Minua 20 nuorempi mies haluaisi alkaa rakastajakseni?
sain viime viikolla lapseni valmentajalta kuumottavan ehdotuksen. Hän haluaisi alkaa rakastajakseni. Meillä on ikäeroa 20 vuotta. Olen itse jo melkein viidenkymmenen ja ollut naimisissa ikuisuuden. Vaikka ajatuskin tuntuu ihan mahdottomalta, olen ollut ihan sekaisin ehdotuksen jälkeen. Mies on ihan hyvän näköinen ja todella mukava ja olen joskus laskenut ystävättärillenikin leikkiä, että mielelläni kuskaan lastani harrastuksiin, kun samalla nään tämän komistuksen. Nyt sitten yllättäen törmäsimme eräässä iltatilaisuudessa ja ensi kertaa pääsimme juttelemaan ihan kahden kesken ja hän heitti tämän yllättävän ehdotuksen.
Kommentit (56)
Molemmat oltiin pienessä hiprakassa ja tanssittiin. En tiedä kuinka tosissaan oli? Hän ei ole suomalainen. Ehkä heillä päin on tapana heitellä tuollaisia. Tuntee kyllä miehenikin. ap
No eiköhän sillä ole muitakin ns. panopuita, tuskin olet ainoa ja ainutkertainen sille. Antaa sulle vuoronumeron milloin voi käydä jyystämässä. Halpaa seksiä, ei tartte maksaa niinkuin yleensä virolaisille on tottunut tekemään.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:14"]
No eiköhän sillä ole muitakin ns. panopuita, tuskin olet ainoa ja ainutkertainen sille. Antaa sulle vuoronumeron milloin voi käydä jyystämässä. Halpaa seksiä, ei tartte maksaa niinkuin yleensä virolaisille on tottunut tekemään.
[/quote]
Mitä sitten? Olenhan minäkin naimisissa. Kieltämättä ajatus nuoren miehen kyydeistä silloin tällöin houkuttaa. Ap
Se on viidenkympin villitys sulla. Senkus pidät hauskaa. Monelle ei enää tossa iässä tilaisuutta tule.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:21"]
Se on viidenkympin villitys sulla. Senkus pidät hauskaa. Monelle ei enää tossa iässä tilaisuutta tule.
[/quote]
Aiheuttaakko viidenkympin villitys naisilla tuollaista??
Odottakohan että saa sulta rahaa palveluksistaan..
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:21"]
[/quote]
Aiheuttaakko viidenkympin villitys naisilla tuollaista??
[/quote]
Ai että tekee mieli nuorta? Varmaan ihan samoin kun miehilläkin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:24"]
Odottakohan että saa sulta rahaa palveluksistaan..
[/quote]
Tämä kävi kyllä mielessä. Olemme kyllä aika varakkaita. Mutta en jotenkin usko hänestä. ap
Ja mitenkäs sinä suhtautuisit jos miehesi ottaisi ajoittain kyydit nuorelta naiselta, vaikka lapsenne opettajalta?
Tuota noin, miehella voi olla raha mielessa. Olen sattuneista syysta kuullut joidenkin miesten haaveilevan varakkaista vanhemmista naisista. "Ne ottaa innoissaan sankyyn ja alkaa antaa rahaa".
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:31"]
Ja mitenkäs sinä suhtautuisit jos miehesi ottaisi ajoittain kyydit nuorelta naiselta, vaikka lapsenne opettajalta?
[/quote]
Ei haittaisi, jos se jää vain niihin kyyteihin. Ap
Ulkomaalainen mies nyt imartelee ja lepertelee ihan mitä vaan saadakseen edes kerran elämässään suomalaista naista...
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:36"]
Ulkomaalainen mies nyt imartelee ja lepertelee ihan mitä vaan saadakseen edes kerran elämässään suomalaista naista...
[/quote]
Hän on kyllä asunut Suomessa vuosia ja ymmärtääkseni tullutkin alunperin tänne suomalaisen tyttöystävän mukana. Ihan töitäkin tekee. Ei siis ole mikään sosiaalituen turvin elelevä mamu.
Raota takaovea niin varmasti mies tulee toistekin treffeille. Varma konsti. ;)
Kysy mieheltäsi ja erityisesti pojaltasi sopisiko että valmentajapoitsu vähän pökkii. Noi on just niitä hetkiä mistä sellainen idyllinen koko perheen joulutunnelma rakentuu..
Vaikutatte onnelliselta perheeltä. Sinä etenkin.
Ymmärrän jos itsesi vuoksi haluat mutta entä uskollisuus miehellesi?
Sellainen pointti kannattaa huomioida että mies mahdollisesti kiristäisi sinua myöhemmin jos et haluaisi miehesi tietävän. Olettehan varakkaita, hän ajattelisi että haluat maksaa mieluummin kuin jäädä kiinni.
Ihan tosissaanko oli? Humalassa? Tunteeko myös miehesi?