Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****TOUKOKUUN TUHISIJAT tiistaihin****

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina superhyvä mieli kun vierailee täällä.

Toymama: mä en ole edes ajatellut mitään testausta, jotenkin koko raskautuminen tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta, mutta jos menkat sattuisivat myöhästymään niin kaipa mä sitten testin tekisin. Olen vaan niiiin varma, että kesäkuisiin mennään, kyllä sitä vaan oman kropan niin hyvin tuntee, että oikeesti, ihmeiden aika ei olisi ohi jos mä tässä kierrossa tulisin raskaaksi, mutta teille muille toivon pikaisia testauksia ja ihanai uusia plussauutisia, ne piristävät niin ihanasti päivää, saavat oman vatsankin kihelmöimään.

Koralli: se ovisplussa siis tuli =) Vau! Onnea siitä, ja toivotaan, että se muuttuu pian oikeaksi plussaksi, nyt vaan mies mukaan kuumeiluun ja peitot pöllyämään, pian sitten aletaan jännäämään sunkin tilannetta =)

Jotain muutakin piti kirjoittaa, mutta unohtui jo... ei varmasti mitään niin tärkeää.

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon, ja plussasäteitä niin sinne kesäkuisiin kuin toukokuisillekin vielä roimasti!

Vierailija
22/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut taas tosi vahvat menkkatuntemukset, ja väsyttää aika reippaasti. Eilen illalla tosiaankin rintoja alkoi hieman kihelmöimään ja tänään kihelmöintiä on tuntunut aina silloin tällöin, makeanhimo on myös taas yllättänyt, vatsa on tosi turvoksissa ja alapäässä on muutamaan otteeseen tuntunut vihlaisuja. Toivottavasti se ei ole vaan oma mielikuvitus, joka saa kaikki nämä tuntemukset aikaiseksi. Lupasin kyllä itselläni, että testailen seuraavan kerran vasta viikonloppuna, mutta luulenpa, että huomenna on ihan pakko kokeilla kuinka käy. Toivotaan siis parasta ja pelätään pahinta!

bambiino kp 38/??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuisista jo pikkuhiljaa. Käyn kyllä kuulumisenne lueskelemassa, mutta eipä meille kyllä toukokuista tule, se nyt on vissi.

Vaikkei kyllä sitä tätiäkään ole tullut, mutta samapa tuo.

Näillä mennään, niinkuin paikallinen jääkiekkojoukkue käytti sloganinaan tuossa parisen vuotta sitten.. =/

Eli tätiä odotellessa.. Saas kattoo kuinka kauan odotellaan.

Jushka, kp37 ja jatkuuuuuuu..........

Vierailija
24/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushkakos siirtyy eteenpäin, voi höh, kunpa selviäs sullaki nyt tuo kierron vaihe, että missä meet.

Täällä pöllyteltiin peittoja kynttilänvalossa. Nyt annamme olla ja jäämme odottelemaan työn tuloksia :) Mulla on kyllä aavistus, että ovis olis huomenna vasta, mutta kyllä kait tämän iltainen touhu silloiin pitäs riittää. No lämpöjä mittailen mielenkiinnolla nyt muutamana päivänä, katsotaan miltä näyttää, koska lähtee nousemaan.

Limoja on riittänyt tällekin päivälle, mut ei ne ihan vieläkään oo mun mielestä sellaista oikein oikein hedelmällistä ovislimaa, tai sitten simpat sekoittaa tulkintaa. Jospa se paras limapäivä on sit huomenna, saas nähdä. Mietin, että pitäskö vielä huomennakin tehdä ovistesti että näkis jatkuuko se lh-huippu. Se ku on yleensä mulla kestäny pari päivää...hmm...voiskohan siinä tapaukses ovis tapahtua vasta ylihuomenna, sinnitteleekö simpat pari päivää?

Kello tikuttaa jo aika paljon ja univelkaa on, joten josko painuis pehkuihin.

Jaksuja kaikille ja tärppejä tietty!

Koralli73