Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitaisit tämän tilanteen?

Vierailija
08.12.2014 |

Minulla on kaverimies, harrastuksen kautta tavattu, johon olen ihastunut. Valitettavasti hän tietää sen, kiitos suurisuisen kaverini ja en kai muutenkaan salannut sitä kovin hyvin, joten hän on jo kahdesti pyytänyt minua ulos ja kieltäytymisieni jälkeen vihjaillut asiasta ja antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut. Olemme paljon tekemisissä ja haluaisin olla hänen ystävänsä, mutta koska olin ennen sairaalloisen ylipainoinen, en voi seurustella. Olen sanonut suoraan, etten voi, mutta en ole selittänyt, miksi en voi, vaikka mies on kysynyt sitä useaan kertaan. Miten voisin hoitaa tämän tilanteen niin, että voisimme olla ystäviä? Hän tietää, että olen ollut ylipainoinen, mutta ei sitä, miten ylipainoinen, eikä selvästikään tajua, mitä ylipaino tekee vartalolle, enkä haluaisi niin henkilökohtaista asiaa hänelle selittää. Haluan pitää hänet elämässäni, mutta en halua antaa hänelle "turhaa toivoa", joskaan en usko, että hän mitenkään kauhean kiinnostunut edes on. Mutta luulen, että hän luulee minun vain pelaavan jotain peliä. Miten saan hänet ymmärtämään, että olen ihan tosissani, selittämättä kuitenkaan kaikkia karuja yksityiskohtia?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:07"]

Tämä on täysin hyödytön ketju, kos ap kerran on päättänyt olevansa epäkelpo. Sopivalla liikunnalla ja kuivahieronnalla voi saada ihmeitä aikaan, mutta mielen muuttamiseen tarvitaan toisenlaista duunia. Vaihtoehdot taitaa olla 1. Valittaa ja rypeä omassa ( kuvitellussa) surkeudessa. 2. Ottaa ensimmäinen ROHKEA askel ja kertoa hemmolle, mikä painaa mieltä, jos tilanne edistyy. 3. Aloittaa joka tapauksessa systemaattinen treenaaminen. 4. Antaa vaan olla.

[/quote]

Liikunnalla ei kyllä saada ihmeitä aikaan; jos saataisiin, ei mitään plastiikkakirurgiaa edes olisi olemassa! Venyneeseen ihoon auttaa vain kirurgin veitsi!

Vierailija
2/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Nyt en ymmärrä. Oletko niin vanha, että iho on jäänyt rumasti roikkumaan laihdutuksen jälkeen? Vai mitä tarkoitat, ettet voi seukata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan mistä asia minun puoleltani kiikastaa. Tai ainakin haluaisin sanoa. Itselläni samantyylinen tapaus menossa ja näin olen ajatellut menetellä, kun aika on kypsä.

Vierailija
4/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot etta sulla on selvittamattomia juttuja ittes kanssa?

Vierailija
5/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laihdutit ollaksesi viehättävämpi, mutta nyt et sitten uskalla harrastaa seksiä miesten kanssa? Ei oo tosi.... No. Jos et todellakaan kehtaa, sano, että olet löytänyt jonkun toiaen. Lopuuupa kinuaminen siihen.

säälittää vaan tuollainen, ettet koskaan ole itseesi tyytväinen etkä luota itseesi.

Vierailija
6/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tiedustellut mahdollisuutta päästä korjaavaan leikkaukseen? Sellainen tehdään lihavuusleikatullekin kun tissit roikkuvat ja maha repsottaa. Ettet tuon vuoksi jäisi lopuniäksesi yksin.

Vierailija
7/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi kakkoselle, mistä nyt oikeasti on kysymys, ap? Nolosteletko itseäsi?

Vierailija
8/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on shokkiuutinen; minä olen reilusti ylipainoinen ja seurustelen silti.

AP:lle suosittelen terapiaa.

Vierailija
9/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, ai että verorahoilla pitäisi viikata vekit piiloon, kun ekaksi on syönyt ihonsa venyneeksi?

Vierailija
10/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:26"]

Tä? Nyt en ymmärrä. Oletko niin vanha, että iho on jäänyt rumasti roikkumaan laihdutuksen jälkeen? Vai mitä tarkoitat, ettet voi seukata?

[/quote]

Joo, juuri sitä tarkoitan. (Vaikka en minä nyt niin vanha ole! :D)

Vierailija
11/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:28"]

Siis laihdutit ollaksesi viehättävämpi, mutta nyt et sitten uskalla harrastaa seksiä miesten kanssa? Ei oo tosi.... No. Jos et todellakaan kehtaa, sano, että olet löytänyt jonkun toiaen. Lopuuupa kinuaminen siihen.

säälittää vaan tuollainen, ettet koskaan ole itseesi tyytväinen etkä luota itseesi.

[/quote]

Laihdutin monesta syystä, mutta tiesin jo alusta alkaen, että iho ei varmaankaan palautuisi tarpeeksi hyvin seksiä ajatellen, eikä sitten palautunutkaan.

Olen oikein tyytyväinen itseeni tällä hetkellä. En silti odota kenenkään miehen olevan. 

En voi sanoa, että olisi löytänyt jonkun toisen. 

Vierailija
12/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:29"]

Oletko tiedustellut mahdollisuutta päästä korjaavaan leikkaukseen? Sellainen tehdään lihavuusleikatullekin kun tissit roikkuvat ja maha repsottaa. Ettet tuon vuoksi jäisi lopuniäksesi yksin.

[/quote]

Olen joo, enkä pääse, mutta ehkä maksan ne joskus itse. Mutta nehän vain poistaa esimerkiksi hankautuvan ihon, ei niillä saa niin hyvää vartaloa, että voisi seurustella. 

Vierailija
13/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:31"]6, ai että verorahoilla pitäisi viikata vekit piiloon, kun ekaksi on syönyt ihonsa venyneeksi?
[/quote]
Kyllä. Verorahoilla hoidetaan useimmat muutkin lihavuudesta johtuvat ongelmat.

Vierailija
14/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:30"]

Komppi kakkoselle, mistä nyt oikeasti on kysymys, ap? Nolosteletko itseäsi?

[/quote]

En muuten, mutta alasti kyllä. Mutta eihän se nyt liity tähän asiaan mitenkään. 

Vierailija
15/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:29"]

[/quote]

Olen joo, enkä pääse, mutta ehkä maksan ne joskus itse. Mutta nehän vain poistaa esimerkiksi hankautuvan ihon, ei niillä saa niin hyvää vartaloa, että voisi seurustella. 

[/quote]
Höpö höpö. Kaverini leikattiin ja nyt sillä on kauniimmat rinnat kuin minulla normipainoisella. Et taida tietää miehistä kovin paljon. Eivät odota täydellistä. Seksi on muutakin kuin kaksi kehoa.

Vierailija
16/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:31"]

6, ai että verorahoilla pitäisi viikata vekit piiloon, kun ekaksi on syönyt ihonsa venyneeksi?

[/quote]

No hoidetaanhan verorahoilla tupakoitsijoidenkin sairaudet, samoin alkkisten, narkkarien, lasten hankkiminenkin on oma valinta... 

Vierailija
17/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]

Niin juu! Meillähän kaikilla seurustelevilla onkin täydellinen vartalo:-)

Vierailija
18/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:26"]

Sanoisin suoraan mistä asia minun puoleltani kiikastaa. Tai ainakin haluaisin sanoa. Itselläni samantyylinen tapaus menossa ja näin olen ajatellut menetellä, kun aika on kypsä.

[/quote]

Totuus on, että en haluaisi hänen tuntevan vastenmielisyyttä minua kohtaan. Ja mitä hän sillä tiedolla oikeastaan tekeekään... 

Vierailija
19/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:29"] Oletko tiedustellut mahdollisuutta päästä korjaavaan leikkaukseen? Sellainen tehdään lihavuusleikatullekin kun tissit roikkuvat ja maha repsottaa. Ettet tuon vuoksi jäisi lopuniäksesi yksin. [/quote] Olen joo, enkä pääse, mutta ehkä maksan ne joskus itse. Mutta nehän vain poistaa esimerkiksi hankautuvan ihon, ei niillä saa niin hyvää vartaloa, että voisi seurustella.    [/quote] Höpö höpö. Kaverini leikattiin ja nyt sillä on kauniimmat rinnat kuin minulla normipainoisella. Et taida tietää miehistä kovin paljon. Eivät odota täydellistä. Seksi on muutakin kuin kaksi kehoa.

[/quote]

Mutta siitä jää arvet kuitenkin ja rinnat saa paremman näköisiksi kuin mahan.

Ongelma on enemmänkin siinä, että tiedän miehistä liikaa. :D

Vierailija
20/89 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ongelman jos sinulla on todella erikoinen ja haavautunut roikkuva iho. Mutta entä jos harrastat seksiä korsetti päällä. Jos etenette seksiin asti teillä on luottamusta niin paljon että voit puhua tuosta vaikeasta asiastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi