Ketä ajattelet juuri nyt?
Kommentit (72)
Vaimoa, koska hän on niin seksikäs ja ihana!
Työkaveriani, johon olen ihastunut ja jonka kanssa mulla on seksisuhde. Ikävä. Vaikka jo huomenna taas nähdään.
Mietin minkälainen ääni on sillä demariministerillä joka seurustelee death metallistin kanssa.
No tiedät kyllä - sua! Luuletko et saan nukuttua pariin yöhön... Oi miksi, miksi kaikki meni siten kuin meni?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:26"]No tiedät kyllä - sua! Luuletko et saan nukuttua pariin yöhön... Oi miksi, miksi kaikki meni siten kuin meni?
[/quote]
Miten kaikki meni?
Varattua ihastustani. Prkl kyllä mää vielä joskus tästä yli pääsen.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:26"]No tiedät kyllä - sua! Luuletko et saan nukuttua pariin yöhön... Oi miksi, miksi kaikki meni siten kuin meni?
[/quote]
Miten kaikki meni?
[/quote]
Kerron huomenna. Nyt on pakko yrittää nukkua. Palaan asiaan.
Lääkäriä, joka voi ehkä auttaa minua.
Nuorta miestä ja sen synttäreitä. Ei ole oma poika, mutta tavattoman rakas.
Mieheni ihastusta ja sitä onko se jo oikeasti ohi.
Lastani. Mietin miten ilta menee. Onko rauhallinen vai raivoaako taas 2-3 tuntia?! Yritän kerätä henkistä voimia tämän päivän ajan jotta jaksan taas illan.
tyttöystävää. koska minulla ei ole ketään muuta.
Mun Masteria ja sitä, että toivon niin kovasti sillä olevan aikaa mulle huomenna tai ylihuomenna. Mä jumitan nyt niin pahasti, että tarviin sitä hetkeä kun ei tartte ajatella, totella vaan ja keskittyä hengittämään kipua pois.
Ihanaa aviomiestäni, jonka kanssa vietimme mahtavan viikonlopun. Mmm...
Kaikkia niitä seksikumppaneita, jotka mulla on vuosien varrella ollut.
Sitä yhtä naista johon olen rakastunut. Tunteita ja merkkejä on ilmassa molemmin puolin, mutta saa nähdä tuleeko tästä mitään koskaan. Peukut pystyyn sen puolesta!
Omaa rakasta miestäni. Ajattelen että joko hän on päässyt perille, on tosi kurja ajokeli. Aina sitä miettii että pääsehän se ehjänä töihin ja takasin, vaikka mies on hyvä kuski.
Yhstä sexyä kaskymppistä opiskelijatyttöä joka oli meillä duunissa harjoittelijana. Koska oma vaimo hirveä riivinrautaja ja tankkeri, avioero vireillä.