Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä teet saadaksesi orgasmin?

Vierailija
12.01.2015 |

Jos et saa yhdynnässä helposti, niin mitä tarkemmin ottaen teet asian eteen? Vai teetkö mitään ja oletat, että miehessä vika?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen AV:n seksipalstalle. MENE SINÄKIN.

Vierailija
2/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun mies laukeaa alle minuutissa, niin kyllä: miehessä on vika.

Orgasmin saadakseni yritän liikkua ja ottaa hyvän asennon ja olla ajattelematta asiaa. Jos orgasmia oikein yrittää, sitä ei varmuudella saa... Mutta aika vaikea enää innostua edes yrittämään, kun vuosia tuo homma on lopahtanut alkumetreille. Miesten tätä on vaikea ymmärtää, mutta miettikää itse, miten vaikea olisi enää saada heppiä pystyyn jos vuosia homma olisi päättynyt täysin alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään ja vika ei ole miehessä, vaan synnytyksen repimässä toosassani, arpeumaa klitoriksessa tai siinä lähellä, ei tuntoa. En minä asialle mitään tee... Hieromasauvalla saan orgasmin, mutta ei se mulle niin tärkeä ole että tarvitsisi saada joka hemmetin kerta.

Vierailija
4/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristan reisiä yhteen. Saan heti. Ja joo, vähän vaikea yhdynnän aikana mutta toimii esim. kyljellään. Ei minun tarvitse joka kerta tulla mutta kyllä se kivaa on ja mies pitää siitä myös, yllättäen.

Vierailija
5/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x sunnyside up eggs ja graavattua lohta aamiaiseksi.

Joka ikinen kerta, kun mies hoitaa homman kotiin. Lupaus on lupaus.

No tää oli oikeasti vitsi, jonka tänään lounaalla miehelle ehdotin. Huomenna on TODELLAKIN tarjolla sunny side up eggs ja lohta. Ja tämä ei ole vitsi.

Suuseksiä, suuseksiä. Sillä saan aina. Niin tänäänkin.

Jos itse pitää homma hoitaa, niin kaalimato ja pupu.

Vierailija
6/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:38"]En tee mitään ja vika ei ole miehessä, vaan synnytyksen repimässä toosassani, arpeumaa klitoriksessa tai siinä lähellä, ei tuntoa. En minä asialle mitään tee... Hieromasauvalla saan orgasmin, mutta ei se mulle niin tärkeä ole että tarvitsisi saada joka hemmetin kerta.
[/quote]
Apua, pahin painajaiseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme