Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenoko????

12.08.2008 |

Eli mulla alkoi menkat viimeviikon maanantaina ja vieläkin tulee verta vähäsen.

Tein just raskaustestin (näytti heikon plussan)ihan vain sen takia ku ennen menkkoja epäilin olevani raskaana(samanlaisia oireita ku muissa raskauksissa,joissa olen "tiennyt"olevani raskaana ennen ku menkat ois edes pitäny alkaa).

Et onko nyt mahdollista että olin raskaana,ja nyt sit k.meno vuotoa.....voiko siis viel näyttää heikon plussan.

Auttakaa pliis.....kauhea olo tällähetkellä!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kaksoset ollu masussa,ja nyt toinen on pois....mut perjentaina teen testin ja sit katotaan uudemman kerran mikä on tilanne

Vierailija
2/7 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

minulla oli alkuraskauden aikana verenvuotoa: oli kirkasta punaista, oli ruskeaa, oli runsasta ja niukkaa. Olin todella epätietoinen, olinko saanut keskenmenon. Pääsin ultraan, jossa nähtiin pieni kaiku, vaikkakin se oli hyvin epämääräinen. Vatsassa oli myös toinen kaiku, hieman heikompi. Se näytti epäämääräiseltä ja lääkäri epäili sitä verenvuodoksi. Hän myös lisäsi, että se on voinut olla kaksonen, joka on tullut pois verenvuotona. Ok, olin huojentunut kuullessani, että edes toinen näyttäisi olevan kunnossa. Taas alkoi vuoto samalla tavalla seuraavalla viikolla. Taas pääsin ultraan. Löytyi kaiku, löytyi toinenkin! Toinen vain on vielä todella pieni ja epämääräinen, joten kaksosista ei vielä varmasti voida puhua. Huomenna menen kolmanteen ultraan (raskausviikkoja 10) ja olen toivon mukaan viisaampi. Vielä en silti uskalla toivoa, että meille tulisi kaksoset tai edes yksi, koska 7 vuotta olemme lasta yrittäneet. Yksi terve lapsi meillä jo on, senkin tekemiseen meni 4 vuotta! Ihmehän tämä on, jos tästä jotain tulee!

Kehoittaisin olemaan aktiivinen neuvolaan päin; he kyllä ohjaavat oikeaan hoitoon ja ultraan, jos tarpeellista. Voit vaikka vaatia ultraa, jos sitä ei sinulle tarjota. Minullekin itseasiassa sanottiin, ettei sille keskenmenolle sitten mitään voi lääkärikään tehdä. Minä kuitenkin halusin, että ultralla katsotaan, onko mennyt kesken vai ei.

Tsemppiä!

t. Heli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu oli tyhjä, eli Joko keskenmeno tai kohdun ulkopuolinen raskaus....perjantaina takas sairaalaan et nähdään onko raskaushormonit lähteny laskemaan.

Testi näytti edelleen sen fuckin plussan....

Vierailija
4/7 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu oli tyhjä, el iJoko keskenmeno tai kohdun ulkopuolinen raskaus....perjantaina takas sairaalaan et nähdään onko raskaushormonit lähteny laskemaan.

Testi näytti edelleen sen fuckin plussan....

Vierailija
5/7 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas rankka tilanne. Voimahaleja sinulle!

Vierailija
6/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tarvii viikon kuluttua tehä testi et näyttääkö viel plussaa.

Vierailija
7/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi voi näyttää vielä plussaa jonkin aikaa. Jos vielä viikon päästä plussaa, niin sitten aika lääkärille ja verikokeisiin. Ainahan on tietysti hiukan toivoa. Mun yks sukulainen esim. odotti kai kaksosia, joista toinen tuli pois, sillä kaikki luuli, että se sai keskenmenon (vuoto oli runsasta) ja that's it. Mutta yllätys yllätys, kohdussa olikin vielä elämää.