen törmäsimme eräässä iltatilaisuudessa ja ensi kertaa pääsimme juttelemaan ihan kahden kesken ja hän heitti tämän yllättävän ehdotuksen.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:09"]
Ymmärrän jos itsesi vuoksi haluat mutta entä uskollisuus miehellesi?
Sellainen pointti kannattaa huomioida että mies mahdollisesti kiristäisi sinua myöhemmin jos et haluaisi miehesi tietävän. Olettehan varakkaita, hän ajattelisi että haluat maksaa mieluummin kuin jäädä kiinni.
[/quote]
Miksi monet tuntuu ajattelevan, ettei kolmekymppinen mies voi aidosti haluta viisikymppistä naista. Monet tuntemani viisikymppiset naiset ovat erittäin hyväkuntoisia, hoikkia ja ulkonäöstään huolta pitäviä he myös pukeutuvat tyylikkäästi ja näyttävästi ja uhkuvat itseluottamusta ja seksikkyyttä. Ja ovat sängyssä varmasti mielenkiintoisempia kun parikymppiset, kokemattomat tytsyt.
[/quote]
Niinpä.
Aivan sama mitä ap tekee... mua ei ainakaan kiinnosta haluaako rikkoa perheensä. Ilmihän toi tulee jossain vaiheessa jotain kautta eniveis, ei noi yleensä kauaa salassa pysy.
Mutta ap lienee ottanut senkin huomioon skenaarioissaan, ja itse tietää parhaiten miten mies ja lapsi sitten suhtautuu siihen, että äiti kävi vähän maistelemassa ulkkismakkaraa. Heidän perheessään tosiaan asia voi olla ihan ok, mehän emme voi tietää.
Kuitenkin se mikä ihmetyttää tosiaan tässä palstassa on se, että jos minä miehenä olisin avannut keskustelun siitä, että haluan pökkiä työkaverinaista, niin yhtään ymmärtäjää ei olisi löytynyt. Mutta toisinpäin mammat kyllä tukee toisiaan, jos "pikkusen sillontällön melaa mekkoon niin eihän siinä ole mitään pahaa, se on vaan kivaa pientä piristystä eikä mies saa siitä suuttua".
Teillä on vauvapalstanaiset moraali todella kohdillaan ;) Lääkitys vaan ei taida olla...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:34"]
Aivan sama mitä ap tekee... mua ei ainakaan kiinnosta haluaako rikkoa perheensä. Ilmihän toi tulee jossain vaiheessa jotain kautta eniveis, ei noi yleensä kauaa salassa pysy.
Mutta ap lienee ottanut senkin huomioon skenaarioissaan, ja itse tietää parhaiten miten mies ja lapsi sitten suhtautuu siihen, että äiti kävi vähän maistelemassa ulkkismakkaraa. Heidän perheessään tosiaan asia voi olla ihan ok, mehän emme voi tietää.
Kuitenkin se mikä ihmetyttää tosiaan tässä palstassa on se, että jos minä miehenä olisin avannut keskustelun siitä, että haluan pökkiä työkaverinaista, niin yhtään ymmärtäjää ei olisi löytynyt. Mutta toisinpäin mammat kyllä tukee toisiaan, jos "pikkusen sillontällön melaa mekkoon niin eihän siinä ole mitään pahaa, se on vaan kivaa pientä piristystä eikä mies saa siitä suuttua".
Teillä on vauvapalstanaiset moraali todella kohdillaan ;) Lääkitys vaan ei taida olla...
[/quote]
Miksi ajattelet etä pettäminen tulee ilmi? Eiköhän suurin osa noista tilapäisistä suhteista jää ikuisesti kahdenvälisiksi. Ja jos kotoa ei saa enää tyydytystä, niin keneltä se pois, jos kukaan ei siitä tiedä?
[/quote] Tämä on kyllä ihan totta. En kyllä itse tue moista toimintaa, mutta jotenkin näin päin se ei ole niin paha. Varmaan sama juttu olisi toisinpäin, eli jos mies kirjottaisi samanlaisen viestin ja miehet vastaamassa.
Älä kurttumummo luule itsestäsi liikoja..
En ole mummo, minulla ei ole vielä kurttujakaan, eikä mies ole mustaihoinen. Ja kotona tosiaan on aika hiljaista makuuhuoneen puolella. 20 vuoden avioliitto on jäähdyttänyt sen puolen. Siksikin tekisi mieli kokeilla vieläkö sytyn samaan malliin kun nuorempana. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:45"]
[/quote] Tämä on kyllä ihan totta. En kyllä itse tue moista toimintaa, mutta jotenkin näin päin se ei ole niin paha. Varmaan sama juttu olisi toisinpäin, eli jos mies kirjottaisi samanlaisen viestin ja miehet vastaamassa.
[/quote]
Johtuu samaistumisesta. Nainen samaistuu naiseen ja ymmärtää, että kyllähän tuollainen kiehtoisi ja kuulostaa jännittävältä kokemukselta "ei pois mieheltä, jos ei saa tietää".
Jos nainen lukee miehen mietteistä pettämiseen, hän samaistuu siihen petettävään vaimoon ja kiroaa miehen alimpaan helvettiin siitä mitä on tekemässä vaimolleen ja perheelleen.
Näin heikkoa on samaistuminen vastakkaisen sukupuolen edustajaan.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:53"]
En ole mummo, minulla ei ole vielä kurttujakaan, eikä mies ole mustaihoinen. Ja kotona tosiaan on aika hiljaista makuuhuoneen puolella. 20 vuoden avioliitto on jäähdyttänyt sen puolen. Siksikin tekisi mieli kokeilla vieläkö sytyn samaan malliin kun nuorempana. Ap
[/quote]
Ei muuta kuin puheeksi miehen kanssa josko molemmat voisitte kokeilla 20 vuotta nuorempaa siinä toivossa, että syttyisi paremmin.
Jos vain kakkoseen, niin se ei vielä ole pettämistä. Ei tulisi rouvalle mitään moraaliongelmia..
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:07"]
Jos vain kakkoseen, niin se ei vielä ole pettämistä. Ei tulisi rouvalle mitään moraaliongelmia..
[/quote]
Tai jos on kondomi niin ykköseenkään ei ole pettämistä, koska eihän oltu edes kosketuksissa, oli kumi välissä!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:24"]Onko täällä ketään, jolla olisi kokemusta, miten tuollainen kuvio toimii?
[/quote]
Ottamalla housut pooois...paidan pooois..koskettamalla...*hui*
Voi ei. Sain äsken sltä nuorelta mieheltä tekstiviestin. Kysyi näemmekö tänään lapsen harjoituksissa. Ja että olisi mukava jutella. En pystynyt vastaamaan mitään. olen ihan paniikissa. Ptäisikö kehittää jostain muu kyyti lapselle treeneihin?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:09"]
Ymmärrän jos itsesi vuoksi haluat mutta entä uskollisuus miehellesi?
Sellainen pointti kannattaa huomioida että mies mahdollisesti kiristäisi sinua myöhemmin jos et haluaisi miehesi tietävän. Olettehan varakkaita, hän ajattelisi että haluat maksaa mieluummin kuin jäädä kiinni.
[/quote]
Miksi monet tuntuu ajattelevan, ettei kolmekymppinen mies voi aidosti haluta viisikymppistä naista. Monet tuntemani viisikymppiset naiset ovat erittäin hyväkuntoisia, hoikkia ja ulkonäöstään huolta pitäviä he myös pukeutuvat tyylikkäästi ja näyttävästi ja uhkuvat itseluottamusta ja seksikkyyttä. Ja ovat sängyssä varmasti mielenkiintoisempia kun parikymppiset, kokemattomat tytsyt.