Ketä ajattelet juuri nyt?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:05"]Elämäni miestä, jonka päästin menemään. Antaisin mitä vaan että se antais mulle toisen mahdollisuuden. Me selvästi rakastetaan toisiamme vieläkin, mutta miehen pitää saada selvitettyä elämäntilanteensa ennen kuin meidän välillä voi olla mitään. Huomenna taas nähdään, tuun hulluksi kun en saa koskea sitä. Rakkaus ei oo hiipunut mihinkään 4 vuodessa.
[/quote] Kyllä te jo yhdessä olisitte jos todellista rakkautta olisi. Miksi huijaat itseäsi ja tuhlaat elämääsi?
[/quote]
Sama tilanne. Edelleen kaipaan eksääni ja toivon, että hän tulisi takaisin. Emme ole olleet missään tekemisissä vuoteen, eli en tiedä mikä hänen tilanteensa on. Enkä kysykään, mies olisi kyllä tullut jos olisi ollut tullakseen.
Olet ihan päissäsi ja kusit sukallesi? Laita sukat pyykkikoriin ja mene nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:09"]
Kusinen se. Sukka. On.
[/quote]
15v nuorempaa miestä, kehen vähän ihastunut, mutta tyydyn vaan ajattelemaan, vaikka kiinnostusta näyttäisi olevan molemmin puolin. Tämä siksi, kun olen varattu ja niin paljon vanhempikin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:38"]Varattua ihastustani. Prkl kyllä mää vielä joskus tästä yli pääsen.
[/quote]
Sama! Yhtään ei helpota tilannetta et taas viikonloppuna nähtiin ja antaa ymmärtää et kiinnostus ei ole yksipuolista. Mä vaan odotan seuraavaa tilaisuutta..
b