Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet eroon narsistisesta kaverista?

Vierailija
07.12.2014 |

Tuntuu, että mahdoton päästä lopullisesti eroon, ei hyväksy hylätyksi tulemista ja voi olla vaarallinen. En voi yksityiskohtia enempää kertoa, kun ei tiedä kuka tätä lukee. On just sellainen  kaikkein pahimman laatuinen narsistinen persoonallisuushäiriöinen.

Kysynkin miten olette päässeet narsisti"ystävästä" eroon turvallisesti?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/25 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kaverista, mutta itse pääsin narsistimiehestäni lopulta eroon vaan vaihtamalla numeron ja muuttamalla toiselle puolelle kaupunkia. Narsistille pahinta on jos ei osoita mitään huomiota häntä kohtaan, ei siis negatiivista eikä positiivista. Kun narsisti huomaa ettei saa sulta enää positiivista huomiota, niin se negatiivinenkin kelpaa ja silloin voi alkaa uhkailemaan, väkivaltaiseksi, yms. Paras on ettet anna itsestäs narsistille mitään. Et vastaa sen viesteihin etkä anna sen lähestyä sua mitään kautta, et vaikka se kuinka pelottelisi sua. Se tietää kyllä millä sut saa pikkurillin ympärille, joten sun pitää vaan pysyä vahvana. Narskun kanssa ei pistetä välejä poikki, koita vaan hivuttautua sen elämästä, sillä kun se huomaa ettei saa susta enää mitään irti, se etsii äkkiä uuden kohteen. Narsistia ei ole olemassa ilman narsistisia lähteitä, eli muiden huomiota ja ihailua narsistia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti voi olla vaarallinen, niin riittää että poliisi soittaa. Mun ex oli aika psyko kun jätin sen, itse siis vedätti mua vuoden ja oli ailahtelevainen yms. joten kyllästyin siihen ja pistin poikki. Alkoi sitten levittämään perättömiä juttuja mun lähipiirilleni ja keksi ihan kuvottavia asioita. Menin poliisilaitokselle ja ystävällinen poliisimies sanoi että usein näille riittää että virkavalta soittaa, sen kummempaa ei tarvita. Poliisi soitti sitten exälle ja jutteli asiallisesti että kuules juttu on nyt niin että teidän suhteenne x:n kanssa on päättynyt, ja kaikista parasta olisi jos exäni siirtyisi elämässään eteenpäin ja keskittäisi voimavaransa uuden tyttöystävän löytämiseen. Lopuksi sanoi myös että onko exäni tietoinen että perättömien juttujen levittämisestä voi nostaa kunnianloukkaussyytteen, ja se on toimenpidelistallani seuraava jos juttujen kertoilu ei lopu. Poliisi oli tosi asiallinen, ystävällinen ja loppuun kerrottu "uhkaus" toimi, ex lupasi lopettaa valehtelun ja vannoi jättävänsä minut rauhaan.

Voi siis olla, että sinunkin tapauksessasi ap tyyppi tarvitsee bitch släpin poliisisedältä, nuhtelevan puhelun. Aina ei tarvita käräjöidä, sitä se poliisikin sanoi. :)

Vierailija
24/25 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat yhteydenpidon ja jos yrittää jotain niin hankit lähestymiskiellon

Vierailija
25/25 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistin välit poikki kylmästi. En puhunut työpaikalla hänelle (tai niin vähän kuin oli mahdollista), hän yritti "väkisin" tulla juttelee jostain turhanpäiväsestä jutuista, ku huomas et jotain oli tekeillä.

Eikä muute ollut helppoa! Se on äärettömän raskasta olla tuollaisen ihmisen kaveri. Ja siitä eroon pääseminen on vähän ku rappaisit jotain tosi liimasta tarraa irti pinnasta, se vie aikaakin.

Voimia sulle AP! Äläkä oo enää sekuntiakaan tollasen sekopään lähellä, se on ainakin henkisesti vaarallista :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi