Turkista ostamassa, kettu vai minkki vai joku muu?
Turkistenvastustajat älköön vaivautuko tähän ketjuun, eli mikäli olette lukutaitoisia ihmisiä, niin menette pois tästä ketjusta NYT ettei tarvitse pahoittaa mieltä tai tulla kateellisiksi. Kiitos.
Asiaan: Mies aikoi ostaa minulle turkiksen, saan valita millaisen haluan, mutta kysyisin teiltä kokemuksia laaduista, että mikä kannattaisi ottaa.
Kettu näyttäisi trendikkäältä, kuten Kim Kardashianilla, Jennifer Lopezilla ja Rachel Zoella on nähty jakuissa ja liiveissä, mutta onko liian muhkeita ja näyttävät liian aidoilta tuolla katukuvassa niin että kaikki pällistelee kieroon että katsokaa kun tuolla on *hui kamalaa* aito turkis?
Entä minkki, olisiko hillitympi? Minulle tulee vähän vanhahtava mielikuva minkistä, vai onko niitä sen näköisiä ja mallisia jotka olisivat vähemmän ikärouvamaisia? Vai onko ne kaikki aina sellaista tasaisen kiiltävää turkista?
Lähteekö noista karvoja?
Muita turkisehdotuksia?
Kommentit (425)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:56"]
Eikös turkikset ole jo ihan out. En tiedä ketään muodikasta ihmistä joka pukeutuisi turkikseen. Ap laahaa jäljessä.
[/quote]
missä takahikiän tynnyrissä elät? turkikset ovat nyt hotimpeja kuin koskaan ja kaikki suuren luokan julkkikset käyttää niitä
[/quote]
Ehkä minua ei kiinnosta jotkut idiootti julkkikset!
Miten joku voi käyttää jotain niin junttia kuin turkista. Ok, jos on köyhä jossain perähikiällä ja joutuu ampumaan kapisia supikoiria ommellakseen lämpimät talvivaatteet niin ymmärrän.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:56"]
Eikös turkikset ole jo ihan out. En tiedä ketään muodikasta ihmistä joka pukeutuisi turkikseen. Ap laahaa jäljessä.
[/quote]
missä takahikiän tynnyrissä elät? turkikset ovat nyt hotimpeja kuin koskaan ja kaikki suuren luokan julkkikset käyttää niitä
[/quote]
Uskottele sitä nyt sitten itsellesi. Jokatapauksessa KAIKKI jotka mitään muodista tietää pitävät sinua mauttomana kun kuljet turkkisi kanssa kadulla :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:44"]
Minä en ole turkistenvastustaja, vaan turkista ostavien vastustaja. Tykkään ihan julkisesti haukkua turkista kantavia ihmisiä, vaikka olisivatkin jotain iäkkäitä mummoja. Tykkään siitä kun negatiivinen huomio kääntyy turkkiin pukeutuneeseen esim. kahvilassa.
[/quote]
Köyhät pois tästä ketjusta!!!!!!
[/quote]
Järjeltään köyhätkö? Eihän koko ketjua sitten olisi, jos ap ei täällä olisi.
Mä ottasin karhun tai biisoni turkin. Olis ainakin lämpimät eikä heti tulis kellään samanlaista vastaan :D
AP olet naurettava ja säälittävä. Me kaikki normaalit ihmiset halveksimme sinua.
Mulla on hyvä idea. Jotain todella uniikkia. Ihmisen karvaa. Koko ajan ihmiset sheivaa itseensä ja karvaa jää paljon yli. Teetä ap turkis naisten häpykarvoista. Se sopisi sinulle paljon paremmin!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:05"]
Mulla on hyvä idea. Jotain todella uniikkia. Ihmisen karvaa. Koko ajan ihmiset sheivaa itseensä ja karvaa jää paljon yli. Teetä ap turkis naisten häpykarvoista. Se sopisi sinulle paljon paremmin!
[/quote]
LOL
Ole mitä mieltä haluat mutta aiotko todella talsia tuolla pluslämpötiloissa jonkun eläimen nahat niskassasi? Ja olet olevinasi niin tyylikäs?
Kaikki turkikset ovat naurettavan näköisiä eivätkä sovi enää Suomen ilmastoon. Puhumattakaan siitä kuinka epäeettistä turkiseläinten kasvatus on.
Osoita rikkautesi muilla tavoilla ja ajattele muitakin kuin itseäsi.
Mä haluaisin tällasen törkeen kalliin Fendin kettuliivin mikä Kardashianin Kimillä on!
http://www.babyandabirkin.com/wp-content/uploads/2013/11/Kim-Kardashian-fox-fur-vest.jpg
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:03"]
AP olet naurettava ja säälittävä. Me kaikki normaalit ihmiset halveksimme sinua.
[/quote]
Mä säälin tuollaisia lukutaidottomia, ja eläinsuojelua tekosyynä omalle kateudelle ja katkeruudelle käyttäviä ihmisiä!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:05"]
[/quote]
Eikun niistä teetetään sitten tekoripsiä :D
En ymmärrä miksi joku ostaisi ketun tai minkin Turkista. Esiintyykö niitä siellä edes normaalisti?
Kitisijät ja vinkujat löysivät sitten tämänkin ketjun, ja rupesivat "eläinaktivisteiksi" HETI kun joku kertoo saavansa mieheltä lahjaksi tuhansien eurojen arvoista ihanaa!
HANKKIKAA JOKU HARRASTUS, kateelliset kantturat!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:12"]
Kitisijät ja vinkujat löysivät sitten tämänkin ketjun, ja rupesivat "eläinaktivisteiksi" HETI kun joku kertoo saavansa mieheltä lahjaksi tuhansien eurojen arvoista ihanaa!
HANKKIKAA JOKU HARRASTUS, kateelliset kantturat!
[/quote]
Vammaisia ei pitäisi pilkata mutta on se kyllä joskus vaikeaa...
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:49"]Kivan mallisia molemmat, mutta minulle ei käy tuo hopeanharmaa koska olen blondi ja se sävy saa neutraalin vaaleat hiukseni näyttämään jotenkin kellastuneilta. Toisaalta viileä beige on myös hankala sävy koska hiukset sekoittuvat siihen siihen sävyyn liikaa.
[/quote]
Tässä värikarttaa minkeistä, löytyisikö mieleistä?
New Yorkissa oli ihana chinchillajakku jonkun tavaratalon osastolla, en muista mikä tavaratalo, mutta se turkki maksoi 17 000 dollaria.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:03"]
[/quote]
Kateellinen ja katkera siitä, että joku pukeutuu turkkiin? No niinpä. Kateellinen voisin olla siitä että joku ihminen pystyy auttamaan toisia enemmän kuin itse pystyn vain siksi, että hänellä on enemmän rahaa. Vain idiootii kulkee tolpan väliä turhaan kuolleen eläimen karvat niskassaan.
Mä säälin tuollaisia lukutaidottomia, ja eläinsuojelua tekosyynä omalle kateudelle ja katkeruudelle käyttäviä ihmisiä!
[/quote]
Yök mikä mies AP:llä. Kertoo kyllä miehen älykkyydestä(tai sen puutteesta) jos haluaa ostaa turkiksen lahjaksi naiselleen. Veikkaan,että pillun vaatii kuitenkin olemaan posliini? Mitä jos nyt ensin keskittyisit ap omaan karvaasi ja sen takaisin kasvattamiseen ja sitten vasta muiden karvoihin.