Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidassa niin pahasti, etten voi antaa anteeksi

Vierailija
08.12.2014 |

Tänä aamuna meille tuli riitaa, kun olin lähdössä lapsen kanssa leikkipuistoon ja mies käymään vanhemmillaan. Hän olisi halunnut ottaa lapsen mukaansa, vaikka olimme jo sopineet, että menen tänään aamusta leikkipuistoon. Hän ei jättänyt riitaa sikseen, vaan lähti ulos meidän kanssa koko matkan valittaen, että lapsi on myös hänen ja hän ottaa lapsen nyt mukaansa, minä en sitä muka päätä.

En antanut hänen ottaa lastamme, koska hän oli ensinnäkin niin kiihdyksissä ja toisekseen lapselle olisi pitänyt pakata mukaan ainakin vaippoja, vaihtovaatteet ja jotakin evästä, koska heillä olisi kestänyt miehen vanhempien luona matkoineen muutaman tunnin. Mies suuttui pahasti, kun en antanut lasta hänelle tässä tilanteessa ja kun pyysin häntä menemään sinne vanhemmilleen, että me voimme jatkaa matkaa leikkipuistoon, hän tokaisi ettei uskalla jättää lasta kanssani, kun saatan vaikka työntää rattaat bussin alle.

Mielestäni tuo oli aivan kamalasti sanottu ja täysin ylilyönti mieheltä. Nyt hän esittää mukavaa, osti kaupasta suklaata ja on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minusta noin ei vain voi sanoa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä minustakin vaikutat hieman häiriintyneeltä jos haluat omia lapsen kun mies haluaa viedä tämän mummulaan. Sairas.

Vierailija
2/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kamalasti sanottu, mutta tuokin kuulostaa oudolta ettet voinut lasta päästää isän kanssa mummolaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sanoit itse yhtä pahasti kun et antanut lasta hänen mukaansa kun oli niin kiihdyksissä. Eli epäsuorasti lmaisit ettei hän kykene hoitamaan/vahingoittaa lasta siinä mielentilassa.

Vierailija
4/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni molemmat toimitte hölmösti. Miksi et voinut antaa miehen ottaa lasta mukaansa? Miksi sinun piti päästä vauvan kanssa leikkipuistoon JUST sinä aamuna? Oliko kyse vaan siitä että SINÄ halusit päättää, etkä ollut valmis joustamaan periaatteesta. Olisiko ollut ihan hirveä homma laittaa mukaan pari vaippaa ja evästä, olisi mennyt ehkä 5-10 min matkajärjestelyihin?

Anteeksi vaan, jos tulit hakemaan täältä kauhistelua ja miehesi lynkkausta, valitettavasti sinä olet tässä se hölmö. Miehesi sanoi tyhmästi, mutta ei helvetti, eihän tuollainen maailmanloppu ole! Itsekö et koskaan sano jotain ajattelematonta riidan aikana? Jos mies pyytäisi anteeksi, asia olisi sillä kuitattu.

Ps. nenä pois omasta navastasi AP.

Vierailija
5/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, ettet voi ikinä antaa anteeksi?

Kurjaa tuo kokonaisuus, etenkin, ettet voinut antaa lasta mukaan... Vai onko vaippojen pakkaaminen liian haasteellista?

Vierailija
6/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis todellakin saa olla lapsen kanssa milloin vain ja saa viedä häntä mummolaan, mutta kun aiemmin oli sovittu, että menen tänään aamulla leikkipuistoon, kun siellä oli leikkitreffitkin sovittuna, niin minusta sovitusta pitää pitää kiinni. Mies ei ollut edes mitenkään valmistautunut ottamaan lasta mukaan, ei ollut pakannut mitään tarvikkeita, vaan halusi pelkästään saada tahtonsa läpi riidassa.

Vierailija
7/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä siltä, että mitä tahansa voisi tapahtua. Mies ei saa viedä omaa lastaan mummulaan?!? Kuten joku jo mainitsi, vaikutat häiriintyneeltä. Itse olisin tyytyväinen, jos mies veisi lapsia mummulaan, kyllä sinne puistoon ehtii muinakin päivinä. Olisit vaikka käynyt jouluostoksilla tai jotain sillä aikaa.

Vierailija
8/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi antaa anteeksi niin sittehän te eroatte.

Simple.

Vierailija
9/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko autistinen kun muutokset päivärytmissä saa aikaan tuollaisen kiukun?
Olisit antanut lapsen mennä mummolaan, puistoon pääsee joka päivä.

Vierailija
10/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:50"]

Mies siis todellakin saa olla lapsen kanssa milloin vain ja saa viedä häntä mummolaan, mutta kun aiemmin oli sovittu, että menen tänään aamulla leikkipuistoon, kun siellä oli leikkitreffitkin sovittuna, niin minusta sovitusta pitää pitää kiinni. Mies ei ollut edes mitenkään valmistautunut ottamaan lasta mukaan, ei ollut pakannut mitään tarvikkeita, vaan halusi pelkästään saada tahtonsa läpi riidassa.

[/quote]

Ah arvasinkin että kohta oli jo leikkitreffit sovittuna jne.. :D

Vierailija
11/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi että uskaltaako sua jättää edes sen kanssa kahden. Olin unpiväsynyt ja loppu kun sanoin että nuku saatana tms.

Vierailija
12/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä lapsesta on kyse?

Vierailija
13/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten tässä nyt minut leimataan, etten anna isän viedä lasta mihinkään. Jos olen aiemmin sopinut meneväni lapseni kanssa leikkipuistoon kavereita tapaamaan, niin miksi ihmeessä minun pitäisi muuttaa suunnitelmaani, kun mies riidassa keksiikin yhtäkkiä, että hänen pitäisi käydä vanhemmiltaan juuri sinä hetkenä?

Vierailija
14/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:54"]Minulle sanoi että uskaltaako sua jättää edes sen kanssa kahden. Olin unpiväsynyt ja loppu kun sanoin että nuku saatana tms.
[/quote]

Onko tämä ap?

Vierailija
15/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä ymmärrän sun harmistumisen. On ihan hölmöä, että sinun pitäisi tehdä kaverillesi tällaiset oharit miehen päähäpiston vuoksi. Oletan vielä, että kaverisi ei ole kovin uusi tuttavuus jos vauvakin on noin pieni. Tuollaiseen sekoiluun voi katketa koko kaveruus ja kotona olo vauvan kanssa on kaameaa, ellei ole seuraa.

Totta kai mummolaan pitää silti päästä, mutta ei tuolla lailla päähänistona. Johan vauva tarvii monenlaista tarviketta mukaansa, eli MIEHESI ON VÄÄRÄSSÄ!

Tuosta sanomisesta vielä se, että miehesi suuttui sulle, koska sä itse vihjasit ensin että hän ei pysty mielentilassaan hoitamaan lasta. Mies suuttui ja päätti pistää paremmaksi samalla kaavalla ja päätyi sitten sanomaan, että (säkin olet niin kiihtynyt, että ) ties vaikka työnnät vaunut bussin alle. Ymmärrätkö, että tämä oli mahdollisesti vain seuraus sun sanomisesta, mutta rankempana?

Tuon pitäisi pystyä antamaan anteeksi, varsinkin ellei kukaan kuullut! Mutta tuollainen yhtäkkinen "vien nyt heti vauvan mummolaan" -sekoilu on jo hyvin outoa. Tulee mieleen, että onko miehesi kateellinen tai mustis tästä kaveristasi siellä puistossa?

Vierailija
16/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tämän keskustelun voi vaikka jättää nyt tähän. Oli ihan täysin minun vikani ja olen siitä todella pahoillani. Aion olla jatkossa parempi ihminen enkä tuijota enää omaa napaani. Kiitos, kun palautitte minut takaisin maan pinnalle.

Ap

Vierailija
17/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:50"]

[/quote]

Ah arvasinkin että kohta oli jo leikkitreffit sovittuna jne.. :D

[/quote]

No tunnistamisen vuoksi ihmiset eivät välttämättä halua heti kertoa kaikkia yksityiskohtia. Ymmärrätkö? No et niin.

Toisaalta olen sitä mieltä, että jos vauva tarvii vaippoja ja vaunuja, niin hän on kyllä liian pieni leikkitereffeihin. Eri asia, jos äiti näkee kaveriaan puistossa.

Vierailija
18/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:57"]Okei, tämän keskustelun voi vaikka jättää nyt tähän. Oli ihan täysin minun vikani ja olen siitä todella pahoillani. Aion olla jatkossa parempi ihminen enkä tuijota enää omaa napaani. Kiitos, kun palautitte minut takaisin maan pinnalle.

Ap
[/quote]

Ok, ongelma ratkaistu. Jos riitelet myös miehen kanssa yhtä rakentavasti niin ei ihme että hän tulistuu. Tämä palsta voisi olla ihan hyvä paikka treenata eri mieltä olemista ja ongelman ratkaisua. Luehan keskustelu uudestaan! Jos olet yhtä joustamaton oikeasti niin ongelmia tulee varmasti jatkossakin.

Vierailija
19/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:57"]

Okei, tämän keskustelun voi vaikka jättää nyt tähän. Oli ihan täysin minun vikani ja olen siitä todella pahoillani. Aion olla jatkossa parempi ihminen enkä tuijota enää omaa napaani. Kiitos, kun palautitte minut takaisin maan pinnalle. Ap

[/quote]

Yhäkin minusta oli kummankin vika. Eihän se raivoaminen voi olla vain toisen yksin oikeus. Vai onko mies joku iso lapsi josta Ap:n pitää pitää huolta. Palstalaiset eivät tiedä taustoja.

Vierailija
20/53 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:57"]

Okei, tämän keskustelun voi vaikka jättää nyt tähän. Oli ihan täysin minun vikani ja olen siitä todella pahoillani. Aion olla jatkossa parempi ihminen enkä tuijota enää omaa napaani. Kiitos, kun palautitte minut takaisin maan pinnalle. Ap

[/quote]

Johan mä puolustin sua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän