Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkista ostamassa, kettu vai minkki vai joku muu?

Vierailija
08.12.2014 |

Turkistenvastustajat älköön vaivautuko tähän ketjuun, eli mikäli olette lukutaitoisia ihmisiä, niin menette pois tästä ketjusta NYT ettei tarvitse pahoittaa mieltä tai tulla kateellisiksi. Kiitos.

Asiaan: Mies aikoi ostaa minulle turkiksen, saan valita millaisen haluan, mutta kysyisin teiltä kokemuksia laaduista, että mikä kannattaisi ottaa.

Kettu näyttäisi trendikkäältä, kuten Kim Kardashianilla, Jennifer Lopezilla ja Rachel Zoella on nähty jakuissa ja liiveissä, mutta onko liian muhkeita ja näyttävät liian aidoilta tuolla katukuvassa niin että kaikki pällistelee kieroon että katsokaa kun tuolla on *hui kamalaa* aito turkis?

Entä minkki, olisiko hillitympi? Minulle tulee vähän vanhahtava mielikuva minkistä, vai onko niitä sen näköisiä ja mallisia jotka olisivat vähemmän ikärouvamaisia? Vai onko ne kaikki aina sellaista tasaisen kiiltävää turkista?

Lähteekö noista karvoja?

Muita turkisehdotuksia?

Kommentit (425)

Vierailija
41/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:12"]

Paljonko ilveksen poikasista tehty jakku maksaisi? Arviota?

[/quote]

Hyi h*ti! Olet oksettava.

Vierailija
42/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:49"]Kivan mallisia molemmat, mutta minulle ei käy tuo hopeanharmaa koska olen blondi ja se sävy saa neutraalin vaaleat hiukseni näyttämään jotenkin kellastuneilta. Toisaalta viileä beige on myös hankala sävy koska hiukset sekoittuvat siihen siihen sävyyn liikaa.

[/quote]

Tässä värikarttaa minkeistä, löytyisikö mieleistä?

http://www.burtrumfurs.com/mink-fur-colors/

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mink_colours.jpg

[/quote]

Voi kiitos linkeistä, ekan linkin Silver Blue värisävy voisi olla hyvä blondille, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:03"]

AP olet naurettava ja säälittävä. Me kaikki normaalit ihmiset halveksimme sinua. 

[/quote]

Mä säälin tuollaisia lukutaidottomia, ja eläinsuojelua tekosyynä omalle kateudelle ja katkeruudelle käyttäviä ihmisiä!

[/quote]

Luuletko oikeasti, että kaikki joilla on rahaa haluavat pukeutua turkikseen? Luulet väärin. 

Enkä ole lukutaidoton, tämä on keskustelupalsta ja minua ei kiellä kukaan nolo turkis akka kirjoittamaan yhtään mihinkään. Rahasi ei määrää täällä!

Vierailija
44/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät, kateelliset, valittajat ja katkerat pois tästä ketjusta! Kukaan ei jaksa kuunnella teidän valitusvirttä, ja kun ette edes osaa vastata aloittajan viestiin niin se kertoo teidän surkeasta sivistystasosta jotain.

Vierailija
45/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päästä sylkemään ap:n turkin päälle. Tai itseasiassa ap:n naamaan. 

Vierailija
46/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:16"]

Luuletko oikeasti, että kaikki joilla on rahaa haluavat pukeutua turkikseen? Luulet väärin. 

Enkä ole lukutaidoton, tämä on keskustelupalsta ja minua ei kiellä kukaan nolo turkis akka kirjoittamaan yhtään mihinkään. Rahasi ei määrää täällä!

[/quote]

Ihan varmasti sulle kelpaisi joku upea ja kallis turkis, mutta kun sulla ei ole ensinnäkään tyylitajua eikä miestä joka voisi sen lahjaksi ostaa. Kyllä minuakin v-tuttaisi jos mies ostaisi minulle lahjaksi vain makeaa siideriä ja minun pitäisi vielä pestä hänen kalsaripyykkinsä sen eteen, ja samalla toiset saa luksuslaukkuja ja luksusturkiksia vaikkei tarvitse miestensä kakkakalsareihin edes koskea.

Vierailija
47/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:17"]

Köyhät, kateelliset, valittajat ja katkerat pois tästä ketjusta! Kukaan ei jaksa kuunnella teidän valitusvirttä, ja kun ette edes osaa vastata aloittajan viestiin niin se kertoo teidän surkeasta sivistystasosta jotain.

[/quote]

Eli saan siis jatkaa. Kiitos. 

Turkista kantavat rumät ämmät ovat kuvottavia!!!! Ap lukeutuu siihen sakkiin. 

Vierailija
48/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yhtä ihanaa saada syyte vandalismista, toisen omaisuuteen kajoamisesta ja toisen häpäisemisestä? Mitä lapsesi sanovat sitten kun äiti on vankilassa? Opetatko myös lapsillesi että toisten päälle saa sylkeä jos heillä on jotain sellaista hienoa lelua tai vaatetta mitä sinun lapsillasi ei ole?

Vierailija
50/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla kun joku tulee minulta kysymään turkisvaatteideni alkuperää. Voin sitten kertoa, että itse metsästettyä ja Suomessa käsiteltyä.

Vierailija
51/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama katkera akka vouhottaa täällä kuvottavista ja oksennuksista. Aika väsynyttä.

Vierailija
52/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:13"]

Tässä värikarttaa minkeistä, löytyisikö mieleistä?

http://www.burtrumfurs.com/mink-fur-colors/

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mink_colours.jpg

[/quote]

Voi kiitos linkeistä, ekan linkin Silver Blue värisävy voisi olla hyvä blondille, eikö?

[/quote]

Jos sävy miellyttää, ketuistakin löytyy samansuuntaista.

http://old.furcommission.com/farming/colors.htm

Vierailija
53/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:56"]

Eikös turkikset ole jo ihan out. En tiedä ketään muodikasta ihmistä joka pukeutuisi turkikseen. Ap laahaa jäljessä. 

[/quote]

missä takahikiän tynnyrissä elät? turkikset ovat nyt hotimpeja kuin koskaan ja kaikki suuren luokan julkkikset käyttää niitä

http://3.bp.blogspot.com/_Ac2hYYKUt3M/TNFoMSF_PFI/AAAAAAAAAW0/FDQu1ZaLkuo/s400/fur_celebrity_fashion+02-38-12.jpg

[/quote]

Ehkä minua ei kiinnosta jotkut idiootti julkkikset!

[/quote]

Silti väität etteivät turkikset ole in vaikka kaikki kauniit ja rikkaat käyttää niitä! :DDDDD

Vierailija
54/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:16"]

[/quote]

Ihan varmasti sulle kelpaisi joku upea ja kallis turkis, mutta kun sulla ei ole ensinnäkään tyylitajua eikä miestä joka voisi sen lahjaksi ostaa. Kyllä minuakin v-tuttaisi jos mies ostaisi minulle lahjaksi vain makeaa siideriä ja minun pitäisi vielä pestä hänen kalsaripyykkinsä sen eteen, ja samalla toiset saa luksuslaukkuja ja luksusturkiksia vaikkei tarvitse miestensä kakkakalsareihin edes koskea.

[/quote]

En huolisi ikinä turkkia. Itseasiassa entinen poikaystäväni osti minulle aikanaan kalliin takin, missä oli turkis kaulus. Käskin häntä palauttamaan lahjan kauppaan. Jos hän ei olisi sitä tehnyt, niin olisin myynyt takin ja antanut rahat eläinten hyväksi. Nykyinen mieheni onneksi tuntee minut niin hyvin, että tietää mitä minulle ei kannata ostaa ja mitä kannattaa. 

Sinun on selvästi hyvin vaikea uskoa, että ei ole mitään rahaa maailmassa millä pukeutuisin turkkiin. Vaikka minulle annettaisiin miljoona euuroa rahaa, niin en laittaisi eläimen turkkia päälleni. Sitä suuremmalla syyllä en myöskään tuhaisi rahojani siihen, vaikka minulla se raha olisikin. Ja mistä teidät vaikka olisi!

Meitä on täällä maapalolla kaikenlaisia ihmisiä. Sinä laitat rahasi siihen, että viattomat eläimet kärsii ja sinä näytät entistä rumemmalta. Minä laitan rahani hyväntekeväisyyteen ja muihin sellaisiin asioihin jotka merkkaavat minulle. On pahoja ja on hyviä. Kummallekohan puolelle sinä kuulut? ;)

Vierailija
55/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:56"]

Eikös turkikset ole jo ihan out. En tiedä ketään muodikasta ihmistä joka pukeutuisi turkikseen. Ap laahaa jäljessä. 

[/quote]

missä takahikiän tynnyrissä elät? turkikset ovat nyt hotimpeja kuin koskaan ja kaikki suuren luokan julkkikset käyttää niitä

http://3.bp.blogspot.com/_Ac2hYYKUt3M/TNFoMSF_PFI/AAAAAAAAAW0/FDQu1ZaLkuo/s400/fur_celebrity_fashion+02-38-12.jpg

[/quote]

Ehkä minua ei kiinnosta jotkut idiootti julkkikset!

[/quote]

Silti väität etteivät turkikset ole in vaikka kaikki kauniit ja rikkaat käyttää niitä! :DDDDD

[/quote]

kaikki??? Murto-osa. Onneksi on fiksujakin. 

Vierailija
56/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei APn perheen rahat ole teiltä pois! AP saa miehensä kanssa ostaa sillä rahalla vaikka isägorillasta tehdyn kynnysmaton tai pandakarhun poikasista tehdyn torkkupeitteen!

Vierailija
57/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Yhtä ihanaa saada syyte vandalismista, toisen omaisuuteen kajoamisesta ja toisen häpäisemisestä? Mitä lapsesi sanovat sitten kun äiti on vankilassa? Opetatko myös lapsillesi että toisten päälle saa sylkeä jos heillä on jotain sellaista hienoa lelua tai vaatetta mitä sinun lapsillasi ei ole?

[/quote]

Mutta aivastan kato ihan vahingossa juuri sinun kohdallasi. Varo vaan kun kuljet sen takkisi kanssa kadulla, koskaan ei tiedä mistä suunnasta aivastus lentää!

Vierailija
58/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä turkisten vastustajat eivät myöskään syö lihaa, eivät käytä nahkakenkiä ja -hansikkaita, ei nahkalaukkuja, eivät syö muita tuotteita joissa eläinperäisiä raaka-aineita kuten karkit.

Vierailija
59/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:27"]

Ei APn perheen rahat ole teiltä pois! AP saa miehensä kanssa ostaa sillä rahalla vaikka isägorillasta tehdyn kynnysmaton tai pandakarhun poikasista tehdyn torkkupeitteen!

[/quote]

Tolla periaatteella, saako joku pedari ostaa ap:n lapset? Jos kerran rahalla saa mitä haluaa, välittämättä siitä miten toinen siinä kärsii. Hieno maailma tuolla periaatteella. 

Vierailija
60/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:28"]

Toivottavasti nämä turkisten vastustajat eivät myöskään syö lihaa, eivät käytä nahkakenkiä ja -hansikkaita, ei nahkalaukkuja, eivät syö muita tuotteita joissa eläinperäisiä raaka-aineita kuten karkit.

[/quote]

En syö lihaa, mutta ostan kyllä lihaa perheelleni. Tosin pidän huolta siitä, että se on riistaa. On aivan eri asia käyttää eläintä hyödyksi jos eläin on saanut elää normaalin elämän. Mutta kasvattaa eläimiä kauheissa oloissa vain tehdäkseen niistä kauniin turkin. Se on oikeasti ihan sairasta ja olen järkyttynyt, että joku nykyaikana vielä käyttää sellaisia.