Mitä te auton omistajat sillä autolla teette?
Kun ikinä ette auta kun kyytiä tarttis. Tänään olisin halunnut ikeaan ja ei..ei vaan kukaan viitsi tai jaksa lähteä kuskaamaan. Haistakaa pitkä paska!
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:49"]
Mä heitän autolla rinkiä, kuskaan mimmejä, vedän näyttäviä sladeja. Autona minulla isin ostama tappaja-takaveto BMW 335i coupe.
-mies18v-
[/quote]
Oletko hankkinut siihen 360hv + 520Nm viriohjelmaa?
En minä mikään taksikuski ole, en kuskaisi vaikka maksaisit. Mihin Ikeaan ei muka pääse julkisilla?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:42"]
Aina pitää maksaa vai? on se nyt kumma et pyyteetöntä apua ei auton omistajilta heru.
[/quote]
En ole sinulle mitään velkaa. Mene busilla tai taksilla, ne liikkuu rahalla, minä en.
No en minä ite sillä aja, mulla on epilepsia! Kaveri sitä käyttää kun hyvän auton tartti venettä vetämään.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:27"]
Kun ikinä ette auta kun kyytiä tarttis. Tänään olisin halunnut ikeaan ja ei..ei vaan kukaan viitsi tai jaksa lähteä kuskaamaan. Haistakaa pitkä paska!
[/quote]
Me laitetaan auto talvisin pois käytöstä, sillä sillain säästää paljon rahaa. Bussilla, junalla, paikallis-linja -autoilla ja takseilla pääsee. Ikeasta kun ostat isompaa tavaraa, voit tuottaa sen sieltä heidän kuljetuksenaan, lainata Ikean auton, taksiinkin mahtuu melko iso laatikko. Uusavuttomuus vaivaa?
Auton pitäminen on HIRMU kallista. oletko oikeasti valmis maksamaan ystävillesi sen todelliset kulut?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:57"]
No, eipä sitä rahaa kerennyt edes tarjoamaan kun heti tyrmättiin ajatus ikea reissusta.
[/quote]
No jos toisella ei ole tarvetta Ikeaan, niin miksi hän sinne lähtisi?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:50"]
Liikun sillä kun itse haluan ja milloin haluan ;) Kyytiläiset yleensä vain haluavat kyydin ilmaiseksi eivätkä älyä bensan kulutuksesta mitään. Ja haluavat kyydin kuin heille sopii.
[/quote]
Polttoaine on yksi kolmas- tai neljäsosa auton kuluista. Verottajan laskema vähän yli 0.4€/km on aika oikea kustannus auton kuluista. Tuo hinta ei sisällä vielä kuskin kuluja.
[/quote]
Automiehen kielellä tuo on, "pitäkää tunkkinne" , jos puhut samaa kieltä nin voip onnistua paremmin. Lähetään vain käymään vaikka R-kioskilla tai siellä lastulevymyymälässä. Mielenkiintoiseksi kaveri voi asian tehdä kommentilla " minä maksan bensat" tai sitten vastakkaisen sukupuoleen vetoavilla ehdotuksilla.
Me ihmiset ollaan itsekkäitä, joten taipumus ajatteluun että ostakoon itse auton jos sellaisen kyytiä haluaa. TAI jos on pakko ollut se rakkine hankkia niin rahanreikä kyllä aiheuttaa pahaa mieltä, ihan ilman tyhmiä kysymyksiäkin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:42"]Aina pitää maksaa vai? on se nyt kumma et pyyteetöntä apua ei auton omistajilta heru.
[/quote]
Voi kun ei se auto pyhällä hengellä kulje minullekaan, miksi minä maksaisin kenenkään ikean reissut?
Ajan sillä? Ajan joka päivä, 2h päivässä. Joskus joutuu väkisin istumaan vaikka 4-5h päivässä autossa, jos käy rajalla tankkaamassa ja se on vähän pakko opiskelijana tehdä. Ja koska olen perheellinen opiskelija, on muutakin tekemistä, kuin kuskata ihmisiä. Meiltä on 1h per suunta Ikeaa, joten joo, en minäkään lähtisi.
Arvostan aikaa perheeni kanssa ja aikaa tehdä koulutehtävät. Jos olen itsekin menossa niin joo, voin ottaa kyytiin.
Sillä autolla ajetaan. Sitä sillä tehdään.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:11"]
Mä heitän autolla rinkiä, kuskaan mimmejä, vedän näyttäviä sladeja. Autona minulla isin ostama tappaja-takaveto BMW 335i coupe.
-mies18v-
[/quote]
[/quote]
Jb4 softa on http://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW_performance_tuner.html
ja putket on vaihdettu, penkissä 351hv takapyöriltä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:27"]Kun ikinä ette auta kun kyytiä tarttis. Tänään olisin halunnut ikeaan ja ei..ei vaan kukaan viitsi tai jaksa lähteä kuskaamaan. Haistakaa pitkä paska!
[/quote]
Ei saatana, noinko ovat vittumaisia. Ilmoita mistä haen sut ja mihin iksuun vien.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:32"]
Olen töissä. Mies on sairaslomalla syövän takia. Oisko pitänyt pinnata töistä tai miehen lähteä kuskaamaan sairasvuoteeltaan tommosta ahnetta hyypiötä, joka ei vaan viitsi ostaa omaa autoa tai maksaa taksista...?
Pää kii ääliö! Mä en oo sulta pyytänyt mitään!
[/quote]
Ettäs kehtaat! Yleisillä ja taksilla kulkeminen muuten on todella halvempaa kuin omalla autolla, varsinkin jos ei omista 20 vuotta vanhaa Corollaa tai Mersua, joissa ei ole kuin pikkuvikoja jotka pystyy itsekin korjaamaan.
Onko todella vaikea ymmärtää että jotkut tarvitsevat sen uudemman auton päästäksee tienaamaan leipärahaa perheelle? Ikeassa käyminen on sitä paitsi kuin toinen työpäivä. Huh huh
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:11"]
-mies18v-
[/quote]
[/quote]
Jb4 softa on http://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW_performance_tuner.html
ja putket on vaihdettu, penkissä 351hv takapyöriltä.
[/quote]
Siinä on vakioahtimiesta otettu kaikki irti sitten.
Tuolla kokoonpanolla liikahtaa jo oikein mukavasti, kokemusta on...
AP mene itseesi, syvälle itseesi ja havahdu siihen että olet täynnä sitä mitä käskit meidän haistaa.
[/quote]
Tartten sitä siihen, että voin ajaa pitkät työmatkat ja käydä katsomassa vanhaa isääni, joka asuu kaukana hankalien julkisten yhteyksien päässä. Taksipalvelu en ole, hädässä voin kyllä auttaa, mutta Ikea ei ole hätä.
ap käytkö itse auttamassa kaikessa, esim. siivoamassa, jos kaverisi keksii pyytää?
Ei autolla ajelu ole mitään hupia / joku mitätön pikkuhomma. Rasittavaa,ja menee aikaa ja rahaa...
Käyn töissä ja muissa menoissa. Ostin auton itseäni, en muita varten, olen varmaan itsekäs ihminen.
Sinähän sitä autoa tarvit, miksi et osta tai vaikka vuokraa?