Tuukka Temosen Varekselle täystyrmäys. Miksi mies ei jo luovuta?
Tuukan kaikki leffat on huonoja, kyse ei ole mistään median ajojahdista, vaan ne on huonoja. En ymmärrä miksi mies jatkaa kun homma ei vaan toimi. Eikä ne kiinnosta yleisöäkään mitenkään hirveästi.
Kommentit (14)
En minä pahalla mutta kun tämä on fakta. Vares ei olisi paljoa vaatinut, mutta sekin sai ihan paskat arviot.
Teit meistä kauniin -elokuva tuli juuri TV:stä ja se oli minusta hyvä.
Se Cheek-elokuvakin oli lapsellinen, siis amatöörin tekele. Silti mies ei tunnusta tosiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Se Cheek-elokuvakin oli lapsellinen, siis amatöörin tekele. Silti mies ei tunnusta tosiasioita.
Sori, siis Apulanta elokuva. Kuka sen Veljeni vartijan ohjasi? Huono sekin.
No mikäs Tuukka Temosen -vihaaja täällä on. Ihan ok suomalaisia leffoja on, siinä missä kaikki muutkin.
Mistä luit tuon arvostelun? Minä luin aivan toisenlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luin että elokuva ok.
Ei niitä renttuja ja juoppoja jaksa katsella elokuvissa.
Hyvä saaga saa jatkoa. Kaupalliset yleisöön menevät elokuvat ovat viihdyttävää katsottavaa eikä mitään taidepläjäyksiä. Ansaittu jatko-osa on varmasti katsomisen arvoinen. Liian vetistelty leffa saa katsojat äänestämään jaloillaan ellei kyse ole jostain oscar voittajasta.
Lauri Törhönen oli aikoinaan samantyylinen. Pskoja leffoja, mutta sitkeästi Törhis jatkoi valitsemallaan tiellä (vaikka lahjat viittasivat enemmän hissipojan ammattiin). (papukaijamerkki sille, joka tietää mistä leffasta ko. repla on)
Vierailija kirjoitti:
Hesari, Suomen Kuvalehti.
Kuka näyttelijä on Vares uudessa leffassa?
Vierailija kirjoitti:
No mikäs Tuukka Temosen -vihaaja täällä on. Ihan ok suomalaisia leffoja on, siinä missä kaikki muutkin.
Täyttä sontaa sen ohjaukset
Mikä siinä nyt on erona edellisiin?