Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitaisit tämän tilanteen?

Vierailija
08.12.2014 |

Minulla on kaverimies, harrastuksen kautta tavattu, johon olen ihastunut. Valitettavasti hän tietää sen, kiitos suurisuisen kaverini ja en kai muutenkaan salannut sitä kovin hyvin, joten hän on jo kahdesti pyytänyt minua ulos ja kieltäytymisieni jälkeen vihjaillut asiasta ja antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut. Olemme paljon tekemisissä ja haluaisin olla hänen ystävänsä, mutta koska olin ennen sairaalloisen ylipainoinen, en voi seurustella. Olen sanonut suoraan, etten voi, mutta en ole selittänyt, miksi en voi, vaikka mies on kysynyt sitä useaan kertaan. Miten voisin hoitaa tämän tilanteen niin, että voisimme olla ystäviä? Hän tietää, että olen ollut ylipainoinen, mutta ei sitä, miten ylipainoinen, eikä selvästikään tajua, mitä ylipaino tekee vartalolle, enkä haluaisi niin henkilökohtaista asiaa hänelle selittää. Haluan pitää hänet elämässäni, mutta en halua antaa hänelle "turhaa toivoa", joskaan en usko, että hän mitenkään kauhean kiinnostunut edes on. Mutta luulen, että hän luulee minun vain pelaavan jotain peliä. Miten saan hänet ymmärtämään, että olen ihan tosissani, selittämättä kuitenkaan kaikkia karuja yksityiskohtia?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:37"]

Kyllä miehetkin on rumia!! Mitä se haittaa? Suuntaa katseen muualle jos ei kestä. Varmasti susta löytyy jotain kaunista, oikea mies katsoo sitä. Entä sun hiukset, kasvot, muu keho? Pitäs nähdä muutaki ku nahka. Ja ennen kaikkea se sisäinen kauneus! Jokaisessa on omat rumuutensa. Kerran oli mulla ihana adonis, (ollu mallinakin) mutta se oli väärä, ja alkoi ärsyttää sen leuan muoto :D todellisuudessa ärsytti sen ajattelu.

Nykyinen mies ei tutustuessa ulkoisesti hätkähdyttänyt, enkä silloin ois uskonut että siitä tulee mun mies! Tutustuessa kuuntelin sen juttuja, ja rakastuin persoonaan. Nyt hän näyttää minusta päivä päivältä komeammalta. Se on myös todellista, sillä hänen itsetuntonsa on parantunut, ryhti kohentunut ja hän on alkanut välittää itsestään enemmän. Suhde on saanut meidät molemmat voimaan hyvin, ja ollaan onnellisia.

Ps. Minäkään en kuulemma vastannut alussa hänen naisihannettaan... Rohkeesti vaan, pitää elää tunteella eikä pelolla.

http://www.voice.fi/suhteet/liikuttava-kirjoitus-leviaa-netissa-koskettaa-lahes-jokaista-parisuhteessa-elavaa-naista/4/69241

[/quote]

Niin on, mutta tämä kyseessä oleva mies ei ole. 

Minulla on nätit kasvot ja kauniit hiukset, siksi kai mies onkin kiinnostunut. Mutta olen aivan täysin varma, ettei olisi, jos tietäisi totuuden, sehän se ongelma tässä onkin! 

Ja tuo linkin juttu... Camoon, ei ikinä tapahtunut!! Noita satuja kuulee aina joskus, mutta kuka niitä oikeasti uskoo! Ja tuo ei edes ole miehen kirjoittama, vaan naisen!!

Vierailija
42/89 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hierot ja haudot nahkasi ruvelle niiden roikkunahkojen alta ja käyt valittamassa lääkärille. Jospa saisit ne leikattua.

Jos ei auta, niin ota vaikka lainaa ja käy leikkauttamassa itsesi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:11"]

Mitä jos hierot ja haudot nahkasi ruvelle niiden roikkunahkojen alta ja käyt valittamassa lääkärille. Jospa saisit ne leikattua. Jos ei auta, niin ota vaikka lainaa ja käy leikkauttamassa itsesi kuntoon.

[/quote]

Täytyy myöntää, että tuo on käynyt mielessä... Juostessa iho hiertyy muutenkin, jota yritän hillitä oikeanlaisella vaatetuksella, mutta saisin kyllä pahaa jälkeä aikaan, jos ihan tahallani antaisin ihon hiertyä. Olen vain huolissani siitä, että jokin menisi vikaan ja lopputulos olisi vielä pahempi. 

Vierailija
44/89 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin on rumia!! Mitä se haittaa? Suuntaa katseen muualle jos ei kestä. Varmasti susta löytyy jotain kaunista, oikea mies katsoo sitä. Entä sun hiukset, kasvot, muu keho? Pitäs nähdä muutaki ku nahka. Ja ennen kaikkea se sisäinen kauneus! Jokaisessa on omat rumuutensa. Kerran oli mulla ihana adonis, (ollu mallinakin) mutta se oli väärä, ja alkoi ärsyttää sen leuan muoto :D todellisuudessa ärsytti sen ajattelu.

Nykyinen mies ei tutustuessa ulkoisesti hätkähdyttänyt, enkä silloin ois uskonut että siitä tulee mun mies! Tutustuessa kuuntelin sen juttuja, ja rakastuin persoonaan. Nyt hän näyttää minusta päivä päivältä komeammalta. Se on myös todellista, sillä hänen itsetuntonsa on parantunut, ryhti kohentunut ja hän on alkanut välittää itsestään enemmän. Suhde on saanut meidät molemmat voimaan hyvin, ja ollaan onnellisia.

Ps. Minäkään en kuulemma vastannut alussa hänen naisihannettaan... Rohkeesti vaan, pitää elää tunteella eikä pelolla.

http://www.voice.fi/suhteet/liikuttava-kirjoitus-leviaa-netissa-koskettaa-lahes-jokaista-parisuhteessa-elavaa-naista/4/69241

Vierailija
45/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:47"]

Herätys nyt! Oikeasti! Arvaa kuinka moni sinkkunainen haaveilee että mukava mies johon on ihastunut pyytäisi ulos?! Ja sinä 'ratkot' tuota tilannetta. Ei käy! Lakkaa pelkäämästä!

[/quote]

Toki ymmärrän sen, mutta minä en ole "normaali". Tarkoitan sitä, että mies pyysi minua ulos vain, koska hän luulee että olen ja tiedän, ettei hän olisi pyytänyt, jos tietäisi totuuden. 

Vierailija
46/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:18"]

Ap. Älä pelkää tutustua siihen mieheen. Anna kaiken mennä omalla painollaan. Luonne ratkaisee lopulta kuitenkin.

[/quote]

Toivon, että hän pysyy edes ystävänäni, joten aion kyllä tutustua häneen paremmin. :)

Vierailija
47/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:09"] Niin. Ymmärrän tuskasi. Kahden ihmisin toimiva ja pitkäaikainen rakastava ja luottamuksellinen kumppanuus rakentuu nimenomaan sileälle ja poimuttomalle iholle. Et voi muuta kuin olla loppuelämäsi yksin. [/quote] En minä niin sano, mutta kyllä ulkonäölläkin kuitenkin merkityksensä on.  [/quote] No itse asiassa juuri niin sinä sanot. Sitä paitsi mikä oikeus sinulla on päättää mitä mies sinusta ajattelee? Jos antaisit aikuisen ihmisen tehdä omat päätelmänsä sitten aikanaan. Vai halusitko sinä vain seksiä?

[/quote]

En halunnut vain seksiä. Mutta miehet ja naiset on erilaisia, ei siitä mihinkään pääse. 

En minä päätä, mitä hän ajattelee, mutta hän ei tiedä, minusta kaikkea, joten...

Vierailija
48/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko ap kun viisaat mammat sanovat sinulle että siihen mieheen kannattaa tutustua. Vaikka sydän särkyiskin. Olet ainakin elänyt. Älä nyt enää jankuta.

Vierailija
51/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan urheilukin auttaa ja psykologilla kannattaisi käydä. Mene nyt vaan treffeille, kaikissa on vikansa!

Vierailija
52/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:43"]

Usko ap kun viisaat mammat sanovat sinulle että siihen mieheen kannattaa tutustua. Vaikka sydän särkyiskin. Olet ainakin elänyt. Älä nyt enää jankuta.

[/quote]

Minä en nyt selvästikään osaa selittää tätä tilannetta. :( En halua laittaa omaa kuvaani nettiin arvosteltavaksi, mutta tämä: http://i50.tinypic.com/25im6hk.jpg vastaa aika hyvin tilannettani. Joten en nyt valita mistään pienestä viasta, vaan tämä on ihan todellinen ongelma. 

Vierailija
53/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:29"]

Oletko tiedustellut mahdollisuutta päästä korjaavaan leikkaukseen? Sellainen tehdään lihavuusleikatullekin kun tissit roikkuvat ja maha repsottaa. Ettet tuon vuoksi jäisi lopuniäksesi yksin.

[/quote]

Olen joo, enkä pääse, mutta ehkä maksan ne joskus itse. Mutta nehän vain poistaa esimerkiksi hankautuvan ihon, ei niillä saa niin hyvää vartaloa, että voisi seurustella. 

[/quote]

Tiiätkö mitä? Valtaosa tämän maailman ihmisistä seurustelee toisen ihmisen kanssa eikä sen ihmisen kropan kanssa.

Nätti kroppa on kiva lisä, mutta jos on kemiaa ja persoonien yhteensopivuutta, niin sillä kropalla ei ole minkään maailman väliä.Sitä paitsi: mies ei ole vaivan arvoinen jos ei kykene kestämään menneisyyttäsi.

Vierailija
54/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:00"]

varmaan urheilukin auttaa ja psykologilla kannattaisi käydä. Mene nyt vaan treffeille, kaikissa on vikansa!

[/quote]

Liikun aika paljon, psykologit ei tietääkseni tee iholle mitään. :)

Vierailija
55/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Minä en nyt selvästikään osaa selittää tätä tilannetta. :( En halua laittaa omaa kuvaani nettiin arvosteltavaksi, mutta tämä: http://i50.tinypic.com/25im6hk.jpg vastaa aika hyvin tilannettani. Joten en nyt valita mistään pienestä viasta, vaan tämä on ihan todellinen ongelma. 

[/quote]

Ei oo todellista!

Arvaa miltä mun vatsani näyttää melkein neljä vuotiaan lapsen äitinä? Just tolta.

Arvaa onko nykyinen mieheni juossut kiljuen vuorille vatsani nähtyään? Ei oo.

Luulin jo että sulla on joku nahkaessu polviin asti omasta takaa, mutta tuo on _normaalin_ _ihmisen_ _kroppa_!

Onko se miesehdokas joku supermalli muka? Eiköhän sekin ole ihan vaan normaali ihminen joka kaipaa kosketusta jaa hyväksyntää, ja varmasti haluaisi antaa samaa takaisin-

Vierailija
56/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]
Aargh mä luulin että olet ollut lihavuori suoraan Brittien Noloista Vartaloista mutta tollanen maharöllyhän löytyy 40% :lta av-mammoista. Siis oletkin vain surkean turhamainen. Häpeäisit.

Vierailija
57/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:21"]

[/quote]

[/quote]

Ei oo todellista!

Arvaa miltä mun vatsani näyttää melkein neljä vuotiaan lapsen äitinä? Just tolta.

Arvaa onko nykyinen mieheni juossut kiljuen vuorille vatsani nähtyään? Ei oo.

Luulin jo että sulla on joku nahkaessu polviin asti omasta takaa, mutta tuo on _normaalin_ _ihmisen_ _kroppa_!

Onko se miesehdokas joku supermalli muka? Eiköhän sekin ole ihan vaan normaali ihminen joka kaipaa kosketusta jaa hyväksyntää, ja varmasti haluaisi antaa samaa takaisin-

[/quote] No helvetti, niinpä! Tuollainen, vähän pienempi, lörpäke minullakin parivuotiaan lapsen äidillä on. Kaikilla on kaikenlaista hassua kropissaan. En minäkään todellakaan pidä tuosta lörpäkkeestäni, inhottavaltahan se näyttää. En kuitenkaan aio estää sen minua treffailemasta (juu, jätetty yh olen). Se on osa menneisyyttäni. Ihan niinkuin se sinunkin lössykkäsi on osa sinun menneisyyttäsi. Kuulostaa tosin enemmän siltä, että haluat aivan väen vängöin vain keksiä tekosyyn, ettei sinun tarvitsisi pistää itseäsi alttiiksi torjunnalle. Mutta arvaa mitä? Se on ainoa tapa nähdä onko toinen sinun tuleva puolisosi. Että on todellakin vain oma vikasi jos jäät yksin. Ei miesten ulkonäköihanteiden, ruokamarkkinoiden tai median naiskäsitysten.

Vierailija
58/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta huomatkaa nyt, että myös rinnat roikkuu, samoin käsivarret ja takamus! En vain löytänyt sopivaa kuvaa, jossa olisi näkynyt kaikki viat. Voi siis sanoa, että koko vartaloni roikkuu tuon verran!

Vierailija
59/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:34"]Joo mutta huomatkaa nyt, että myös rinnat roikkuu, samoin käsivarret ja takamus! En vain löytänyt sopivaa kuvaa, jossa olisi näkynyt kaikki viat. Voi siis sanoa, että koko vartaloni roikkuu tuon verran!
[/quote]
No mitä sitten. Niin mullakin. Oletko kulkenut jossain burkhassa vai miten miehelle olisi vallan yllätys ettet ole miss bikini fitness - kisoihin menossa.

Vierailija
60/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:34"]Joo mutta huomatkaa nyt, että myös rinnat roikkuu, samoin käsivarret ja takamus! En vain löytänyt sopivaa kuvaa, jossa olisi näkynyt kaikki viat. Voi siis sanoa, että koko vartaloni roikkuu tuon verran! [/quote] No mitä sitten. Niin mullakin. Oletko kulkenut jossain burkhassa vai miten miehelle olisi vallan yllätys ettet ole miss bikini fitness - kisoihin menossa.

[/quote]

En varmasti näytä missään huippukunnossa olevalta, mutta sanoisin silti, että näytän vaatteet päällä normaalilta. Enkä koskaan pukeudu paljastavasti, joten ihoani hän ei ole koskaan nähnyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan