Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tämän miehen ajatuksenjuoksusta?

Vierailija
05.03.2024 |

Mies ja nainen tapaavat

Mies ja nainen ystävystyvät. 

Mies ja nainen viettävät paljon aikaa yhdessä ja heillä on myös paljon lähisyyttä

Nainen haluaisi seurustella

Mies haluaa jatkaa ystävinä

Mies ja nainen jatkavat ystävinä. 

Miestä vaivaa se että nainen ei halua puhua siitä miltä hänestä tuntui miehen torjunta.

Mies pitää naista epäkypsänä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miestä edes kiinnostaisi kuulla, miltä torjunta tuntuu, jos itse on se torjuja? Itse ainakin miehenä välttelisin puheenaihetta, mikä ei tietenkään ole välttämättä se oikea tapa toimia.

Tässä tapauksessa mies siis tarjoaa laastaria itse aiheuttamaansa haavaan, joten mahtoiko torjunta kaduttaa?

Vierailija
2/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on fiktio koska mies olisi vetänyt koipeen naista ja lähtenyt menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin miestä ahdistavana. 

Vierailija
4/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänestä tuntuu että se ettei he ole puhunu asiaa puhki, vaikuttaa heidän väliseen ystävyyteen. Tämä kai näkyy eniten siinä että kun mies ottaa asian esill niin nainen sanoo ettei halua puhua. Mies ajattelee että ellei nainen selvitä asioita hänen kanssaan niin nainen ei voisi edetä elämässään. 

Vierailija
5/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hänestä tuntuu että se ettei he ole puhunu asiaa puhki, vaikuttaa heidän väliseen ystävyyteen. Tämä kai näkyy eniten siinä että kun mies ottaa asian esill niin nainen sanoo ettei halua puhua. Mies ajattelee että ellei nainen selvitä asioita hänen kanssaan niin nainen ei voisi edetä elämässään. 

Tämä oli siis vastaus oli ensimmäiselle kommentoijalle. 

Vierailija
6/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. 

Vierailija
7/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olkoon ajattelematta ja tenttaamatta. Mitä tuosta kyselemään.

Vierailija
8/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä miesten ja naisten välisiä "ystävyyksiä".

Vierailija
9/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei näe oikeana, erillisenä henkilönä, vaan pyrkii kontrolloimaan naista/tilannetta siten kuin itse sen tulkitsee ja miten kuvittelee naisen tuntevan.

Bloody mindgames.

Vierailija
10/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen tässä naista, jolle kelpaa mieheltä sääliystävyys. Ainut oikea tapa toimia tuollaisessa tilanteessa on laittaa välit poikki kokonaan.

Vierailija
11/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhuu asiasta varmaan ihan tavalliseen tapaan tyttökavereidensa kanssa, jos siltä tuntuu. Miksi miehen pitää tentata asiasta. 

Vierailija
12/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pikkudespootti, joka nauttii toiselle tuottamastaan kivusta. Naisen kannattaisi tulla järkiinsä ja kävellä pois.

Jos itse naisena olisin tuo mies, tuntisin empatiaa toista kohtaan, enkä todellakaan vaatisi mitään keskusteluja, vaan arvostaisin toista ihmistä tasavertaisena olentona. 

Vierailija
13/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Näytän tämän keskustelun tuolla miehelle. Olen koittanut rautalangasta vääntää että nainen ei ole hänelle mitään velkaa ja että nainen ei ole epäkypsä kun ei halua puhua miehen kanssa. Nainen on käsitellyt asian omalla tavallaan ja jatkanut jo eteenpäin. 

Vierailija
14/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi ja puhuu jonkun muun kanssa. Hän päättää ITSE kenen kanssa keskustelee aiheesta. 

Mies on epäkypsä.

Vierailija
15/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miestä edes kiinnostaisi kuulla, miltä torjunta tuntuu, jos itse on se torjuja? Itse ainakin miehenä välttelisin puheenaihetta, mikä ei tietenkään ole välttämättä se oikea tapa toimia.

Tässä tapauksessa mies siis tarjoaa laastaria itse aiheuttamaansa haavaan, joten mahtoiko torjunta kaduttaa?

Vai arveliko ja toivoiko mies naisen alkavan epätoivoiseksi tultuaan torjutuksi? Pääsevänsä nauttimaan ja kehuskelemaan kavereillekin, kuinka tämä nainen haluaa väkisin suhteeseen eikä usko vaikka tälle sanoo ettei kiinnosta? 

Vierailija
16/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pikkudespootti, joka nauttii toiselle tuottamastaan kivusta. Naisen kannattaisi tulla järkiinsä ja kävellä pois.

Jos itse naisena olisin tuo mies, tuntisin empatiaa toista kohtaan, enkä todellakaan vaatisi mitään keskusteluja, vaan arvostaisin toista ihmistä tasavertaisena olentona. 

Sekin voi olla että kokee syyllisyyttä torjuttuaan naisen ja haluaisi siksi että asia puhutaan auki. Pidän tätä kylläkin epätodennäköisempänä vaihtoehtona, koska ihmiset yleensä ovat kusipäitä.

Vierailija
17/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, unohda koko ukkelsson. Ansaitse parempaa.

Vierailija
18/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai arveliko ja toivoiko mies naisen alkavan epätoivoiseksi tultuaan torjutuksi? Pääsevänsä nauttimaan ja kehuskelemaan kavereillekin, kuinka tämä nainen haluaa väkisin suhteeseen eikä usko vaikka tälle sanoo ettei kiinnosta? 

Siinä tapauksessa mies on sadisti.

Vierailija
19/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielestäni siltä, että mies haluaa hekumoida aiheuttamallaan mielipahalla tai vähintään saada jonkinlaisen reaktion aikaan naisessa. Ehkä pahastui, kun nainen ei alkanutkaan anella? 

Vierailija
20/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen ajan sisään toinen aloitus, jossa kerrotaan tilanteesta, että "ystävä" on sitä mieltä, että pitää kovasti keskustella hänen valitsemastaan aiheesta x ja toisessa on muka jokin vika, kun ei halua juuri siitä keskustella. Tällaiset vänkkääjät ovat rajattomia ihmisiä, joilta puuttuu hienotunteisuus ja empatiakyky. Voiko ap:n kuvaamaa tilannetta edes oikeasti olla? Vain sadisti jää tiukkaamaan, että miltä susta nyt tuntuu, kun annoin rukkaset? Tämmöinen suhde ei ole ystävyyttä. 

Jos tilanne on tosi, kehottaisin naista jatkamaan matkaansa ja unohtamaan tyypin ja olemaan kiitollinen, ettei päätynyt hänen kanssaan suhteeseen.