Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkista ostamassa, kettu vai minkki vai joku muu?

Vierailija
08.12.2014 |

Turkistenvastustajat älköön vaivautuko tähän ketjuun, eli mikäli olette lukutaitoisia ihmisiä, niin menette pois tästä ketjusta NYT ettei tarvitse pahoittaa mieltä tai tulla kateellisiksi. Kiitos.

Asiaan: Mies aikoi ostaa minulle turkiksen, saan valita millaisen haluan, mutta kysyisin teiltä kokemuksia laaduista, että mikä kannattaisi ottaa.

Kettu näyttäisi trendikkäältä, kuten Kim Kardashianilla, Jennifer Lopezilla ja Rachel Zoella on nähty jakuissa ja liiveissä, mutta onko liian muhkeita ja näyttävät liian aidoilta tuolla katukuvassa niin että kaikki pällistelee kieroon että katsokaa kun tuolla on *hui kamalaa* aito turkis?

Entä minkki, olisiko hillitympi? Minulle tulee vähän vanhahtava mielikuva minkistä, vai onko niitä sen näköisiä ja mallisia jotka olisivat vähemmän ikärouvamaisia? Vai onko ne kaikki aina sellaista tasaisen kiiltävää turkista?

Lähteekö noista karvoja?

Muita turkisehdotuksia?

Kommentit (425)

Vierailija
121/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonzaivauvaa ostamassa musta vai aasialainen vai joku muu

Bonzaivauvanvastustajat älköön vaivautuko tähän ketjuun, eli mikäli olette lukutaitoisia ihmisiä, niin menette pois tästä ketjusta NYT ettei tarvitse pahoittaa mieltä tai tulla kateellisiksi. Kiitos.

Asiaan: Mies aikoi ostaa minulle turkiksen, saan valita millaisen haluan, mutta kysyisin teiltä kokemuksia laaduista, että mikä kannattaisi ottaa.

Bonzaivauva näyttäisi trendikkäältä, kuten Kim Kardashianilla, Jennifer Lopezilla ja Rachel Zoella on nähty kirjahyllyllä ja ikkunalaudalla, mutta onko liian raakoja ja näyttävät liian aidoilta tuolla ikkunassa niin että kaikki pällistelee kieroon että katsokaa kun tuolla on *hui kamalaa* aito bonzaivauva?

Entä musta, olisiko hillitympi? Minulle tulee vähän vanhahtava mielikuva mustasta, vai onko niitä sen näköisiä ja mallisia jotka olisivat vähemmän ikärouvamaisia? Vai onko ne kaikki aina sellaista tasaisen tummaa ihoa?

Lähteekö noista itkuääniä?

Muita kidutusehdotuksia?

Samaan tapaan kuin bonsaikitten http://bonsaikitten.com/bkintro.php

Vierailija
122/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit :D Huolimattomuusvirhe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:05"]

Neulattomalla ruiskulla on helppo ruiskauttaa selkään mustetta ihan kadullakin tai vaikka Stockan herkussa. Ruiskun pään voi upottaa turkkiin samalla kun ruiskuttaa. Näin ehdit jo kauas kun muste alkaa valua näkyviin :)

[/quote]

Kiitos tiedosta, jos joku tuhrii turkikseni kuvaamallasi tavalla niin kaivan täältä esiin tuon sinun viestin, teen rikosilmoituksen, viranomaiset tarkistavat mistä ip-osoitteesta ja keneltä tuo viesti tuli ja siinäpä selittelet ja vastaat teoistasi ja pääset ostamaan minulle uuden tuoreista eläimistä lahdatun turkin ja päälle vielä korvaukset aiheuttamastasi mielipahasta.

Vierailija
124/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkis yhdistetään rikkaisiin venäläisiin ja siksi suomalaiset kokevat kaiken sen mitä turkis edustaa, niin hyvin vastenmielisenä. Ryssäviha kumpuaa pinnan alta jo turkistakkien muodossa. Kaikki näyttävät unohtavan sen tosiasian että turkis lämmittää.

Vierailija
125/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:05"]

Neulattomalla ruiskulla on helppo ruiskauttaa selkään mustetta ihan kadullakin tai vaikka Stockan herkussa. Ruiskun pään voi upottaa turkkiin samalla kun ruiskuttaa. Näin ehdit jo kauas kun muste alkaa valua näkyviin :)

[/quote]

Kiitos tiedosta, jos joku tuhrii turkikseni kuvaamallasi tavalla niin kaivan täältä esiin tuon sinun viestin, teen rikosilmoituksen, viranomaiset tarkistavat mistä ip-osoitteesta ja keneltä tuo viesti tuli ja siinäpä selittelet ja vastaat teoistasi ja pääset ostamaan minulle uuden tuoreista eläimistä lahdatun turkin ja päälle vielä korvaukset aiheuttamastasi mielipahasta.

[/quote]

Aika harhainen käsitys Suomen oikeusjärjestelmästä sinulla kyllä näyttää olevan.

Vierailija
126/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka käyttää turkista, antakaa heidän käyttää.

Jos vastustatte niitä, älkää käyttäkö.

Ei kai tämä sen vaikeampaa ole!?!

Vierailija
127/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin tarvitsee turkkinsa, ei ihminen. Kettuäiti on äiti, ei sinun kaulahuivisi tai takkisi. Häpeä.

Vierailija
128/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:59"]Eläin tarvitsee turkkinsa, ei ihminen. Kettuäiti on äiti, ei sinun kaulahuivisi tai takkisi. Häpeä.
[/quote]
kuollut eläin ei kyllä turkkia tarvitse.

Vierailija
129/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitillä oli komea kettuturkki aikanaan, mutta karvaa lähti tajuttomasti.

En kyllä oikeasti ymmärrä tätä turkkivihaa. Yhteiskunta on täynnä perintöturkkeja ja on superekologista käyttää niitä ennen kuin ostaa uusi toppatakki. Ne eläimethän on tapettu jo silloin vuonna nolla ja yksi, ja pahuus on jo tapahtunut, joten voisihan sitä edes nyt hyödyntää sitten, niin ei kärsinyt turhaan.

Vierailija
130/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:55"]

Turkis yhdistetään rikkaisiin venäläisiin ja siksi suomalaiset kokevat kaiken sen mitä turkis edustaa, niin hyvin vastenmielisenä. Ryssäviha kumpuaa pinnan alta jo turkistakkien muodossa. Kaikki näyttävät unohtavan sen tosiasian että turkis lämmittää.

[/quote]

Kyllä suurin osa taitaa turkikset yhdistää ennemminkin täysin tarpeettomaan eläinrääkkäykseen. Aika marginaalinen tyhjäpäiden joukko näkee sen turkiksen jonain tavoiteltavan arvoisena statussymbolina, rikkauden tai venäläisyyden merkkinä. Tietysti tämän tyhjäpäiden joukon on helpointa ajatella, että muut ovat vain kateellisia, sen sijaan että ymmärtäisivät etteivät muut niitä turkiksia osta vaikka ehkä olisikin varaa.

Tottakai se turkis on lämmin, sitä vartenhan se kettukin itselleen sen turkin kasvattaa. Nykypäivänä ei kuitenkin kenenkään tarvitse pukeutua turkkiin pysyäkseen lämpimänä. Sen kyllä ymmärrän, että joku metsästäjä laittaa myös nahat hyötykäyttöön , tuhlaustahan se olisi ne hukkaan heittää.

Vierailija
131/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkis on statement, jolla kantaja kertoo olevansa vanha huora

Vierailija
132/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:21"]Turkis on statement, jolla kantaja kertoo olevansa vanha huora
[/quote]
No sepä kiva kuulla, että olen 23-vuotiaana vanha huora.

Vierailija
133/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:21"]Turkis on statement, jolla kantaja kertoo olevansa vanha huora [/quote] No sepä kiva kuulla, että olen 23-vuotiaana vanha huora.

[/quote]

No itsehän sitä turkiksellasi toitotat

Vierailija
134/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:21"]Turkis on statement, jolla kantaja kertoo olevansa vanha huora [/quote] No sepä kiva kuulla, että olen 23-vuotiaana vanha huora.

[/quote]

No itsehän sitä turkiksellasi toitotat
[/quote]
hah. Mun turkis on tyylikäs ja nuorekas.

Vierailija
135/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:22"] [quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:21"]Turkis on statement, jolla kantaja kertoo olevansa vanha huora [/quote] No sepä kiva kuulla, että olen 23-vuotiaana vanha huora. [/quote] No itsehän sitä turkiksellasi toitotat [/quote] hah. Mun turkis on tyylikäs ja nuorekas.

[/quote]

Niinhän vanhat huorat luulevat

Vierailija
136/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:22"] [quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:21"]Turkis on statement, jolla kantaja kertoo olevansa vanha huora [/quote] No sepä kiva kuulla, että olen 23-vuotiaana vanha huora. [/quote] No itsehän sitä turkiksellasi toitotat [/quote] hah. Mun turkis on tyylikäs ja nuorekas.

[/quote]

Niinhän vanhat huorat luulevat
[/quote]
Pakko kysyä, millä oikeudella haukut toista vanhaksi huoraksi?

Vierailija
137/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et saa enää seksiä kun pitää turkkiin turvautua?

Vierailija
138/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:09"]Miksi haluat tuhota vaatteen, joka voi kestää vielä 80 vuotta eteenpäin hyvänä? Haluatko, että omistaja ostaa joka vuosi uuden öljyllä tehdyn takin ja heittää vanhan jätteeseen?[/quote]

Hyvä kysymys. Viherpipertäjille tiedoksi myös että turkiseläinten kompostoitu lanta on erittäin arvokasta luomupeltojen ravinnetta ja eläinten ruhot kierrätetään ja niistä valmistetaan mm. biopolttoainetta ja eläinrehua.

Vierailija
139/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisturkis on paras, varsinkin jos miehesi ostaa sen sinulle. Tyylikäs ja perinteikäs, muttei yhtään rouvatyylinen. Kannattaa ostaa Norjasta, siellä on aitoja vaaleita turkiksia. Venäläiset tekevät naisturkikset yleensä kiinalaishuorien mustasta tukasta, joka on sitten värjätty kemikaaleilla. Eron huomaa kaukaa.

Vierailija
140/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä turkki on mukava. Itse käytän kissaa, kun se haluaa tulla selkään makailemaan. Mukavan lämmin ja pehmeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän