Miten hoitaisit tämän tilanteen?
Minulla on kaverimies, harrastuksen kautta tavattu, johon olen ihastunut. Valitettavasti hän tietää sen, kiitos suurisuisen kaverini ja en kai muutenkaan salannut sitä kovin hyvin, joten hän on jo kahdesti pyytänyt minua ulos ja kieltäytymisieni jälkeen vihjaillut asiasta ja antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut. Olemme paljon tekemisissä ja haluaisin olla hänen ystävänsä, mutta koska olin ennen sairaalloisen ylipainoinen, en voi seurustella. Olen sanonut suoraan, etten voi, mutta en ole selittänyt, miksi en voi, vaikka mies on kysynyt sitä useaan kertaan. Miten voisin hoitaa tämän tilanteen niin, että voisimme olla ystäviä? Hän tietää, että olen ollut ylipainoinen, mutta ei sitä, miten ylipainoinen, eikä selvästikään tajua, mitä ylipaino tekee vartalolle, enkä haluaisi niin henkilökohtaista asiaa hänelle selittää. Haluan pitää hänet elämässäni, mutta en halua antaa hänelle "turhaa toivoa", joskaan en usko, että hän mitenkään kauhean kiinnostunut edes on. Mutta luulen, että hän luulee minun vain pelaavan jotain peliä. Miten saan hänet ymmärtämään, että olen ihan tosissani, selittämättä kuitenkaan kaikkia karuja yksityiskohtia?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:09"]
Niin. Ymmärrän tuskasi. Kahden ihmisin toimiva ja pitkäaikainen rakastava ja luottamuksellinen kumppanuus rakentuu nimenomaan sileälle ja poimuttomalle iholle. Et voi muuta kuin olla loppuelämäsi yksin.
[/quote]
En minä niin sano, mutta kyllä ulkonäölläkin kuitenkin merkityksensä on.
Minulla on ollut samankaltainen tilanne (olen myös laihduttanut paljon) ja minä kerroin miehelle suoraan. Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen, enkä enää koskaan kuullut hänestä! :D Kirpaisi kyllä aika kivasti, kun olin todella ihastunut, mutta toisaalta koin, ettei minulla ole vaihtoehtoa.
Kuivaharjaus aamuin illoin, sitten vaikka kookosöljyllä hierominen, huomaat kuukaudessa selvää ero, minä olen näin hoitanut oman vatsan joka oli kahden raskauden jäljiltä niin ryppyinen ja roikkuva. Älä luovu, tee kaikken kunnes olet itse tyytyväinen omaan vartaloon, ja ole ylpeä itsestäsi että onnistuit laihtumaan!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:19"]
Minulla on ollut samankaltainen tilanne (olen myös laihduttanut paljon) ja minä kerroin miehelle suoraan. Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen, enkä enää koskaan kuullut hänestä! :D Kirpaisi kyllä aika kivasti, kun olin todella ihastunut, mutta toisaalta koin, ettei minulla ole vaihtoehtoa.
[/quote]
Voi ei... :( Kurja juttu!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:26"]
Kuivaharjaus aamuin illoin, sitten vaikka kookosöljyllä hierominen, huomaat kuukaudessa selvää ero, minä olen näin hoitanut oman vatsan joka oli kahden raskauden jäljiltä niin ryppyinen ja roikkuva. Älä luovu, tee kaikken kunnes olet itse tyytyväinen omaan vartaloon, ja ole ylpeä itsestäsi että onnistuit laihtumaan!
[/quote]
Ai, no pitää kokeilla, jos minullakin auttaisi. :) Kiitti vinkistä! :)
Herätys nyt! Oikeasti! Arvaa kuinka moni sinkkunainen haaveilee että mukava mies johon on ihastunut pyytäisi ulos?! Ja sinä 'ratkot' tuota tilannetta. Ei käy! Lakkaa pelkäämästä!
Ap. Älä pelkää tutustua siihen mieheen. Anna kaiken mennä omalla painollaan. Luonne ratkaisee lopulta kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:09"]
Niin. Ymmärrän tuskasi. Kahden ihmisin toimiva ja pitkäaikainen rakastava ja luottamuksellinen kumppanuus rakentuu nimenomaan sileälle ja poimuttomalle iholle. Et voi muuta kuin olla loppuelämäsi yksin.
[/quote]
En minä niin sano, mutta kyllä ulkonäölläkin kuitenkin merkityksensä on.
[/quote] No itse asiassa juuri niin sinä sanot. Sitä paitsi mikä oikeus sinulla on päättää mitä mies sinusta ajattelee? Jos antaisit aikuisen ihmisen tehdä omat päätelmänsä sitten aikanaan. Vai halusitko sinä vain seksiä?