Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****TOUKOKUUN TUHISIJAT tiistaihin****

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutille pahoittelut tädin nujertamisesta, se kurjimus sitten saapui teillekin... mikä ihme sitä vaivaa, että kiusallaan kolkuttelee vuorotellen jokaisen ovelle. Nyt sotakirveet esille ja annetaan sille kyytiä!

Mä olin niin varma, että tänään satelisi kasapäin plussia. Toivottavasti niitä nyt kuitenkin vielä ilmaantuisi.

Täällä innolla jo odottelen tädin saapumista, jotta pääsisin virallisesti kesäkuisiin ja uusin toivein kohti uutta kiertoa. Mietin, että pitäisikö niitä ovistestejä taas tilata vai kokeilisiko vaan ilman, olisi edes hiukan jännättävää kun ei liikaa tietäisi =) Vika kierto siis lähtee ja sitten tarkistuksiin, jos ei tulosta kuulu... nyt vaan kaikki peliin!

Plussasäteitä kaikille!!!!

Duracel 26/30-34

Vierailija
2/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan huomannut pinoa tälle päivälle, joten aloitin uuden..

Tutti ja 72oinas -pahoittelut tädin tulosta *hali* Tsemppiä uuteen kiertoon!!!

Heko82 -tervetuloa kuumeilemaan ja piinailemaan!

Börri84 -mikä tilanne???

Koralli73 -kiva, että sait miehen kellistettyä! ;o) Toivottavasti johtaa toivottuun lopputulokseen!

Jushka -jaksamista epävarman tilanteen kanssa..Varmaan kurjaa, kun ei tilanne selviä suuntaan eikä toiseen..

Duracel -ihanaa, kun jaksat olla niin positiivinen!! Sun aurinkoisuus on oikeasti kadehdittavaa! :o)

Bambiino -toivottavasti oireet on sitä itteensä!!Mullakin kihelmöi eilen rintoja..Jännätään, jännätään..

.kiia. -hyviä hermoja piinaviikoille!! Toivotaan, että tärppää! Itsekin toivon parasta, kun tikutin ovisplussan kp12.

Pippuri77 -me mennään aikalailla samoissa kierron suhteen..Jännäillään yhdessä ensi viikolla! :o)

ON: menossa kp20/28. Viime kuun pettymyksen jälkeen päätin, etten usko " oireita" niin helposti..Eilen ja tänään on rintoja kihelmöinyt jännästi ja vatsassa erinäisiä tuntemuksia (nehän voi johtua mistä vaan!!). Valkovuoto on runsasta! No, viikon verran pitää vielä odotella ennenkuin pääsee edes harkitsemaan, tarvitseeko testata..Toisaalta toiveet onnistumisesta korkealla, mutta en halua pettyä isosti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT babyunelmalle! Ihana uutinen. Pidä pikkuinen kyydissä loppuun saakka!

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja negan testanneille! Nyt ei pysty muistaan kaikkien nikkejä. Voimiahaleja uuteen kiertoon ja kesäkuun nyytti kainaloon sitten ensi vuonna! Ja negan testanneillahan on toivoa niin kauan kun täti pysyy loitolla. Vaikka uskonkin että on Todella piinaavaa kun testi negaa ja menkkoja ei näy eikä kuulu!

Ja niinhän se on tilanne täälläkin että kp 28/28 ja testit negaa! (erittäin herkällä testasin tänä aamuna ja puhtaan valkoista näytti) Joten alkaa vahvasti vaikuttaa siltä että minäkin liityn kohtapuoliin kesäkuisiin.

Ei kuitenkaan ole mitään menkkaoireitakaan, vaikkakaan ei niitä mulla aina välttämättä tulekaan kun vasta vuodon aikana. Mutta ei ole kyllä paljon muitakaan selviä oireita; Alamahaviiltelyt hävinneet oikeastaan kokonaan, valkovuoto pysynyt melko runsaana, tällä hetkellä melko limaista ja joinain päivinä hitusen kellertävääkin on, rinnat ei niinkään arat mutta niiden sisäpuolella ikäänkuin " kutittelee" hassusti... vähän samalla lailla kun silloin kun imetin ja maito alkoi " hiipiä" tai nousta rintoihin. Maha on edelleen pömppö, mutta se nyt on aina välillä muutenkin, riippuu mitä on syönyt.

Mutta saa nyt nähdä miten käy. En kylläkään enää oikein usko raskauden mahdollisuuteen, joten en aio nyt muutamaan päivään testata (ehkä...) vaikkei tätiä näkyisikään. En kyllä muista itselläni olleen pahemmin koskaan ylipitkiä kiertoja joten eiköhän se täti kohta kurvaa paikalle. Ja toivon ettei alkaisikaan mitkään ylipitkät, ei mitään mukavaa... )=

emilia kp 28/28?

Vierailija
4/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut Babyunelmalle! Ihanaa nähdä näitä plussauutisia. Olen siirtynyt jo tuonne Kesäkuisiin, eikä siellä ole vielä päästy näihin varsinaisiin plussiin asti.

Koralli! Varsinaisesti tulin kurkkimaan missä sinä menet kierron suhteen. Oltiin nimittäin täällä jo kerran ihan samoilla päivillä ja sitten siirryin kesäkuisiin. Nyt kuitenkin onkin tulossa nähtävästi tosi lyhyt (mulle lyhyt) kierto, koska ovisplussa tuli tänään. Tai eilen en vielä edes testannut, kun en vielä odottanut sitä plussaa. Ja siis tulin katsomaan mennäänkö taas ihan samoissa päivissä. Nähtävästi mennään eilisen pinon perusteella. La:kin olisi nyt sitten toukokuun vika päivä.

Paljon plussia tänne toivotellen...

Laru kp 13/tämä kierto ilmeisesti 27pvä

Vierailija
5/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä painitaan kuviteltujen oireitten kanssa, kuten viimekierrossakin tähän aikaan...huoh.

Piipikkä: Meillä kummallakin on näemmä 8 päivää oviksesta, jos oikein laskin. Eli mulla ainaki parhaan ymmärrykseni mukaan oli ovis viime viikon maanantaina. Alavatsaa jomotti eilen, ja rinnoissa on semmosta kihelmöintiä kuin perhoset lentelis. Viluttaa myös vähän, mutta meillä on kyllä aika kylmä täällä työpaikalla, kun toimisto sijaitsee maanpinnan alapuolella¿meinaatko sie malttaa odotella vielä viikon ennen testiä??

Palaga 23/29

Vierailija
6/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö koukussa Vauvakuume-palstaan..?? ;o)

Palaga, testasin ovisplussan viime maanantaina ja oletan, että ovis oli tiistaina..Minullakin eilen vatsa kipuili ja rinnoissa tosiaan kihelmöi. Tänään mulla on ihmeellisesti vihlonut hampaita koko ajan! (Juu, oireita kehittyy koko ajan! Kohta varmaan varvasta särkee niin, että sen täytyy johtua raskaudesta! ;o) ) Vakaa aikomus on odottaa ainakin ensi keskiviikkoon ennen testin tekemistä, mutta...Veikkaan, että testin vetovoima käy sietämättömäksi viimeistään tiistaina.. :o)

Vierailija
7/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se täti tänne meillekkin vaan ihan kunnolla löysi tiensä.

eli kesäkuisiin tuli lähtö.

vähän tässä miettimään kuitenkin jäin kun

kohdunnipukkaa olen nyt hieman seuraillut ja silloin kp28 kun normaalisti menkat aina on alkanut niin se oli kova ja ylhäällä.

Ja sen jälkeen oli muutaman päivän hieman pehmeä ja laskeutunut. ja nyt taas kun kokeilin niin oli ihan kova ja vielä todella ylhäällä Nyt siis kp5/28-32 eli onko kukaan sitä itseltään tunnustellut tai tietoinen minkälainen se normaalisti pitäisi olla jos ei ole raskaana?

Itselläni on ollut jo kaksi kertaa raskaana ollessani kuukautiset kerran tai kaksi. Ja mietin että josko taas näin..

Noh, tilasin niitä aconin 10 että testaan nyt vielä uudelleen loppuviikosta.

Ja onnittelut täältäkin babyunelmalle ja muillekkin plussanneille,

Toivottavasti me muut sitten tullaan ensi kuussa perässä..

Vierailija
8/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja negahan se oli. vuoto jatkuu niukkana.. mutta ilmeisesti joku häiriö nyt meneillään. eli en ole raskaana ... no yritin tässä itseäni lohdutella että onhan tässä aikaa vielä yrittää.. kun halua npienen ikäeron lapsille ja esikoinen on vasta kuitenkin 9kk niin kerkiihän tässä..

Oikeinpaljon +++ säteitä ja tarrasukkia teille muille

t:börri kp2/29-32

Vierailija
9/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myos negaa; kp 35 , joten jattaydyn nyt kokonaan pois toukokuisista ja siirryn kuulla eteenpain!

Voikaa hyvin ja paljon loppukuun plussia!

Vierailija
10/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans ovis ma/ti (pupuilut ma). Joten ihan samassa mennään! Mun on _pakko_ odottaa testin kanssa ainakin ens maanantaihin, ettei tule turhia negoja. Esikoisen kanssa tuli haalea plussa vasta kun kierto oli kunnolla " täysi" , sitä ennen negaa. Nyt kp 25/31.

Lupaavaa tuo tiedän oireilu! Viimeeksi oireilin kanssa 3. viikolla niin että kerroin jo innoissani raskaudesta muutamalle lähimmälle kaverille, vaikka en ollut tehnyt plussatestiäkään. Olin vain niin varma asiasta. No, nyt en ole kyllä yhtään niin varma. Mitään tuntemuksia ei ole. Sunnuntain selkäkipu meni ja nyt on korkeintaan väsymystä ja välillä lievää kuvo-oloa, joka nyt voi olla muutenkin.

Toivotaan että viikko menisi nopeasti!

Vierailija
11/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, jos mieki sitten malttaisin mieleni ainaki maanantaihin asti. Pitää kattoa miten nämä " oireet" kehittyy...viime yönä näin semmosta unta että ostin hirveän määrän banaaneja, vaikka en yleensä koskaan osta banaaneja...selviä oireita juu...kohta saa alkaa soittelemaan jo äitiysneuvolaan ilman mitään testejäkään...

Hulluksi tässä tulee.

Palaga

Vierailija
12/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homma, en minäkään koske sitten testeihin ennen maanantaita... *vannoo kautta kiven ja kannon*

Palaga

Vierailija
13/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan kaikille munkin puolesta.heräsimpäs vaan kouluun ja vaan tunnin myöhässä:D ei tästä aamu-unisuudesta taida tulla yhtään mitään,aina myöhässä:/

Muutamat onki tainnu siirtyä jo kesäkuun puolelle,täältä tullaan ehkä perässä..onhan tässä tietty toivo yllä vielä.

Olin eilen vähän ihmeissäni kun on olen noita lämpöjä mittaillut,ja noin 35 astetta on mittari näyttäny,eilen kuitenki 36.7!!onkohan tuo nyt joku merkki oviksesta.kp. on kuitenki jo 20!???outoa..

no mutta päivänjatkoja kaikille..mää lähren syömään:)

Vierailija
14/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei meinaa kone eikä netti eikä varsinkaan nämä sivut toimia, joten olen ollut aivan kuin kissa pistoksissa pari päivää! Oli pakko vartavasten tulla täällä koululla käymään (pyöräillä vesisateessa!!), jotta pääsi koneelle. Että on teillä sellainen voima!

Onnea BABYUNELMALLE!! Täti oli kyllä löytänyt turhan moneen paikkaan tässä alkuviikosta. Voimia teille!

ON: kp26/?? menossa. Huomenna 14pv oletetun oviksen jälkeen. Su-iltana jysähti vuosisadan turvotus, joka onkin tänään melkein hävinnyt:0 Mitähän tuo tarkoittaa? Sellainen jomotus, ketutus ja päänsärky oli eilen, että olin melkein varma, että tänä aamuna täti saapuisi. Mutta nyt ei mitään! Aamulla oksetti, mutta se helpotti aamupalan jälkeen.

Tosi tympeä aamupäivä. Mies oli lähtenyt ennen kukonlaulua töihin, ja lapset sattuivat olemaan tosi pahalla tuulella aamulla. Itselläkään pinna ei ollut mikään pisin... Sitten tietty alkoi sataa, kun pukkasin kirkuvia lapsia rattaissa hoitopaikkaan. Jesjesjes. Ajattelin sitten, että otan oikein nautinnollisen aamuhetken Kalevan kanssa ja käyn pitkässä kuumassa suihkussa ennen kuin alan hommiin. No, kahvi oli niin kamalaa, että meni viemäriin ja meillä ei tullut kuin KYLMÄÄ VETTÄ!! Arrgh! Pakko oli käydä. Hytisen vieläkin. Tietokone simahti kai lopullisesti, sen kanssa tapellessa meni pari tuntia. Nyt olo ihan jees, kun pääsin tänne:) Kohta syömään ja sitten luennoille. Kyllä se elämä tästä voittaa... varsinkin jos saisi pian tehdä plussatestin!

Mutta joo, elämäntäyteistä päivää, mammat!

OM kp26/?? (oletettu ovis kp13)

Vierailija
15/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mammaksin erittäin herkkiä (10) testejä. Jospa kokeilen huomenaamulla? Näen kyllä silmissäni jo negan. Aikaisemmilla kerroillakin saanut haamuja vasta aika myöhään. Mutta jos... niin pääsispä tästä vaiheesta, kun mahaa kramppaa jo pelkästä jännityksestä. Ja ei " uskalla" toivoa liikoja.

Vierailija
16/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pakko vähän väliä pistäytyä kurkkimaan, on niin jänniä hetkiä monella. Onnellinen mamma, testaa nyt ihmeessä =) Ja heti kertomaan meille, jooko???

Ja oli paljon muitakin jännääjiä, voi juku sentään =)

Pahoittelut myös tädin nujertamille, mutta uusi kierto tuo sen toivotun tuloksen, se on päätetty jo ja se pitää =) Katse siis kohti kesäkuisia!

Täällä ei mitään uutta, kp 25/30-34, eli jonkin aikaa on vielä maltettava odottaa.. enpä ole koskaan tainnut tädin tuloa odottaa niinkuin nyt =)

Nyt lähden viemään esikoista kouluun, mutta palaillaan!

Vierailija
17/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitkän väännön jälkeen ensimmäiset menkat sitten toukokuun. Ihmeelliset oireet johtukin varmaan sitte pillereitten lopetuksesta. Toisaalta oon ihan tyytyväinen, että alkoi. Jotain vissiin kuitenkin tapahtuu. Eka kiertohan tuo vasta oli, joten hyvillä mielin alotan tämän ja siirryn kesäkuisten puolelle.

Vierailija
18/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laru, olipa kiva kuulla sinustakin! :) Ja tiedätkö mennään taas ihan samoissa, mä nimittäin testasin kans ovisplussan tänään! :) Kiva kiva saada seuraa, käy ihmeessä tässäkin ketjussa vielä juttelemassa kun ehdit!

Kaikille tiedoksi: kävi nimittäin niin, että personan tämän kierron tikuthan loppu eilen, vaivas niin tuo ovis, että avasin seuraavan kierron paketin tänään ja otin sieltä yhden tikun. (ens kierros sit 7 tikulla tai sit pidän tuon paketin just tämmösenä hätävarana). Monitoriinhan sitä tikkua ei voinu laittaa, kun tämä päivä ei ollut enää testipäivä, mutta nuo tikuthan pelaa samalla periaatteella ku muutkin ovistestit, eli selvän ovisplussan pysty lukemaan niistä viivoista, selkeääkin selkeämpi ovisplussa siis tuli tänään. Hienoa! Jos vaikka sais miehen innostumaan vielä tänäänkin... :)

Duracel: Sussa on positiivista virtaa! :) Kumpa tulis muutakin positiivista eli + elämääsi, toivon näin :)

Emilia77: Älä nyt luovuta vielä vaikka ei oireita olisikaan. Jos vaikka kuitenkin... +++ :)

Hassel: ikävä täti, kun tuli kylään :/ Plussaonnea seuraavaan kiertoon.

börri84: Ikävä, että tuli negaa. Joskus ne vuodot on mullaki selvästi niukempia ku muina kuukausina, en tiedä mistä johtus.

Plussaonnea seuraavaan kiertoon.

levinia: Ikävä, että jättäydyt seurastamme, toivottavasti pian selviäis sunkin kierron tilanne.

nelmi, piipikkä ja palaga: teilläkö oli kaikilla samana päivänä ovis. Teitä saakin sit kohta jännätä, meinaatteko tosiaan malttaa oottaa 2 viikkoa oviksesta eli ens maanantaihin, superhermot omaatte :) Plussaonnea.

.kiia: jopas sulla on lämpö noussu, oikeastiko sulla on 35 lämpö ollut tähän asti, mistä olet mitannut? Noin iso lämmönnousu kyl kuulostaa lupaavalta! Mulla on alkukierrossa lämpö 36,4,loppukierros yleensä n. 36,7-36,8 (suusta mitattuna). Esikoisesta en mitannu lämpöä, joten en tiedä kuinka raskaana olles lämpö nousi, nyt seurailen iteki lämpöjä mielenkiinnolla, vaiks en välttämättä ihan joka päivä mittaile. Nyt aattelin kyl mitata ainaki sen verran että saisin selville, tapahtuuko ovis varmasti.

OnnellinenMamma: Mars testaamaan huomenaamulla!!! Kuinka ootkin malttanu oottaa, teräshermo sinäkin. Minä olisin jo varmaan monesti testannu, hätähousu kun oon... :)

Heko82: menkoistakin on joskus tyytyväinen, ainakin tietää, että jotain tosiaan elimistös tapahtuu. Jospa ne kierrot nyt tästä tasaantuis ja kukaties tämä kierto olisikin jo se tärppikierto, toivon niin.

Muillekin ketjua lukeville tärppionnea toivotellen,

Koralli73 kp 15/23-32

Vierailija
19/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taas erittäin pihalla teidän kaikkien kuulumisista:( pari päivää taas mennyt etten oo päässy tänne lukemaan:(

BABYUNELMA ainakin oli testannut plussan,ONNEA kovasti!!ihanaa että plussiakin tule vaikka kuulostaa siltä et moni on saanut tädinki vierailulle..höh isot pahoittelut kaikille ja pakko vaan tsempata uuteen kiertoon!!peukkuja!!:)

täälä mennään samoilla kierron päivillä ku DURACEL ja ONNELLINENMAMMA ja eipä oikeestaan oo mitään erityistä oireilua paitsi nää mun omat johtopäätökset...mut ne viittaa tädin tuloon:( no kuitenki nyt odottelen ja hyvällä säkää täti ei ilmaannu heti vaan antaa mun testailla!mulla on joku ihme himo testata vaikka kuitenki saa pettyä.. koska muuten ONNELLINENMAMMA ja DURACEL mahdollisesti meinaatte testailla,jos sitä törkeää tätiä ei näy? mulla on niin kova testaushimo et ehkä lauantai aamuna testaan,jos täti ei ennemmin hyökkää.odottelen la-ma tätiä saapuvaks.tosin en tiedä kuinka herkkä testi tuo mun on...se on joku halpa aconin testi,mut sen näkee sitte.

nyt luen lisää kuulumisia...on tullu taas paljon tekstiä!aika aktiivista porukkaa vaan tuntuu olevan meissä toukokuisissa jännääjissä=)

paljon plussasäteitä kaikille=)

toymama kp26

Vierailija
20/24 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNELLINENMAMMA olitkin kirjotellut testailusta...testaa ihmees huomenaamuna:) sun oireet kuulostaa lupaavilta=) paljon peukkuja nyt pidän ja huomenna tuut kertomaan plussauutisia!!

kaikille mukavaa illanjatkoa ja viimeset pinnistelyt toukotoiveille!:)