Ketä ajattelet juuri nyt?
Kommentit (72)
Patrick Janea. Näin hänestä unta viime yönä. <3
Yhtä ihanaa vaaleaa käsillätekevää miestä johon mä rakastuin.
Avomiestä. Ikävä kun hän on töissä eri paikkakunnalla :(
Mieheni firman hottista 19v. harjoittelijaa. Poika taitaa flirttailun. Huokaus.
Ystävää, joka ei ole jättänyt päihteitä raskautensa vuoksi. Näin ristiriitaisia tunteita mulla ei ole ollut ikinä ketään kohtaan.
Yhtä lasta duunista, on niin kurja tilanne :( Tein extrakivaa omieni kanssa tänään kun on itsellä niin paha olo toisen poloisen puolesta.
Oku Luukkaista. Olen ihastunut häneen.
Samia Vantaalta. Koska hän on niin fiksu ja kiltti ja komea.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:53"]Yhtä lasta duunista, on niin kurja tilanne :( Tein extrakivaa omieni kanssa tänään kun on itsellä niin paha olo toisen poloisen puolesta.
[/quote]
Mitä on tapahtunut / millainen tilanne lapsella on?
Kuumaa työkaveriani. Muutaman vuoden nuorempi mies, johon tunnen niin suurta vetovoimaa, etten ole sellaista ennen kokenut. Ajattelen myös aviomiestäni.
Elämäni miestä, jonka päästin menemään. Antaisin mitä vaan että se antais mulle toisen mahdollisuuden. Me selvästi rakastetaan toisiamme vieläkin, mutta miehen pitää saada selvitettyä elämäntilanteensa ennen kuin meidän välillä voi olla mitään. Huomenna taas nähdään, tuun hulluksi kun en saa koskea sitä. Rakkaus ei oo hiipunut mihinkään 4 vuodessa.
Tavallaan exää, koska ajattelin hänen sexyjä pulleita reisiä.
Salini personal traineria. Ai jumankauta, mies on niin täydellinen etten ole ennen tavannut niin täydellistä. 201cm ja 117kg pelkkää lihasta, mutta silti samalla niin ihana babyface.
Erästä miestä Helsingistä. Miksi et enää koskaan kirjoittanut minulle? Kiire? Aika helvetin kova kiire näköjään. Ja mietin sitä, miksi mietin häntä joka päivä. Ehkä sen takia, että luvattiin olla aina ystäviä.
Kirjoita milloin tahansa.....
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:18"]
Erästä miestä Helsingistä. Miksi et enää koskaan kirjoittanut minulle? Kiire? Aika helvetin kova kiire näköjään. Ja mietin sitä, miksi mietin häntä joka päivä. Ehkä sen takia, että luvattiin olla aina ystäviä. Kirjoita milloin tahansa.....
[/quote]
Todellinen flash back, luulin itse kirjoittaneeni tämän tänne!! Ihan samat ajatukset. Juuri tänään kysyin häneltä miksei viestejä ole tullut pariin viikkoon
Miestäni. Riitaa ja mies ei kotona
Viime yön kaveri. koko päivä mennyt hekumoidessa